Ga naar inhoud

Classic and Sports Car magazine


Dellie

Aanbevolen berichten

Ik heb een abonnement op Octane en ben er razend tevreden van.

Iemand die me kan zeggen wat er zoals behandeld wordt in de 400 pagina's tellende CSC van deze maand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een abonnement op Octane en ben er razend tevreden van.

Iemand die me kan zeggen wat er zoals behandeld wordt in de 400 pagina's tellende CSC van deze maand?

80's performance cars

alfa T33

facel vega

pagani

jaguar ss lightweight

buying bentley 3liter

enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu een abonnement op C&SC én Octane is nu ook weer niet het einde van de wereld. Als ik telkens de boekjes zou kopen in de winkel ben ik een pak meer kwijt. En ik zie dat nog wel gebeuren...

En vermits mijn intresse tegenwoordig enorm bij de classics liggen zullen beide magazines mij waarschijnlijk wel kunnen boeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke inhoud! Maar ik krijg nooit 400p gelezen, ik heb al moeite om mijn maandelijkse Octane volledig door te kunnen nemen.

@ TCT: het probleem zit 'm misschien niet in de kostprijs, maar wel in de tijd om het te lezen. Je betaalt aan elk magazine circa 8 à 9 euro, maar als ik het niet voldoende kan lezen vind ik dat zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke inhoud! Maar ik krijg nooit 400p gelezen, ik heb al moeite om mijn maandelijkse Octane volledig door te kunnen nemen.

@ TCT: het probleem zit 'm misschien niet in de kostprijs, maar wel in de tijd om het te lezen. Je betaalt aan elk magazine circa 8 à 9 euro, maar als ik het niet voldoende kan lezen vind ik dat zonde.

Tijd om te lezen heb ik dan weer genoeg...

Er is een tijd geweest dat ik 10-15€ per week aan magazines uitgaf. Dat is al een geluk serieus teruggeschroefd nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke inhoud! Maar ik krijg nooit 400p gelezen, ik heb al moeite om mijn maandelijkse Octane volledig door te kunnen nemen.

@ TCT: het probleem zit 'm misschien niet in de kostprijs, maar wel in de tijd om het te lezen. Je betaalt aan elk magazine circa 8 à 9 euro, maar als ik het niet voldoende kan lezen vind ik dat zonde.

Hier liggen er 6 ongelezen. :lol:

Ik hoop dat ooit eens in te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder heeft hem gisteren meegebracht:party:

Leuk om eindelijk wat extra info te vinden over de ex-Twymann Testarossa replica, zalig:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder heeft hem gisteren meegebracht:party:

Leuk om eindelijk wat extra info te vinden over de ex-Twymann Testarossa replica, zalig:inlove:

Yup idd, zo zie je maar hoe zalig replica's nog kunnen zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen die handel!

Ondermeer dat hij blijkbaar al een tijdje niet meer eigendom is van Twymann, maar van een ex-rugby speler die ook classic races doet.

Most epic trip van hem met die kar: van London (dacht ik) naar het zuiden van Frankrijk in 1 ruk, enkel stoppen voor te tanken.

Was al het laatste exemplaar van de boek bij die handelaar, meestal liggen er op het einde van de maand altijd nog een stuk of 4 (geen idee hoeveel exemplaren hij inkoopt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondermeer dat hij blijkbaar al een tijdje niet meer eigendom is van Twymann, maar van een ex-rugby speler die ook classic races doet.

Most epic trip van hem met die kar: van London (dacht ik) naar het zuiden van Frankrijk in 1 ruk, enkel stoppen voor te tanken.

Was al het laatste exemplaar van de boek bij die handelaar, meestal liggen er op het einde van de maand altijd nog een stuk of 4 (geen idee hoeveel exemplaren hij inkoopt)

Was het niet van Cannes naar de UK? Was een trip van 12u nonstop... In zoiets harcore... Moet zalig zijn...

Die kerel heeft wel de hardtop/targatop erop gezet, omdat hij hem als daily gebruikt...

Kostprijs een half miljoen met dezelfde rijkwaliteiten als een echte TR :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid