Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

Voor mij persoonlijk ... één keer is goed. Goodwood vind ik (een pak) leuker. De camingvibe heb je er ook, maar 't gebeuren is veel meer afwisselend.

Maar: toch blij dat ik 't gezien heb. Echt de moeite.

 

Wel...ik twijfel daar nog lichtjes over. Ergens voelt het toch ook weer als een soort verplichting voor de autoliefhebber...

Wel mee eens dat GW meer te bieden heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij persoonlijk ... één keer is goed. Goodwood vind ik (een pak) leuker. De camingvibe heb je er ook, maar 't gebeuren is veel meer afwisselend.

Maar: toch blij dat ik 't gezien heb. Echt de moeite.

 

Ik vond het ook wel eens leuk, maar ik denk dat als ik volgend jaar terug een 24h race ga kijken dat het weer die van de Nuerburgring zal zijn, als het wat schappelijk weer is tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook wel eens leuk, maar ik denk dat als ik volgend jaar terug een 24h race ga kijken dat het weer die van de Nuerburgring zal zijn, als het wat schappelijk weer is tenminste.

 

Weet je wat er super zou zijn ... zo een huisje waar je kan verblijven tijdens de 24u ... ik zou daar echt geld voor over hebben ... 

 

@@Lefty ken jij niemand die zo een huisje heeft ? Eventueel nog in opbouw ? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dat ongeval met al die onthoofdingen?

 

 

Onthoofdingen, daar weet ik nu niet direct iets van :huh:

Maar er zijn toen alles iets van 80 doden gevallen en het heeft de hele autosport beïnvloed, zoals bv. het verbod in Zwitserland tot op heden.

 

Weet je wat er super zou zijn ... zo een huisje waar je kan verblijven tijdens de 24u ... ik zou daar echt geld voor over hebben ... 

 

@@Lefty ken jij niemand die zo een huisje heeft ? Eventueel nog in opbouw ? :P

 

 

Ik weet van niets!

 

Zal nog even duren, je mag er van mij best blijven pitten maar meer dan een zetel staat er niet...in een kale woonkamer.

Ik plan dit jaar enkel het dak te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dat ongeval met al die onthoofdingen?

Klopt, stukken SLR body die in het rond vlogen + hevig brandden door gebruik van magnesium oid

Wat betreft Goodwood vs. Le Mans, zeer verschillend, maar als ik eentje moet kiezen is het Goodwood, champagne en zalm terwijl je naar die karren zit te kijken en er op de achtergrond een airshow bezig is... :inlove: Fantastische omgeving ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook wel eens leuk, maar ik denk dat als ik volgend jaar terug een 24h race ga kijken dat het weer die van de Nuerburgring zal zijn, als het wat schappelijk weer is tenminste.

Lijkt me wel leuk om eens af te wisselen, yep. Le Mans nu gezien, sfeer is top maar zal in 24h NS ook wel zo zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook wel eens leuk, maar ik denk dat als ik volgend jaar terug een 24h race ga kijken dat het weer die van de Nuerburgring zal zijn, als het wat schappelijk weer is tenminste.

Lijkt me wel leuk om eens af te wisselen, yep. Le Mans nu gezien, sfeer is top maar zal in 24h NS ook wel zo zijn?

Sfeer op N24 vond ik persoonlijk beter ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel leuk om eens af te wisselen, yep. Le Mans nu gezien, sfeer is top maar zal in 24h NS ook wel zo zijn?

 

 

Volgend jaar hardcore de 24 NS doen? Deal!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruip anders op een camping 79 km van het gebeuren vandaan! :D

LOL

WIJ hebben geslapen ja :P

(En het was 3 km en we konden nog niet slapen zonder oordoppen ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL

WIJ hebben geslapen ja :P

(En het was 3 km en we konden nog niet slapen zonder oordoppen ...)

 

:D

 

Ik heb ook bijzonder goed geslapen ... maar zoals je zegt: wel mét oordoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ik ben voor het LM-stickerthema dit jaar aan het denken iets rond Sean Edwards-tribute te doen. In se niets met Le Mans te maken, maar hij had er ongetwijfeld nog mooie dingen getoond, en icm. met GT3 lijkt me dat wel gepast.

 

Sean-Edwards-Porsche-Racing-5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid