Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, tuscani zei:

maar neen, ik dacht/denk gewoon dat Ritsuke wil zeggen dat het geen goede tijd is om een ev in die prijsklasse te verkopen?

Net wel.

Geplaatst:
Op 21/4/2026 om 13:56, Parsifal zei:

Occasie EV's doen het momenteel ongelooflijk goed. Zal nog te zien zijn of het een tijdelijke hype is, of iets substantieel.

Hoe langer benzine/diesel zo duur blijft, bij hoe meer mensen het zal beginnen dagen. Ten minste voor zij die een goedkope thuislaadmogelijkheid hebben.

Geplaatst:
25 minuten geleden, tuscani zei:

maar neen, ik dacht/denk gewoon dat Ritsuke wil zeggen dat het geen goede tijd is om een ev in die prijsklasse te verkopen?

God, ik ben niet meer mee, ik wil gewoon de Y verkopen. :lol:

Net niet.  De tweedehandsprijzen voor EV's zijn aan het opveren

Geplaatst:
1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Net niet.  De tweedehandsprijzen voor EV's zijn aan het opveren

Inderdaad, was me ook al opgevallen.

Geplaatst:

Lap en ik zak net in mijn vraagprijs..

• Grappig 1
Geplaatst:
33 minuten geleden, tuscani zei:

Lap en ik zak net in mijn vraagprijs..

Hoeveel? Mijn broer zoekt een EV tussen 25 en 30k en heb uwe aanbevolen. Helaas zou hij liever een e-tron probleembak kopen.

• Grappig 1
  • Verdrietig 1
Geplaatst:

Stond aan 34k en ben gezakt tot 32k met de extra bandenset erbij. Afbieden zonder de extra bandenset laat ik tot 30k zakken. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
51 minuten geleden, tuscani zei:

Stond aan 34k en ben gezakt tot 32k met de extra bandenset erbij. Afbieden zonder de extra bandenset laat ik tot 30k zakken. 

30k ne Ray Ban verniet 

• Grappig 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Hoeveel? Mijn broer zoekt een EV tussen 25 en 30k en heb uwe aanbevolen. Helaas zou hij liever een e-tron probleembak kopen.

e-tron van na '23 (heet vanaf dan Q8 e-tron) mag je gerust kopen maar no way dat je die gaat vinden voor 30k

'19-'22 beter afblijven idd.

Dan nog liever een wit ei.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur geleden, tuscani zei:

Moest het nu augustus zijn en ik nog een mooie prijs voor mijn X5 kreeg kocht ik hem waarschijnlijk. Hopelijk tegen dan nog te koop :D

• Grappig 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, Krikkie zei:

Moest het nu augustus zijn en ik nog een mooie prijs voor mijn X5 kreeg kocht ik hem waarschijnlijk. Hopelijk tegen dan nog te koop :D

Ik zou dat niet erg vinden. :ninja:

Geplaatst:

Heb het waarschijnlijk gemist maar wat komt er in de plaats (en wanneer)?

Geplaatst:
15 minuten geleden, tuscani zei:

Ik zou dat niet erg vinden. :ninja:

Waarom?

Geplaatst:
2 uren geleden, Fr79 zei:

Heb het waarschijnlijk gemist maar wat komt er in de plaats (en wanneer)?

Zie vorige pag 😉

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Krikkie zei:

Waarom?

Omdat de kinderen ook een wagen kunnen gebruiken binnenkort.  Dus hij staat niet in de weg. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Momenteel een bod van wijkopenautos van 29700€, voor de rest niets. Geen particulieren die reageren.

Geplaatst:
12 minuten geleden, tuscani zei:

Momenteel een bod van wijkopenautos van 29700€, voor de rest niets. Geen particulieren die reageren.

Volgens het nieuws is er een stormloop onder de particulieren om een goedkope EV te kopen :D

• Grappig 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, Krikkie zei:

Volgens het nieuws is er een stormloop onder de particulieren om een goedkope EV te kopen :D

Ik moet ‘m nog zien die stormloop!

PHEV verkoopt nog vrij goed, al de rest ligt op zijn gat…

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
7 minuten geleden, Krikkie zei:

Daarmee dat ik het schreef. Ik kijk eens na hoe lang het bod geldig is en als er geen reacties komen tegen dan, gaat hij naar daar. 

Geplaatst:
8 minuten geleden, Kartfreak zei:

PHEV verkoopt nog vrij goed, al de rest ligt op zijn gat…

Wist niet dat dit zo goed lag bij de particulier.

Geplaatst:

Moest er volgend jaar geen cafetarieplan komen op het werk, was ik wellicht wel eens komen kijken. Nooit echt een klik gehad met mijn G21... Wisselen? :D

Geplaatst:
12 minuten geleden, DuDe zei:

Moest er volgend jaar geen cafetarieplan komen op het werk, was ik wellicht wel eens komen kijken. Nooit echt een klik gehad met mijn G21... Wisselen? :D

Moest het iets kleiner geweest zijn en met opleg kon er over geklapt worden. :lolz: Waarschijnlijk toch tegen eind dit jaar ofzo een wagen nodig voor de dochter.  

Geplaatst:
1 uur geleden, Polygoon zei:

Wist niet dat dit zo goed lag bij de particulier.

Met PV thuis begint heel wat volk te rekenen aan deze benzineprijzen…

Geplaatst:
58 minuten geleden, tuscani zei:

Moest het iets kleiner geweest zijn en met opleg kon er over geklapt worden. :lolz: Waarschijnlijk toch tegen eind dit jaar ofzo een wagen nodig voor de dochter.  

Ga je die niet met versnellingen leren rijden?

Geplaatst:
17 minuten geleden, Naish zei:

Ga je die niet met versnellingen leren rijden?

Die zijn bezig aan het rijden met de Abarth. 😉

Maar als extra wagen zou een ev niet slecht zijn, omdat ik dan gewoon hier hem kan laden. (Spaart al tankkosten uit.) Maar de Y is te duur om als extra wagen over te nemen. Had gehoopt dat wijkopenautos een belachelijk bod ging doen en dan kon ik hem voor dat bedrag zelf overkopen, en als bewijs zo inboeken, maar ze geven dus het meest van iedereen. :lol:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid