Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[AUDINEWS]

Peugeot is vastberadener dan ooit om nog eens de trofee naar huis te nemen in hun thuisland. Hun laatste overwinning dateerd al van vijf jaar geleden en de nieuwkomer Porsche is ook geen kleintje, met hun rijke Le Mans ervaring en hun gloednieuwe Porsche 919 Hybrid doen ze ook een gooi naar de overwinning.

[/AUDINEWS]

:lolz: :lolz: :lolz: :lolz:

Miljaar dan moet ik toch nog naar LeMans volgend weekend. :fp:

Ik wist dat ik iets aan t vergeten was. :)

Geplaatst:

Duval aan het stuur, overgebracht naar het ziekenhuis, bij bewustzijn maar met gewonde benen

Geplaatst:

Race-organisatie:

At 17h05 today, Wednesday 11 June, the No.1 Audi R18 e-tron quattro left the track at high speed at the Porsche Curves, at Marshals Post No.131. The incident occurred during the free practice session for the 82ndedition of the 24 Hours of Le Mans, while the car was being driven by Loic Duval.

Conscious, the driver was taken into the care of the ACO's Medical Services who were immediately on the scene, extracted from the car to an ambulance and then immediately transported to the Le Mans Centre Hospitalier where he will undergo further examination.

His condition is reported as encouraging.

The test session recommenced at 17h55. 

't Was wel een serieuze petat

Bp3Q926IgAEzgUp.jpg

Bp3BGb5CcAAJ5N9.jpg

Duval.jpg
Geplaatst:

Vliegt die motor nu over dat hek?

Geplaatst:

Ook live op eurosport.

Porsche pak sneller!

Audi bouwt #1 terug op? :bonkers:

Geplaatst:

Audi bouwt een nieuwe #1, ze hebben een reserve chassis mee.

Geplaatst:

Straf!

Porsche naar 3.23. Lijkt me niet voldoende voor pole.

Geplaatst:

Audi bouwt een nieuwe #1, ze hebben een reserve chassis mee.

Ze gaan ook hun werk hebben, die officiële keuring ed moet dan ook ng gebeuren. Dat mag dus nog?

Geplaatst:

Ik vind dat ook zot btw, een auto bouwen op één dag.

Geplaatst:

#7 elektrische panne

#99 ook aan de kant

Geplaatst:

Ik vind dat ook zot btw, een auto bouwen op één dag.

Als je alle stukken hebt is dat wel te doen. Die mannen zijn serieus geoefend en hebben al 30 keer die auto uit en in elkaar gevezen... 

Maar mooi staaltje van doorzetten. 

Leuk dat ze eindelijk zien dat elektromotoren op de voorwielen moeten, eigenlijk zou je daar dus geen remmen meer nodig hebben. (enkel voor noodsituaties)

Geplaatst:

Sessie stop gezet...

Gern idee waarom. #72 in problemen?

Geplaatst:

Porsche > Toyota > Audi !! :party:

Geplaatst:

Ne mens vraagt zich natuurlijk wel af waar die Peugeots zitten. Misschien kan de webmaster van audisprot.be.nl daarover berichten?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Leuk dat ze eindelijk zien dat elektromotoren op de voorwielen moeten, eigenlijk zou je daar dus geen remmen meer nodig hebben. (enkel voor noodsituaties)

Ja want bij Audi hebben ze totaal geen kaas gegeten van het bouwen van een hybride racewagen ...

Geplaatst:

Ja want bij Audi hebben ze totaal geen kaas gegeten van het bouwen van een hybride racewagen ...

Idd!

Reden te meer dat ik het vreemd vind.

Geplaatst:

Ik sta nu al weer te popelen om die UFO's te zien bochten pikken aan snelheden waarvan je verstand zegt dat het (fysisch) niet mogelijk is, of zou mogen zijn. :inlove:

Wel écht benieuwd naar de strijd Porsche-Toyota-Audi. Ik hoop echt dat het er om gaat spannen.

Geplaatst:

Alles blijkt inorde met Duval, maar ie zal wel niet meer achter het stuur kruipen zaterdag. Marc Gené (reserve piloot) zal 'm vervangen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in