Polygoon 15.036 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 4 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ff vertalen wat drift is volgens Tesla lovers : een wiel dat even doorslipt. Tijden veranderen, definities worden aangepast. Vroeger typte je op een schrijfmachine, nu op een klavier of nog beter op stemherkenning. Btw: eerste rwd Tesla’s waren diftbaar. Vandaag niet meer want een perfecte auto drift niet. Voila zijde mee? Het is niet omdat één of andere bobo dat online zegt dat onze plaatselijke verkondiger niet iets genuanceerder is, he . Het is niet van z'n doen maar ook hij zal bovenstaande niet als donut zien Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 4 uren geleden, wooter zei: Ik heb nergens donuts gezien. Ge moogt afgeven wat ge wilt op wooter, @Jokke_vlo. Maar alleen op de dwaze dingen die hij wél zegt. Hier deelt hij jouw mening hoor Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Klopt toch? [emoji4] Overigens daarstraks getest: met slip start aan kan ik driften [emoji3]@polygoonU zegt ? Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 @wooter gespot vandaag (SLA, right?), maar hij was te druk bezig met op de weg te letten om mij te zien Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 2 minuten geleden, Jokke_vlo zei: @polygoon U zegt ? Die functie laat meer slip toe bij lage snelheden, lijkt me dat het dan toch kan wat hij zegt . Lijkt me een beetje hetzelfde als wanneer ik m'n ESP uitzet, m'n TC ook niet volledig uit staat. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Just now, quadrifoglio said: @wooter gespot vandaag (SLA, right?), maar hij was te druk bezig met op de weg te letten om mij te zien Als ik zou weten waarmee je zou rijden Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Zojuist, wooter zei: Als ik zou weten waarmee je zou rijden De hoofdzakelijk grijze Vauxhall, zoals op de Ardennenrit Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Die vuile Vauxhall met stuur aan de verkeerde kant ja Ja sorry wist niet dat ik moest wuiven, maar ik kon perfect met beide handen wuiven als het nodig was Ik dacht nog "knap dat iemand met dit weer daarmee op de baan gaat" Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 8 minuten geleden, wooter zei: Die vuile Vauxhall met stuur aan de verkeerde kant ja Ja sorry wist niet dat ik moest wuiven, maar ik kon perfect met beide handen wuiven als het nodig was Ik dacht nog "knap dat iemand met dit weer daarmee op de baan gaat" Daily driver en hij stond nu best wel proper Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Iets verder overigens nog een lichtgrijze en donkergrijze Model X zien rijden... Niet zo uniek als mijn vorige kar Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Die functie laat meer slip toe bij lage snelheden, lijkt me dat het dan toch kan wat hij zegt [emoji3]. Lijkt me een beetje hetzelfde als wanneer ik m'n ESP uitzet, m'n TC ook niet volledig uit staat.En dat is dan “drift”. Dan ben ik mee.Ik leer bij Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Zojuist, Jokke_vlo zei: En dat is dan “drift”. Dan ben ik mee. Ik leer bij In de sneeuw kan ik van "drift" doen zelfs zonder dat ik m'n TC volledig uitschakel (heel gedoe met opnieuw opstarten van motor en bepaalde handeling). Op 't droge heb ik wat meer vrijheid nodig van de elektronische beschermengeltjes. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 56 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ff vertalen wat drift is volgens Tesla lovers : een wiel dat even doorslipt. Tijden veranderen, definities worden aangepast. Vroeger typte je op een schrijfmachine, nu op een klavier of nog beter op stemherkenning. Btw: eerste rwd Tesla’s waren diftbaar. Vandaag niet meer want een perfecte auto drift niet. Voila zijde mee? Voor mij als Tesla lover is driften driften in het weekend met een 991.2 GT3 of met een E36 M3. Wooter heeft ook een deftig driftkanon in z'n garage staan. Met mijn Tesla wil ik niet driften, maar mijn dagdagelijkse beroepsmatige verplaatsingen doen. Met mijn C drift ik nu ook niet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Interessanter... ICE merken deadwatch: https://seekingalpha.com/article/4132184-code-blue-7-series-collapses https://cleantechnica.com/2018/02/14/daimler-warns-falling-diesel-car-sales-switch-evs-trigger-supplier-bailouts/ Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 8 minutes ago, wooter said: Interessanter... ICE merken deadwatch: https://seekingalpha.com/article/4132184-code-blue-7-series-collapses Daar moet je echt Amerikaan voor zijn, om een Tesla te vergelijken met een BMW 7. Die zien idd het verschil in kwaliteit niet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 1 minute ago, ir_fuel said: Daar moet je echt