Ga naar inhoud

F1 Grote Prijs van Australië 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Leuke GP, maar er moet dringend verandering in de becommentariëring komen want anderhalf uur lang naar gezaag over banden luisteren is me net iets te veel van het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke GP, maar er moet dringend verandering in de becommentariëring komen want anderhalf uur lang naar gezaag over banden luisteren is me net iets te veel van het goede.

Heb je geen RTBF?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimiii :inlove:

Heeft eigenlijk niet zoveel speciaals gedaan imo. (alhoewel ik daar zwaar fan van ben)

Ben benieuwd hoe hij het volgende race doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft eigenlijk niet zoveel speciaals gedaan imo. (alhoewel ik daar zwaar fan van ben)

Ben benieuwd hoe hij het volgende race doet.

Die pass langs de buitenkant van Kobayashi? Als mindere goden zoals Bruno Senna dat bij nog mindere goden als Massa proberen zijn er brokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2-3 keer ben je daarmee weg, zo moeilijk frans is dat nu ook weer niet :)

Inderdaad, en de helft zijn racetermen. En doordat je zelf kan zien en analyseren wat er gebeurt, begrijp je alles snel. Alleen d'Ambrosio neuzelt soms wat onverstaanbaars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martin Brundle :inlove:

maar die andere Amerikaanse commentator van skysportsF1 mogen ze opknopen... wat een hyperactief manneke is dat zeg :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Race gemist, ik was thuis en mijn vader was vergeten te betalen voor telenet : joepie een en canvas! RTBF niet gevonden, niet gezocht ook, want ik dacht niet dat ze het daarop gingen uitzenden.

Toffe : geen telenet is ook geen internet :stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid