BMWMB 12.352 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 De energietransitie zal geld kosten. Daar kunnen we helaas niet buiten. Wel kan ik niet begrijpen dat sommige mensen moord en brand roepen als de stroom €50 per jaar duurder zou worden. Wel heeft ieder gezinslid een smartphone en nog wat tablets, met stevige abonnementen, en dikwijls zijn het ook nog stevige rokers aan €6 per pakje per dag. Dat mag geld kosten, maar o wee als de stroom een paar euro per maand duurder wordt! Ik krijg het daarvan. Ik zie ook van die taferelen op de voetbal dat sommige ouders zogezegd het lidgeld niet kunnen betalen voor hun kinderen. Allemaal flauwe zever! 1 Quote
Marvin 250 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 (aangepast) Zal wel oud nieuws zijn voor wie het hier volgt, maar toch. Quote Tesla Model S outsells Mercedes S Class and BMW 7 Series in Europe The US e-car pioneer is beating German carmakers at home. Hoping to catch up, German manufacturers have literally dissected Tesla models. Handelsblatt Edit: ik zie nu dat wooter gisteren de link naar Jalopnik gepost heeft, en dat het vervolgens vakkundig en inzichtrijk becommentarieerd is door enkele anderen. Enfin. Feiten zijn feiten. 21 februari 2018 aangepast door Marvin Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 4 hours ago, BMWMB said: De energietransitie zal geld kosten. Daar kunnen we helaas niet buiten. Wel kan ik niet begrijpen dat sommige mensen moord en brand roepen als de stroom €50 per jaar duurder zou worden. Wel heeft ieder gezinslid een smartphone en nog wat tablets, met stevige abonnementen, en dikwijls zijn het ook nog stevige rokers aan €6 per pakje per dag. Dat mag geld kosten, maar o wee als de stroom een paar euro per maand duurder wordt! Ik krijg het daarvan. Ik zie ook van die taferelen op de voetbal dat sommige ouders zogezegd het lidgeld niet kunnen betalen voor hun kinderen. Allemaal flauwe zever! Ja sla alles maar op, we hebben toch geld genoeg! Van die 50 euro per jaar gaat er 30 (on)rechtstreeks naar de overheid en de rest naar de producent. Dus ja ik ben pissed daarover. 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Strepen trekken met een truck Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 6 hours ago, Framfy said: https://jalopnik.com/teslas-being-sued-again-in-norway-over-false-marketing-1822034801 https://jalopnik.com/tesla-owner-resorts-to-tweeting-at-elon-when-his-door-h-1821128355 https://gizmodo.com/teslas-cloud-hacked-used-to-mine-cryptocurrency-1823155247 'k Heb het zelf niet gelezen, maar het gaat over Tesla en is dus interessant. Disclaimer: indien het niet eensluidend positief zou zijn is het achterhaald of fake news. Interessante links daaronder https://jalopnik.com/this-guy-documents-nearly-a-year-of-quality-problems-wi-1819955046 Zie ik daar .... RAMMELS? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Dat moet wel een trol zijn ! Onmogelijk !Nog eentje : 1 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Inderdaad, je kan best een Mercedes kopen, dan ben je zeker dat het perfect is. Das Beste oder nichts. En met al mijn BMW’s heb ik nooit problemen gehad. Je kan altijd pech hebben. Of klaagt iedere C-rijder van rammels? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 1 uur geleden, BMWMB zei: Inderdaad, je kan best een Mercedes kopen, dan ben je zeker dat het perfect is. Das Beste oder nichts. En met al mijn BMW’s heb ik nooit problemen gehad. Je kan altijd pech hebben. Of klaagt iedere C-rijder van rammels? Ik denk dat bovenstaande tekst enkel oproept om wat voorzichtiger om te gaan met het positivisme rond Tesla. En wat sceptisch te staan tegen alle mooie praatjes rond Tesla. Iets wat ik zelf ook al regelmatig aan heb gehaald. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 februari 2018 Geplaatst: 22 februari 2018 On 2/21/2018 at 9:00 PM, Tjeu said: Ik denk dat bovenstaande tekst enkel oproept om wat voorzichtiger om te gaan met het positivisme rond Tesla. En wat sceptisch te staan tegen alle mooie praatjes rond Tesla. Iets wat ik zelf ook al regelmatig aan heb gehaald. Dat valt al wat moeilijker te doen als je een Tesla thuis hebt staan en er tevreden over bent :). Maar inderdaad, BMWMB's Model S kan ook tegenvallen. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Ik denk dat bovenstaande tekst enkel oproept om wat voorzichtiger om te gaan met het positivisme rond Tesla. En wat sceptisch te staan tegen alle mooie praatjes rond Tesla. Iets wat ik zelf ook al regelmatig aan heb gehaald. Zeg nu niet dat ik enkel positief ben, en dat ik nog geen minpunten heb vernoemd. Tuurlijk kan de Tesla tegenvallen, en kunnen er zaken opduiken die ik tijdens de uitgebreide testrit niet heb ervaren. Maar dat risico loop je bij elke wagen. Het positivisme dat ik voel bij deze Tesla heb ik zelf ervaren, en heeft mij overtuigd om te kopen. En voor de rest, time will tell... [emoji1303] Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 15 minuten geleden, BMWMB zei: Zeg nu niet dat ik enkel positief ben, en dat ik nog geen minpunten heb vernoemd. Tuurlijk kan de Tesla tegenvallen, en kunnen er zaken opduiken die ik tijdens de uitgebreide testrit niet heb ervaren. Maar dat risico loop je bij elke wagen. Het positivisme dat ik voel bij deze Tesla heb ik zelf ervaren, en heeft mij overtuigd om te kopen. En voor de rest, time will tell... Ik had het over Tesla als merk, niet de wagens. Het zou me immers sterk verbazen moest de wagen je niet bevallen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Kan je een voorbeeld geven want ik begrijp je punt niet. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 https://electrek.co/2018/02/22/tesla-sued-former-employee-selling-defective-vehicles/ Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Heb je het artikel gelezen? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Zojuist, wooter zei: Heb je het artikel gelezen? Uiteraard Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Lol, je bent slim genoeg om het zelf te kunnen lezen. Maar ze doen niets verkeerd als het dat is wat je wilde horen Quote
Germinal 464 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 De energietransitie zal geld kosten. Daar kunnen we helaas niet buiten. Wel kan ik niet begrijpen dat sommige mensen moord en brand roepen als de stroom €50 per jaar duurder zou worden. Wel heeft ieder gezinslid een smartphone en nog wat tablets, met stevige abonnementen, en dikwijls zijn het ook nog stevige rokers aan €6 per pakje per dag. Dat mag geld kosten, maar o wee als de stroom een paar euro per maand duurder wordt! Ik krijg het daarvan. Ik zie ook van die taferelen op de voetbal dat sommige ouders zogezegd het lidgeld niet kunnen betalen voor hun kinderen. Allemaal flauwe zever! Jij koopt toch ook een tesla om gratis te laden en omdat het fiscaal de beste keuze is ? Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Dat zijn zeker 2 heel belangrijke redenen geweest. Ook vind ik de Model S een zeer mooie auto, vind ik 'm supercool, vind ik het super om conceptueel anders te gaan rijden, vind ik dat 'm zeer plezant rijdt, en zie ik de AP als een serieuze meewaarde voor mijn gebruik. Ik kijk meer uit naar deze Tesla dan naar mijn GT3. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 1 minute ago, BMWMB said: Ik kijk meer uit naar deze Tesla dan naar mijn GT3. @Jokke_vlo 3 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 Ik snap @BMWMBTESLA wel, zeker als ik lees hoe hij z'n tijd steekt in innovatie etc. Voor hem is dat iets wat hem interesseert heel het disruptieve rond mobiliteit (hoewel tesla in se nog niet zo verschillend is t.o.v. de dino's). Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 2 uren geleden, BMWMB zei: Dat zijn zeker 2 heel belangrijke redenen geweest. Ook vind ik de Model S een zeer mooie auto, vind ik 'm supercool, vind ik het super om conceptueel anders te gaan rijden, vind ik dat 'm zeer plezant rijdt, en zie ik de AP als een serieuze meewaarde voor mijn gebruik. Ik kijk meer uit naar deze Tesla dan naar mijn GT3. Dat begrijp ik perfect ! Volgens mij ben je met een Tesla op AP dan ook sneller op circuit 1 Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 23 februari 2018 Geplaatst: 23 februari 2018 2 hours ago, BMWMB said: Ik kijk meer uit naar deze Tesla dan naar mijn GT3. Jezus Christus Maria 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.