Amerikaan voor zijn, om een Tesla te vergelijken met een BMW 7. Die zien idd het verschil in kwaliteit niet. Of ze het zien of niet is irrelevant, de verkopen van de 7 zijn ineen gezakt in de VS. En ook, ik wil dolgraag mijn Model X eens naast een Porsche Cayenne en BMW X5 zetten om eens te vergelijken. Allerhande franjes en knopjes is niet noodzakelijk een indicatie van kwaliteit of luxe. Het is wat anders als je meer keuze wil in kleuren van het interieur en kleur van stiksels of al dan niet met leder beklede luchtroosters, maar in de basis vind ik niet dat een klassieke premium autobouwer veel scheelt met een Tesla qua interieur. Voor mij is het echt het verschil tussen de Nokia Communicator/Sony Ericsson/Blackberry van 2007 en de Apple iPhone. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 4 hours ago, wooter said: Hebben Tesla fans ongelijk? 32 minutes ago, wooter said: En ook, ik wil dolgraag mijn Model X eens naast een Porsche Cayenne en BMW X5 zetten om eens te vergelijken. Allerhande franjes en knopjes is niet noodzakelijk een indicatie van kwaliteit of luxe. Het is wat anders als je meer keuze wil in kleuren van het interieur en kleur van stiksels of al dan niet met leder beklede luchtroosters, maar in de basis vind ik niet dat een klassieke premium autobouwer veel scheelt met een Tesla qua interieur. Voor mij is het echt het verschil tussen de Nokia Communicator/Sony Ericsson/Blackberry van 2007 en de Apple iPhone. Bedankt voor het antwoord op je eigen vraag. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Waarom zet je hem niet naast een Renault Espace? Dat is toch geen SUV maar een monovolume, zo een Model X? Quote
Gast wooter Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Maakt dat met die logica de BMW X6 ook een monovolume? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 2 uren geleden, BMWMB zei: Voor mij als Tesla lover is driften driften in het weekend met een 991.2 GT3 of met een E36 M3. Wooter heeft ook een deftig driftkanon in z'n garage staan. Met mijn Tesla wil ik niet driften, maar mijn dagdagelijkse beroepsmatige verplaatsingen doen. Met mijn C drift ik nu ook niet. Dat is nu echt eens naast de kwestie Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 1 uur terug, wooter zei: Of ze het zien of niet is irrelevant, de verkopen van de 7 zijn ineen gezakt in de VS. En ook, ik wil dolgraag mijn Model X eens naast een Porsche Cayenne en BMW X5 zetten om eens te vergelijken. Allerhande franjes en knopjes is niet noodzakelijk een indicatie van kwaliteit of luxe. Het is wat anders als je meer keuze wil in kleuren van het interieur en kleur van stiksels of al dan niet met leder beklede luchtroosters, maar in de basis vind ik niet dat een klassieke premium autobouwer veel scheelt met een Tesla qua interieur. Voor mij is het echt het verschil tussen de Nokia Communicator/Sony Ericsson/Blackberry van 2007 en de Apple iPhone. Kerel dat is nu al eens in honderden tests en vergelijkingen gezegd, een Cayenne of Panamera staat echt een TRAP hoger qua interieur. Ge moet echt stekeblind zijn als je dat niet wil zien of lezen. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Ik vind het interieur / dashboard wel knap. Ook is alles bekleed met leder, en het plafond in alcantara. Zo heb ik mijn interieur samengesteld: creme met carbon lijsten. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 Gisteren nog een leuk gesprek gehad met een vriend van me die al 3.5 jaar Tesla Model S rijdt, tot grote tevredenheid trouwens. Zou dat direct opnieuw kopen. Ineens kwam AP ter sprake. "Ik zou dat enkel terug pakken omwille van de restwaarde" Ik verstond het niet goed, want als er nu iets is waar de Teslaboys zo lyrisch over zijn is het toch wel de autopilot. Samen met de superchargers de meerwaarde tov andere elektrische voertuigen momenteel. - Onbruikbaar in België - Je moet hier constant van rijvak wisselen omdat er ne klojo 100 km/h rijdt. Hij zei letterlijk "ze mogen het eens komen voor doen, hoe ze er mee rijden in België" eh ok ... maar ge kunt toch van baanvak wisselen door gewoon de richtingaanwijzer op te zetten als er een tragere voor je zit? "In theorie wel ja, maar dat is zo loemp en traag, ik zet dat van colère af. Trouwens, als er ene u snel voorbij wilt steken plakt die 100% zeker tegen u." Volgens hem wordt dat enkel opgehemeld door een bepaald soort typische Tesla fanboys, die hun bek niet kunnen houden over hun auto. mkay dan 3 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 Welke Model S is dat juist; graag ook exacte versie van de AP! Ook rijksregisternummer van jouw vriend en een nauwkeurige omschrijving van de routes die hij doet. 't Zal snel gedaan zijn met die onjuiste berichten, hier. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.