Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast wooter
Geplaatst:

En het model stond dit jaar nog niet eens op de stand van Audi op het Autosalon.

Geplaatst:
24 minuten geleden, wooter zei:

En het model stond dit jaar nog niet eens op de stand van Audi op het Autosalon.

De Model 3 stond er gelukkig wel.

:lolz:

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Eens de traditionele merken, zoals deze Audi, alternatieven op de markt brengen, zal de verkoop van Tesla klappen krijgen in Europa.

Geplaatst:
4 uren geleden, wooter zei:

Nu moet je deze berichtgeving eens lezen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180315_03412064

”Audi’s Tesla-killer loopt al van de band” met claims dat deze al vlotjes van de band rolt en er dagelijks auto’s gemaakt worden.

Pas verder lees je dat het over meer dan 100 stuks gaan, maar Audi niet zegt hoeveel...

Als je dat vergelijkt met Tesla die 10000 Model 3’s geleverd heeft en waarvan men zegt dat de band niet bolt...

Dat is geen Tesla haat, dat is het niveau van de Belgische journalistiek :) 

Geplaatst:
6 hours ago, wooter said:

waar nog geen specs van bekend zijn behalve ongeveer de prijs, is al een Tesla killer.

Van de Model 3 is anders ook nog altijd geen EU prijs bekend ...

Gast wooter
Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

Van de Model 3 is anders ook nog altijd geen EU prijs bekend ...

Er is even veel geweten over de prijs in Euro's van de Model 3 als de Audi :).

Geplaatst:

Ik wou commentaar geven op het feit dat die kist 10km/u trager ging maar was een gevalletje PEBCAK

Geplaatst:

Geen Tesla gezien :lolz: 

Gast wooter
Geplaatst:

En nieuwe update is inderdaad stevig goed. Hij herkent sneller de belijning en gaat strakker door de bochten op het stuk doorheen bebouwde kom wat ik heb getest :). Op de snelweg was ie al erg goed.

Geplaatst:

Updated my tesla to 2018.10.4 and couldn’t wait to go test it out. It was worth staying up till 4am! 

:wacko:

Geplaatst:
On 3/16/2018 at 6:25 PM, wooter said:

Ik snap er geen hol van. Een baan met links een dikke gele streep en rechts een volledig witte lijn, en dat kon hij tot nu toe niet? :wacko:

Gast wooter
Geplaatst:
3 minutes ago, ir_fuel said:

Ik snap er geen hol van. Een baan met links een dikke gele streep en rechts een volledig witte lijn, en dat kon hij tot nu toe niet? :wacko:

Ah jij kent dan auto's die dat welk konden? :)

Geplaatst:
3 minutes ago, wooter said:

Ah jij kent dan auto's die dat welk konden? :)

Jouw Tesla kon dat niet?

Het is hier precies een BMW topic, daar lees je ook enkel de negatieve punten van een model als de opvolger uit is ....

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Ah jij kent dan auto's die dat welk konden? [emoji4]
Mercedes he.
Gast wooter
Geplaatst:
30 minutes ago, Davy_ said:
1 hour ago, wooter said:
Ah jij kent dan auto's die dat welk konden? emoji4.png

Mercedes he.

Ik heb nog geen filmpje gezien waar daaruit moet blijken, en andere Tesla eigenaars zeggen dat Mercedes nog niet op het niveau van Mercedes is.

Geplaatst:
Ik heb nog geen filmpje gezien waar daaruit moet blijken, en andere Tesla eigenaars zeggen dat Mercedes nog niet op het niveau van Mercedes is.
K zal het je binnenkort weten te zeggen.
Geplaatst:

Je moet wel een filmke van een fanboy posten he!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid