Mich 2.891 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart Vraagje. Om het plat te zeggen, ne jonge gast met dikken bak en ne renting verkrijgen op de vennootschap is ni altijd simpel Mijn neefje is nu al paar maand op zoek maar overal is het wel iets. Iemand hier suggesties bij wie of wat we zouden terecht kunnen? Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart en wat is het probleem: - de kredietkant van de zaak - de verzekeringskant - de activiteit van de business Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart De zaak heeft nu cijfers van 1 jaar en zijn zeer positief. Dus dat is ni het probleem. Ook soort business niet. Een lening voor grbouw is hij nu bezig en dat loopt wel verder verzekering, zover zijn we nog ni Dus ik denk de leeftijd van 23j voor een Amg Gt. Denk dat het daar zit Quote
Framfy 559 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart 17 minuten geleden, Mich zei: De zaak heeft nu cijfers van 1 jaar en zijn zeer positief. Dus dat is ni het probleem. Ook soort business niet. Een lening voor grbouw is hij nu bezig en dat loopt wel verder verzekering, zover zijn we nog ni Dus ik denk de leeftijd van 23j voor een Amg Gt. Denk dat het daar zit De leeftijd is 1 jaar. Het lijkt me dan toch de kredietkant te zijn die voor problemen zorgt. Misschien is een borgstelling door nonkel Mich wel de oplossing? Quote
d_s 3.477 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart 54 minuten geleden, Mich zei: De zaak heeft nu cijfers van 1 jaar en zijn zeer positief. Dus dat is ni het probleem. Ook soort business niet. Een lening voor grbouw is hij nu bezig en dat loopt wel verder verzekering, zover zijn we nog ni Dus ik denk de leeftijd van 23j voor een Amg Gt. Denk dat het daar zit 34 minuten geleden, Framfy zei: De leeftijd is 1 jaar. Het lijkt me dan toch de kredietkant te zijn die voor problemen zorgt. Volgens mij speelt leeftijd en "soort" wagen een veel grotere rol in dit verhaal Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart Yes …. hebben jullie nog namen van onafhankelijke kredietinstellingen waar we es kunnen proberen? Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart Voor het merk zelf kan dit niet de belemmering zijn. Wij leveren G81's af aan 21 jarigen via BMW Financial Services... @William Blake eventueel eens contacteren? Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart LeaseBroker, Profilease, etc krijgen dat er wel door, maar het gaat geld kosten 1 Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart Kunnen die firma’s niet gewoon zeggen waar het aan ligt? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.