Ga naar inhoud

BMW M6 Coupe (F13M) & M6 Convertible (F12M)


Stancke

Aanbevolen berichten

Een 6 GC is duidelijk meer op sportiviteit gericht dan een 5 reeks ... Maar ben akkoord dat er kannibalisatie zal zijn binnen t merk.

Rijdt dat sportiever? Een 5 is toch lichter, kleiner en minder breed dan een 6GC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 6 GC is duidelijk meer op sportiviteit gericht dan een 5 reeks ... Maar ben akkoord dat er kannibalisatie zal zijn binnen t merk.

Rijdt dat sportiever? Een 5 is toch lichter, kleiner en minder breed dan een 6GC?

Alex zegt nergens dat het sportiever rijdt. ;) Het is meer gericht op sportiviteit! Een F10 is zakelijker, zoals hier al gezegd.

Los daarvan: een F06 rijdt sportiever dan een F10 ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zonder enige twijfel voor deze M6 GC gaan ipv een M5. Deze M6 GC is zoveel mooier aan de buiten- en binnenzijde. in het interieur heb je meer het gevoel in een coupé te zitten, terwijl een 5 een 'gewone' gezinswagen is. 

Ik vind deze M6 GC gewoon de knapste vierdeurs die er vandaag op de markt is. De 6 GC met M-sportpakket vond ik dat net iets miste, terwijl deze M6 het allemaal heeft. Voor mij is dit de natte droom binnen het BMW gamma, zonder enige twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zonder enige twijfel voor deze M6 GC gaan ipv een M5. Deze M6 GC is zoveel mooier aan de buiten- en binnenzijde. in het interieur heb je meer het gevoel in een coupé te zitten, terwijl een 5 een 'gewone' gezinswagen is. 

Ik vind deze M6 GC gewoon de knapste vierdeurs die er vandaag op de markt is. De 6 GC met M-sportpakket vond ik dat net iets miste, terwijl deze M6 het allemaal heeft. Voor mij is dit de natte droom binnen het BMW gamma, zonder enige twijfel.

Kan je niet je 530 wegdoen en ipv een Porsche zo eentje?

Dan heb je alles in 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, ik weet niet. Zo'n M6 kan je in geen geval vergelijken met een Porsche 911. Het blijft een zwaardere auto die in alle omstandigheden comfortabel blijft. 

Een 911 is veel meer een sportwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gok ook Mondstein want het is niet proper Alpine Weiss, maar ook niet zilver. 't is metallic, maar niet 100% wit.

 

De GC zit goed, daar kan je perfect achter nog in passen. De cabrio is dik zonde, daar past dus geen volwassene op de achterbank... Heel jammer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Komt er bij de M6 coup en GC ook de mogelijkheid om dat carbon dak af te vinken t.v.v. een glazen dak? Evt. gratis optie, zoals bij de M3 coupé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid