Germinal 464 Geplaatst: 12 december 2017 Geplaatst: 12 december 2017 Trouwens is mss niet echt on topic maar zag dat BMWMB 98 tankte.. bij mij staat er op de tankdop ook wel de vermelding 98 maar tot hiertoe eigenlijk 95 blijven tanken.. zou dat problemen kunnen geven ? [emoji33] Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 december 2017 Geplaatst: 12 december 2017 Problemen niet. Enkel minder vermogen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Sinterklaas was vorige week.Ik heb niks gekregen[emoji55] Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ok het topic kan dicht. Tesla levert mooier en beter afgewerkte interieurs af dan BMW op hun 5. En Tesla heeft betere vering dan de “oude” merken Mercedes Porsche en BMW ! Die mannen hun ervaring is geen hol waard Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 1 minute ago, Jokke_vlo said: En Tesla heeft betere vering dan de “oude” merken Mercedes Porsche en BMW ! Die mannen hun ervaring is geen hol waard Ga eens testrijden want het wordt wat eentonig. Beter tout court weet ik niet, maar ik vind de ophanging van mijn X beter dan van mijn M2 en Z4M, waarvan het "sportieve" vooral was dat je elke oneffenheid kon voelen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ga eens testrijden want het wordt wat eentonig. Beter tout court weet ik niet, maar ik vind de ophanging van mijn X beter dan van mijn M2 en Z4M, waarvan het "sportieve" vooral was dat je elke oneffenheid kon voelen. Bij een sportieve auto heet dat communiceren. Als je dat ook nog eens in je stuur voelt dan ben ik super content.Ik ben blij als ik de spoorvorming op een baan voel, jij bent blij als je niks voelt en alles weggefilterd wordt.DAT begrijp ik. Maar kom me aub niet zeggen dat dat sportief is he makker. Er zijn grenzen aan mijn geloofsvermogen.Dat zal ok zijn voor een tesla en de verwachtingen van zijn bestuurders maar sportief strak nee.Een sportieve goede vering gaat sowieso een richel of bult communiceren en doorgeven droog kort en is direct klaar voor de volgende “uitdaging” als ik goed naar de comments luister is die van de tesla nog bezig aan de vorige oneffenheid..... en het stuur “dood” dan weet ik genoeg en moet je bij mij niet afkomen met beter dan ..... zachter dan gevoellozer dan en verder eigenlijk best ok neem ik graag aan.Ik ga zeker de tesla kortelings eens goed testen misschien moet jij dat ook maar eens doen met auto’s uit zijn klasse Nu goed hoeveel mensen ga je horen zeggen dat de electrische steering beter is dan een servo of geen servo ..... terwijl dat complete onzin is Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Btw ik ben 100% zeker dat je je M2 sneller door een bocht kan jagen dan een tesla. 100% hoor je me ? Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Btw ik ben 100% zeker dat je je M2 sneller door een bocht kan jagen dan een tesla. 100% hoor je me ? [emoji4]Daarentegen kan mijn X 100 km snelweg aan zonder dat ik moet sturen. Dat kan mijn M2 niet. Quote
Capitol 630 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Nu nog blijven rijden met je rammelbak heeft geen avans, en een AMG kopen is gewoon een zak geld naar Brussel dragen, en dan moet je nog zelf sturen.Man man, ongelooflijk: dan “moet” je nog zelf sturen... raar dat je nog geen chauffeur hebt gekregen van Tesla voor uw brainwash pogingen.Iemand die een AMG koopt, WIL zelf sturen, die wil genieten van die auto, van het geluid, van het karakter,... Die wil niet in een automatische rijdende computer zitten om te zitten en toch nog iets anders te kunnen doen ipv waarvoor een auto gemaakt is.Ja het klinkt raar, maar er bestaan dus echt nog mensen die zelf willen rijden. 4 Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ik ga zeker de tesla kortelings eens goed testen misschien moet jij dat ook maar eens doen met auto’s uit zijn klasseIk ben momenteel niet op zoek naar een nieuwe auto, en vrees dat ik bij de concurrentie niet vind wat ik zoek; een snelle vlotte EV met een breed netwerk aan gratis superchargers Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 8 hours ago, wooter said: De AP1 was op basis van MobilEye. De AP2 is op basis van Nvidia. De AP2.1 hardware is ook Nvidia, maar sinds AP2 is het computer gedeelte in een doos voor de passagier gemonteerd, en kan indien nodig gewisseld worden. Als je dus zoals mij zo dom bent geweest om de full self driving optie van 3K te kiezen bij aankoop, dan kan je verwachten dat als mijn Nvidia computer niet het volledige self driving aan kan, deze module zal gewisseld worden voor een nieuwe module. AP1 was niet modulair. AP2 en 2.1 wel. Aja, want het hele autopilot hardware gedeelte zit in 1 doos. Sensoren en camera's dat is allemaal niet van tel Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Man man, ongelooflijk: dan “moet” je nog zelf sturen... raar dat je nog geen chauffeur hebt gekregen van Tesla voor uw brainwash pogingen.Iemand die een AMG koopt, WIL zelf sturen, die wil genieten van die auto, van het geluid, van het karakter,... Die wil niet in een automatische rijdende computer zitten om te zitten en toch nog iets anders te kunnen doen ipv waarvoor een auto gemaakt is.Ja het klinkt raar, maar er bestaan dus echt nog mensen die zelf willen rijden.Enkele jaren terug kreeg ik als verjaardagscadeau een auto met chauffeur. Een Skoda Superb, dus niks “speciaals”. Dat was heerlijk om zo naar Brussel gereden te worden.’Jammer genoeg (?) heb ik niet het budget om een chauffeur 24/7 voor me te laten opdraven, maar een Tesla komt goed in de buurt.Ik geloof er niks van dat iemand die een AMG koopt graag wil sturen. Een BMW M schijnt beter te sturen als je echt wil sturen. Het karakter van een AMG is voornamelijk lawaai; van de 3 Duitse merktuners (BMW M, Audi RS, Mercedes AMG) is het bij AMG toch voornamelijk dikke motoren met meerdere turbo’s en veel lawaai, terwijl dat bij BMW M en Audi RS toch wat anders ligt.De Motor Trend review vatte het goed samen: de Bentley Bentayga is dikke luxe, maar er is ook iets luxe aan het feit dat je niet zelf moet rijden als het niet moet (maar je kan er wel mee rijden). Die flexibiliteit kan momenteel geen ander merk in die mate bieden. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Aha, we stepped it up a level. Nu is Tesla ook beter dan Bentley Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Aja, want het hele autopilot hardware gedeelte zit in 1 doos. Sensoren en camera's dat is allemaal niet van tel Modulair.Camera’s en radar zijn niet veranderd tussen AP2 en AP2.1.En het rekengedeelte is inderdaad 1 doos. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Aha, we stepped it up a level. Nu is Tesla ook beter dan Bentley Gezien een Bentley Bentayga een dure Audi Q7 is...Maar goed, dat waren mijn woorden niet, dat kwam van een Motor Trend review. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Daarentegen kan mijn X 100 km snelweg aan zonder dat ik moet sturen. Dat kan mijn M2 niet.Hopeloos....... 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Hopeloos.......Wat had je gedacht, dat ik mee ging in je “any road is a race track” hype omdat jij het zegt? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ik ben momenteel niet op zoek naar een nieuwe auto, en vrees dat ik bij de concurrentie niet vind wat ik zoek; een snelle vlotte EV met een breed netwerk aan gratis superchargers [emoji4]Ah ok, “anderen” moeten testen om te kijken hoe goed Tesla is, maar jij hebt dat niet nodig om een goed beeld te vormen.En dan zeg je dat anderen dikkenekkerig klinken? Ik heb ook geen nieuwe auto nodig maar wil heel graag al die verschillen voelen en weten ! Dat is net het boeiende. Geen nood om mijn eigen keuze uit te roepen tot het allerbeste op elk vlak. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ik heb al heel wat auto’s gereden (en dan klagen er anderen dat ik verkopers hun tijd verdoe) en ik ben momenteel bij Tesla geëindigd als het ideale compromis tussen sportiviteit en comfort. Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Trouwens, wat voor sportiviteit verwacht je van me als ik een 6 zitten SUV kies? Ik vind het al knap dat dat ding 0-100 in 5 seconden doet. Quote
0231 172 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ik ervaar een beetje kortsluiting in deze topic. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Aha, we stepped it up a level. Nu is Tesla ook beter dan Bentley LOL Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 1 hour ago, wooter said: Ik geloof er niks van dat iemand die een AMG koopt graag wil sturen. Een BMW M schijnt beter te sturen als je echt wil sturen. Het karakter van een AMG is voornamelijk lawaai; van de 3 Duitse merktuners (BMW M, Audi RS, Mercedes AMG) is het bij AMG toch voornamelijk dikke motoren met meerdere turbo’s en veel lawaai, terwijl dat bij BMW M en Audi RS toch wat anders ligt. een AMG GTR gaat enkel om lawaai, en iemand als @Brunault wil niet graag sturen. Genoteerd! 4 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Wat had je gedacht, dat ik mee ging in je “any road is a race track” hype omdat jij het zegt?Welke hype ? Wat sleur je er nu weer bij?Ik herhaal : hopeloos. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 december 2017 Geplaatst: 13 december 2017 Ik geloof er niks van dat iemand die een AMG koopt graag wil sturen. Een BMW M schijnt beter te sturen als je echt wil sturen. Het karakter van een AMG is voornamelijk lawaai; van de 3 Duitse merktuners (BMW M, Audi RS, Mercedes AMG) is het bij AMG toch voornamelijk dikke motoren met meerdere turbo’s en veel lawaai, terwijl dat bij BMW M en Audi RS toch wat anders ligt./quote]Ik begrijp je nu beter. Wat een uit-je-nek geklets is dit. Het is zo hard bij de haren getrokken dat argumenteren zelfs geen zin heeft.Echt man .... dat je dit zelf nog gelooft en durft te schrijven op een autoforum. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.