Ga naar inhoud

TK Velgen 18 inch voor Renault Laguna III


msxx

Aanbevolen berichten

[ATTACH=CONFIG]759[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]757[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]758[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]756[/ATTACH]

Na de verkoop van mijn Laguna III heb ik ook nog een paar velgen te verkopen :grin:

2 soort velgen:

17" Spider velgen

18" Celsium velgen

Velgen van de Laguna III, de Celsium velgen worden vooral gemonteerd op de Coupé versies. Dit zijn 18 inch velgen met banden in de maat 225/45/18 load index 95, extra load. Voorzien van Conti SportContact 3. Precieze profieldiepte vooraan is 3mm achteraan 5mm De velgen zelf zijn smetteloos, nooit een stoeprand gezien! Voor 550 euro mag je ze komen halen

Velgen van de Laguna III, de Spider velgen worden standaard gemonteerd op de Laguna Dynamique versies, deze velgen zijn ook voorzien van bandenspanningsensoren. Verder zijn hier naast de gemonteerde banden ook nog 4 vrijwel nieuwe 7mm banden bij welke oorspronkelijk op nog een andere set zaten :-) (die moesten daaraf om plaats te maken voor winterbanden). Ook hiervoor is de prijs €550

3 van de velgen zijn smetteloos, 1 van de velgen heeft een klein deukje opgelopen bij de eerste eigenaar.

aangepast door msxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De 18" velgen zijn zojuist verkocht!

Alleen de 17" spider velgen zijn nog beschikbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het dat die 18"-velgen standaard onder de Laguna III FL Initiale liggen?

Of heeft m'n pa dan toch tjoeningvelgen onder z'n kist steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het dat die 18"-velgen standaard onder de Laguna III FL Initiale liggen?

Of heeft m'n pa dan toch tjoeningvelgen onder z'n kist steken?

Nee dat kan niet zijn :-)

De wagen heb ik gekocht met de Spider velgen, zoals standaard geleverd op een Dynamique

Vervolgens heb ik Initiale velgen gekocht en daar winterbanden op gelegd

En daarna heb ik een set 18" velgen gekocht welke normaal gesproken onder een Laguna GT 4 Control en Laguna Coupé geleverd werden :-)

Hier een foto van mijn Laguna op de Initiale velgen, in onderstaande configuratie is hij verkocht:

42626-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid