ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 3 hours ago, wooter said: Uber in Brussel is inderdaad niet zo vrijblijvend, maar het is ook niet alsof je Uber rijden als hoofd- en enige beroep mag doen. Als je de nodige papieren regelt, mag je met je eigen auto Uber diensten uitbaten. Net zoals iedere loontrekkende na zijn werkuren ook nog een bijberoep er op mag nahouden, ook als dat beroep beschermd is. Nodige attesten en documenten regelen en je bent aan het bollen. Dat is compleet uit de lucht gegrepen. Een auto die gebruikt wordt als taxi mag in Vlaanderen enkel als taxi rijden, en niet voor privé doeleinden. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 En meer nog, je mag maar met bepaalde types voertuigen taxiritten doen. Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 Ik vraag me eigenlijk af dat als het Tesla Lovers topic hier al vlot 123 bldz telt, hoeveel bldz een 'i hate tesla' topic zou tellen? Quote
Krikkie 9.835 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 We love Tesla! Brainwashed by Wooter Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 8 minutes ago, -krikke- said: Ik vraag me eigenlijk af dat als het Tesla Lovers topic hier al vlot 123 bldz telt, hoeveel bldz een 'i hate tesla fanboys' topic zou tellen? Effe aangepast 1 Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 Haha! Nu goed, zolang het geen p versies zijn, lig ik er ni echt wakker van... Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 Ah ja das juist gij hebt binnenkort ook eentje... daarmee dat we in Limburg moeten blijven om te eten zekers? Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 Allez kom ik zal trachten van het goed te maken met de Tesla boys... Een geste van mijn kant uit... it's fapping time!https://www.rwcarbon.com/143/0/0/0/2017_tesla_model_s__.html Quote
Logic 538 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 En aanschuiven maar: https://drivetribe.com/p/strange-tesla-supercharger-backup-C3bAZy6RQNeXOscY6RVZ4w?iid=OtIUd_5vQie9ABLYa7Xy-A Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Psies een wachtrij voor één of andere gloryhole... van de moment dat het gaatje vrij is, ni aarzelen, erin steken! Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Quote The reason why this strange backup might be happening is because of several factors: 1) The amount of Teslas that exist in this community, where Apple, Google, and Microsoft employees live, is staggering. 2) It was Sunday night where people presumably would top off their electric vehicles for the start of the work week. 3) The amount of available public charging stations at the workplace has not kept up with the amount of Tesla owners. And 4) The amount of people who can afford Teslas outnumber the amount of people who can afford the mega expensive homes that can charge Teslas overnight. Dat is dus zoals 1 tankstelle op de A8 zetten en dan verbaasd zijn dat alle vakantieverkeer in een massieve file staat om te kunnen tanken. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Dat is dus zoals 1 tankstelle op de A8 zetten en dan verbaasd zijn dat alle vakantieverkeer in een massieve file staat om te kunnen tanken. Maar dat is niet zo. Voor fossiele brandstoffen is de infrastructuur aangepast aan de noden. Voor ev niet, waardoor een ev voor vele mensen minder of niet toegankelijk is en een wagen met fossiele brandstof wel. Quote
Logic 538 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 25 minuten geleden, wooter zei: Dat is dus zoals 1 tankstelle op de A8 zetten en dan verbaasd zijn dat alle vakantieverkeer in een massieve file staat om te kunnen tanken. Als als en als... De situatie hierboven illustreert dat er velen geen andere mogelijkheid zien dan daar aan te schuiven, en 't zijn geen Hollanders. Dat is voor zo'n 'ontwikkelde' regio best wel triest. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Als als en als... De situatie hierboven illustreert dat er velen geen andere mogelijkheid zien dan daar aan te schuiven, en 't zijn geen Hollanders. Dat is voor zo'n 'ontwikkelde' regio best wel triest.Goh, moet toch zijn dat ze liever aanschuiven en gratis tanken dan gewoon thuis op eigen kosten te laden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 32 minutes ago, Tjeu said: Maar dat is niet zo. Voor fossiele brandstoffen is de infrastructuur aangepast aan de noden. Voor ev niet, waardoor een ev voor vele mensen minder of niet toegankelijk is en een wagen met fossiele brandstof wel. Ja en die infrastructuur voor fossiele brandstoffen staat er sinds dat God de aarde bouwde in 7 dagen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 26 minutes ago, Tjeu said: 34 minutes ago, Logic said: Als als en als... De situatie hierboven illustreert dat er velen geen andere mogelijkheid zien dan daar aan te schuiven, en 't zijn geen Hollanders. Dat is voor zo'n 'ontwikkelde' regio best wel triest. Goh, moet toch zijn dat ze liever aanschuiven en gratis tanken dan gewoon thuis op eigen kosten te laden. Hebt ge het artikel gelezen? Blijkbaar zijn er veel die niet kunnen opladen thuis. Nuja, wie is dan de idioot .... Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Hebt ge het artikel gelezen? Blijkbaar zijn er veel die niet kunnen opladen thuis. Nuja, wie is dan de idioot ....Neen. Hoe komt het? En waarom koop je dan zoiets??? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Ja en die infrastructuur voor fossiele brandstoffen staat er sinds dat God de aarde bouwde in 7 dagen.We leven vandaag, niet gisteren en ook nog niet morgen. Je koopt een ev om vandaag naar je werk te gaan en niet om binnen tien jaar mss zorgeloos te kunnen rijden. Wat ooit komt, daar heeft vandaag een gebruiker maar weinig boodschap aan. "Joepie, morgen ga ik mijn wagen kunnen laden, maar tot dan geraak ik niet thuis. Maar dat is niet erg, want morgen lukt het wel. Alle, waarschijnlijk. Misschien." Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Voor mij is er infrastructuur genoeg. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Voor mij is er infrastructuur genoeg.Dan is er voor niemand nog een probleem. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 29 minutes ago, Tjeu said: Hoe komt het? En waarom koop je dan zoiets??? Omdat ze zich wel een Tesla van $100K kunnen betalen, maar geen huis van $5M. En dus woon je in woonunits en daar staan geen laadpalen op de parking Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 26 minutes ago, Tjeu said: We leven vandaag, niet gisteren en ook nog niet morgen. Je koopt een ev om vandaag naar je werk te gaan en niet om binnen tien jaar mss zorgeloos te kunnen rijden. Wat ooit komt, daar heeft vandaag een gebruiker maar weinig boodschap aan. "Joepie, morgen ga ik mijn wagen kunnen laden, maar tot dan geraak ik niet thuis. Maar dat is niet erg, want morgen lukt het wel. Alle, waarschijnlijk. Misschien." Dat is het credo he. "Maar binnenkort ..." Ook logisch, want dat is ook hoe Elon Musk alles aan de man krijgt. "Soon...." Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Koop een Nissan Leaf en per parking met laadpalen heb je maar 1 snellaadpaal. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.