Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 1 minuut geleden, ir_fuel zei: En laten we wel wezen, voor het merendeel van de mensen is dat ook gewoon zo. Anders koop je geen Berlingo of een Dacia. Och jong ge zijt een van die 2 "tough" guys van het forum. Think different. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Op 7-12-2017 om 10:23, Jokke_vlo zei: Ik kom uit de douche als jij aankomt. Ieder zijn ding. hij kan ook achteraan gaan zitten, de wagen zelfstandig laten rijden en ondertussen zich wassen met een washandje. dat zie ik u nog niet direct doen. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ben je daar nu echt zo voorstander van? De verbinding met "autoliefhebber" of "autominded" zijn, soms echt moeilijk om te vatten voor mij...... Ik zou dat puur utilitair bekijken in zo een geval. Kan me daar zo moeilijk "passie" bij voorstellen. Dat heeft natuurlijk niks met passie te maken, net zoals mijn rit op de E314 ook niks met passie heeft te maken. Mijn passie momenteel is dat ik niet actief hoef te autorijden. Er is niks passie aan omringd te zijn met bestelwagens en vrachtwagens. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 50 minutes ago, tuscani said: dat zie ik u nog niet direct doen. Hij heeft daar anders wel goei producten voor! 1 Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 1 hour ago, Jokke_vlo said: Och jong ge zijt een van die 2 "tough" guys van het forum. Think different. Misschien is het verkeerd vertaald van 'twee toffe jongens'. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 We zijn weken verder en er blijven bedrijven trots aankondigen dat ze meer en meer semi's hebben besteld. https://electrek.co/2017/12/08/tesla-semi-order-electric-trucks-sysco/?pushup=1 Wat denk je @dragonfly, zou Tesla die dingen gratis weggeven? Of ben je van mening dat ze die Semi hebben aangekondigd om stiekem de boeken aan te zuiveren met het geld van reservaties? Het ene is niet compatibel met het andere . Ik geef je een hint: nieuwe Tesla's zijn nu al niet aan te slepen, meer dan 1000€ korting op een nieuwe krijg je niet (en die korting is nu weg) en tweedehands houden ze stevig hun waarde en de voorraad is zelfs bij het nevencircuit beperkt. Lijkt me niet een merk dat achter de schermen bedrijven moet paaien met stevige kortingen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ik heb toch nooit gezegd weggeven? Korting krijgen ze zeker en het voorschot is al verhoogd van 5k naar 20k Die semi zal er wel komen en is ook een goed idee, zeker in stedelijke gebieden. Die Model 3 release was toch ook werkkapitaal ophalen, binnen 1 jaar gaan we zien hoeveel er effectief gaan rondrijden Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Just now, dragonfly said: Ik heb toch nooit gezegd weggeven? Korting krijgen ze zeker en het voorschot is al verhoogd van 5k naar 20k Waar haal je het dat Tesla kortingen zou geven? Just now, dragonfly said: Die semi zal er wel komen en is ook een goed idee, zeker in stedelijke gebieden. Het spel is groot en range is afhankelijk van model tussen de 480 en 800km. Als je de Benelux + Ruhrgebiet als stedelijk gebied bekijkt heb je gelijk. Just now, dragonfly said: Die Model 3 release was toch ook werkkapitaal ophalen, binnen 1 jaar gaan we zien hoeveel er effectief gaan rondrijden 400000 reserveringen aan 1000$ elk = 400 miljoen. De obligatie van dit jaar was 1,7 miljard. 1700 miljoen. Die release was geen klein bier financieel, maar ook maar 1/5e van wat ze door een obligatie konden ophalen. En voor die obligatie moesten ze geen feestje bouwen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Maar ok ik stechel je maar want je bent overduidelijk negativistisch Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Of realistisch. Veel blabla maar nog niet veel boemboem hé. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 10 minutes ago, dragonfly said: Of realistisch. Veel blabla maar nog niet veel boemboem hé. Ik zie matig blabla en elke dag meer boemboem. Je hoort niemand kraaien dat de nieuwe Polo productieproblemen had. Maar klopt, proof is in the pudding en ik zie dat wel goed komen. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Heel die autopilot is tof en al, maar mag je ook je mails beantwoorden en dergelijke? Ik vind de wetgeving - zoals wel vaker - nogal flou op dat gebied maar het vasthouden en hanteren van een mobile device terwijl je rijdt lijkt me niet echt toegelaten. Of werk je via de iPad van de Tesla? En mag dat dan wel, strikt genomen. Je moet immers oplettend zijn, niet? Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Je mag ook nergens sneller dan wettelijk toegestaan. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 23 minuten geleden, Maaher zei: Heel die autopilot is tof en al, maar mag je ook je mails beantwoorden en dergelijke? Ik vind de wetgeving - zoals wel vaker - nogal flou op dat gebied maar het vasthouden en hanteren van een mobile device terwijl je rijdt lijkt me niet echt toegelaten. Of werk je via de iPad van de Tesla? En mag dat dan wel, strikt genomen. Je moet immers oplettend zijn, niet? ik denk dat er gaat gelobbied worden om dat op termijn te veranderen zodat wanneer autopilot of aanverwanten aanstaat, de vereisten voor de chauffeur verminderd worden. Zowel naar gsm gebruik als naar alcohol , epilepsie, of te oud om veilig te rijden. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 48 minuten geleden, BMWMB zei: Je mag ook nergens sneller dan wettelijk toegestaan. Ik hou me liever niet aan de snelheid dan zitten te mailen op het middenvak aan de snelheid van diegene voor mij. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Wanneer bestelt Granville een Tesla semi? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ben al lang gestopt met transport en bijhorende miserie. Uitbesteden die handel. 1 Quote
utah 552 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 (aangepast) @ir_fuelen @Jokke_vlo die samen in een topic over Tesla lovers schrijven. Waar is dat Guinness book of records? 8 december 2017 aangepast door utah Quote
utah 552 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Yep. I will order you the latest model of Birkenstock. With leather straps and goat wool socks. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 17 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ben al lang gestopt met transport en bijhorende miserie. Uitbesteden die handel. In je lastenboek zetten dat het elektrisch moet omwille van je groene imago Quote
utah 552 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Met de velo nondedju! Product placement! Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 1 minuut geleden, dragonfly zei: In je lastenboek zetten dat het elektrisch moet omwille van je groene imago Ja en zeker niet om het fiscaal voordeel, we doen het ECHT uit milieu overwegingen Quote
utah 552 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Dat je een groene jongen bent, zie je al terug in de kleuren van je racebolides. Niet? Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 37 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ik hou me liever niet aan de snelheid dan zitten te mailen op het middenvak aan de snelheid van diegene voor mij. Ook in de file? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.