Ga naar inhoud

Ipod/Iphone voorbereiding - Audi


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Klein vraagje ivm de iPod-voorbereiding in een Audi A3.
Kan ik hierop een iPhone aansluiten? Of enkel mogelijk via AUX/USB-aansluiting?

En stel dat ik de iPhone kan aansluiten via de iPod-voorbereiding, kan ik die nog altijd verbinden via Bluetooth voor het handsfree bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn A4 van 2002 heb ik destijds een ipod kabel kunnen laten plaatsen in de garage, was 150euro.

Ja bluetooth werkt dan nog altijd.

Nu hebben ze hun AMI dus is iets simpeler geregeld vanuit de fabriek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je sowieso die AMI? Of zit dat in die Ipod-voorbereiding?

In de A5 heb ik AMI met een ipod kabel maar in de A4 had ik niets dus zo'n kabel laten plaatsen bij de stealer.

Of wat bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is enkel de iPod-voorbereiding besteld, maar er staat niets van die AMI.
En vroeg me af of het wel werkbaar gaat zijn met een Iphone.

De hoop is: iPhone aansluiten via BT voor handsfree bellen en tegelijk aansluiten via Ipod-voorbereiding om muziek via stuur & radio te beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is enkel de Ipod-voorbereiding besteld, maar er staat niets van die AMI.

En vroeg me af of het wel werkbaar gaat zijn met een Iphone.

De hoop is: Iphone aansluiten via BT voor handsfree bellen en tegelijk aansluiten via Ipod-voorbereiding om muziek via stuur & radio te beheren.

Bediening via stuur gaat volgens mij niet lukken, ik moest alles op de ipod/iphone doen.

Van welk jaar is je A3 want dat is het belangrijkste, anders eens kijken op Kufatec wat er mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De A3 wordt woensdag afgehaald, dus een 2012.

Waarom dan geen AMI genomen, scheelt maar 50euro?? Geen GPS mss?

Vrees ervoor dat dit zal werken met de iPhone maar geen ervaring met een A3 dus even wachten op andere comments

console in het handschoenenkastje; iPod beperkt bedienbaar via de radio-installatie of het multifunctiestuur; tijdens de werking wordt de iPod in de console opgeladen

Voor informatie over compatibele MP3-spelers kunt u terecht bij uw Audi-verdeler.

Een aanbod van quattro GmbH

Meer informatie over deze optie vindt u onder www.audi.de/mp3.

Opmerking: niet bestelbaar in combinatie met navigatiesysteem plus en niet in combinatie met CD-wisselaar

voor het aansluiten van Apple iPod vanaf de 4e generatie, Apple iPhone (muziekfuncties) evenals USB-opslagmedia en MP3-spelers; de Audi music interface wordt ondergebracht in het handschoenenkastje, de bediening gebeurt via het navigatiesysteem plus of een multifunctiestuur

Opmerking: uitsluitend bruikbaar met speciale adapterkabel (Audi Original Zubehör); bij bestelling Audi music

interface valt de afzonderlijke AUX-IN-ingang weg

Voor informatie over compatibele mediaspelers kunt u terecht bij uw Audi-verdeler of onder www.audi.de/mp3.

Opmerking: uitsluitend bestelbaar in combinatie met navigatiesysteem plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dan geen AMI genomen, scheelt maar 50euro?? Geen GPS mss?


Foutief ingelicht door verkoper.
"iPod-voorbereiding = iPhone-compatibel..."

Ik laat jullie woensdag meer weten (het is (gelukkig) niet mijn auto, maar die van een (vrouwelijke ;)) collega).

(Met die "vrouwelijke ;)" wil ik gewoon zeggen dat ik wou scoren door haar gelukkig te maken door te zeggen dat het wel allemaal in orde gaat komen. Helaas ga ik haar nu moeten teleurstellen. Ow yeah, troostseks! :ninja:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het goed dat ik mij stoor aan 't verkeerd schrijven van de naam iPhone? :oops:

Als je de moeite doet om toch een hoofdletter te schrijven - Iphone - zet ze dan meteen op de juiste plaats: iPhone.

Dank en excuses. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het goed dat ik mij stoor aan 't verkeerd schrijven van de naam iPhone? :oops:

Als je de moeite doet om toch een hoofdletter te schrijven - Iphone - zet ze dan meteen op de juiste plaats: iPhone.

Dank en excuses. :D

Ah laat Cyrano.ak, hij wilde scoren bij die chick en misschien gaat hij haar nu moeten teleurstellen. Zorg jij maar dat ze bij BMW de opties van buiten kennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bummer, de collega heeft deze topic gevonden via Google en is op de hoogte van mijn snode plan.

Zowel met de "iPhone"-aansluiting (Tommie :inlove:) als met haar is het geen succes geworden. Plan B anyone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foutief ingelicht door verkoper.

"Ipod-voorbereiding = Iphone-compatibel..."

Ik laat jullie woensdag meer weten (het is (gelukkig) niet mijn auto, maar die van een (vrouwelijke ;)) collega).

(Met die "vrouwelijke ;)" wil ik gewoon zeggen dat ik wou scoren door haar gelukkig te maken door te zeggen dat het wel allemaal in orde gaat komen. Helaas ga ik haar nu moeten teleurstellen. Ow yeah, troostseks! :ninja:)

Bummer, de collega heeft deze topic gevonden via Google en is op de hoogte van mijn snode plan.

Zowel met de "iPhone"-aansluiting (Tommie :inlove:) als met haar is het geen succes geworden. Plan B anyone?

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iPod-voorbereiding ziet er ondertussen al uit als 1 van de meest nutteloze opties. Je krijgt geen artiesten, titels,.. van de MP3's te zien. De display van de radio toont maar 2 digits, dus nummer 125 = nummer 25. Of 225. Of 325...

De aansluiting op de radio is dezelfde als de CD en playlists worden behandeld als een CD. Met andere woorden maximum 5 playlists per iPod, want het is een 6 CD-wisselaar. De 6e CD/playlist bevat alle liedjes op de iPod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iPod-voorbereiding ziet er ondertussen al uit als 1 van de meest nutteloze opties. Je krijgt geen artiesten, titels,.. van de MP3's te zien. De display van de radio toont maar 2 digits, dus nummer 125 = nummer 25. Of 225. Of 325...

De aansluiting op de radio is dezelfde als de CD en playlists worden behandeld als een CD. Met andere woorden maximum 5 playlists per iPod, want het is een 6 CD-wisselaar. De 6e CD/playlist bevat alle liedjes op de iPod.

Niet mooi van Audi want de AMI kost maar 50euro meer (je moet wel navi hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Dat is idd een nutteloze optie. Ik heb ze ook, maar gebruik ze niet. Ten eerste kloot ik veel te lang om de iPod deftig aan te sluiten, en ten tweede is het gewoon slecht :D

aangepast door caoimhin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid