Ga naar inhoud

Bentley EXP 9 F


Phil

Aanbevolen berichten

Cool ding imo, met de algemene proporties en het interieur zit het wel goed, doet mij denken aan een hele chique Range Rover...

Alleen de vormgeving van koplampen en achterlichten vind ik persoonlijk afschuwelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste reactie: wtf, een keukentafel op 23 inch wielen?

Veel vreemde details aan de kar, maar 't blijft een concept natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, ik wist niet dat de nieuwe Ranger Rover al op foto te bewonderen viel.

Weet wel niet of ik het een mooie versie vind? :geek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Range meets Mulsanne, de lijnen zijn best wel knap en 't ding ziet er natuurlijk statig uit maar de vormgeving van alle lampen trekt werkelijk absoluut op niks. Hopelijk worden deze flaters nog gewijzigd bij de (eventuele?) productieversie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit er op de plaats van de mistlampen ingewerkte vliegtuigmotoren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mooi...

Maar stel je hiervan een productieversie voor zonder al dat overvloedige chroom en met een simpele velg... En dan kan dat best nog doenbaar zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nu echt wat onze rijke russische / chinese / etc. medemens wil, een jeep??? Na porsche, en maserati bentley ook al.

Ja!

Ze mogen hem zo lelijk (en dat is hij inderdaad vanuit de meeste standpunten wel) maken als ze willen, verkopen gaat dat toch doen in de 'nieuw geld landen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[h=1]Bentley SUV nu al terug naar de tekentafel[/h] [h=2]Bij Bentley zijn ze zo geschrokken van de reacties op de EXP 9 F concept car dat het ontwerp van de SUV kort na de onthulling al weer op de schop gaat.[/h]

Het doek is er nog maar nauwelijks af of Bentley stuurt de EXP 9 F concept car al weer terug naar de tekentafel. Dat de mondiale autopers in Geneve massaal over z’n nek ging van de grote SUV zal daar ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Aan het Engelse Whatcar? vertelt een bron binnen Bentley dat het design wellicht ‘een beetje zwaar op de hand’ is en dat er wordt gewerkt aan een alternatief ontwerp. Dat zou wat traditioneler en minder retro moeten zijn. De vier ronde lampen aan de voorkant blijven echter intact, al worden de koplampen iets kleiner en de mistlampen meer naar achteren geplaatst.

Dat de concept car in productie gaat, lijdt geen twijfel. In 2015 kunnen met name gefortuneerde lieden in Rusland, China en het Midden-Oosten zich in de kijker rijden met deze super-SUV. Hoe de productieversie eruit komt te zien, is dus alleen nog even afwachten.

Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/18886/bentley-suv-al-terug-naar-tekentafel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid