Ga naar inhoud

[TK] Volkswagen Touran 1.9tdi Conceptline


Naish

Aanbevolen berichten

Niet kunnen overtuigen van een DSG (te duur).

zeker dat het familie van jou is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker dat het familie van jou is?

:lolz:

Ja... Mijn pa is dezelfde hoor... Rijdt ook met een touran en ook geen automaat...

Heeft onlangs zitten zien voor een nieuwe want de zijne is bijna 4 jaar en 60K op de tellern :lolz:

Proberen te overtuigen van een Passat CC met dsg maar allebei te duur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Ja... Mijn pa is dezelfde hoor... Rijdt ook met een touran en ook geen automaat...

Heeft onlangs zitten zien voor een nieuwe want de zijne is bijna 4 jaar en 60K op de tellern :lolz:

Proberen te overtuigen van een Passat CC met dsg maar allebei te duur...

Amaai de familie Touran :) Als ge is niet uit den toon wilt vallen op een familiefeestje moogt ge de mijne wel is komen halen zen :)

Herkenbaar maar wel grappig! Alles is te duur, maar dan wel een wagen nieuw kopen om dan na enkele jaren en met amper kilometers op voor veel minder terug te verkopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zag jij 90 pk?
Wie weet dat :D

Nee, heeft nu 90K en mijn zus doet nu wel redelijk wat km's voor haar werk. Nu krijgen ze er nog wat voor en zo vermijden ze grote kosten zeker?

Ik zou ook niet een touran wisselen voor een andere touran, maar ja... De auto-microbe heeft maar één persoon besmet :D

Daar.

Maar misschien interpreteer ik dat verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het ook.

Zelfs online is naish moeilijk verstaanbaar.

Nee, Naishke heeft niets misdaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder uw topic te willen vervuilen maar als ik men ford mondeo wil verkopen voor 15K met de helft van km's lachen jullie je kapot.

en nu is dat normaal, voor zo'n busje? dikke vinger :D

veel succes met de verkoop. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder uw topic te willen vervuilen maar als ik men ford mondeo wil verkopen voor 15K met de helft van km's lachen jullie je kapot.

en nu is dat normaal, voor zo'n busje? dikke vinger :D

veel succes met de verkoop. :D

Wat krijg je van overname van de garage???

Dit is welgeteld 2K meer dan ze krijgen bij overname... Dus wat marge om te onderhandelen want voor 500 eur meer dan overname verkopen ze niet want dan moeten ze naar de keuring, en alle eventuele miserie die er kan komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat krijg je van overname van de garage???

Dit is welgeteld 2K meer dan ze krijgen bij overname... Dus wat marge om te onderhandelen want voor 500 eur meer dan overname verkopen ze niet want dan moeten ze naar de keuring, en alle eventuele miserie die er kan komen...

14K kreeg ik bij landrover.

en tuurlijk moet je meer vragen, anders kan je hem idd beter zonder zorgen overlaten aan de garage. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14K kreeg ik bij landrover.

en tuurlijk moet je meer vragen, anders kan je hem idd beter zonder zorgen overlaten aan de garage. ;)

Ok, dan is je prijs niet onterecht.

Maar we kloten je ook graag eens hééé

Link naar reactie
Delen op andere sites

*maakt diepe buiging*

*denkt opeens aan icm en iets van rug en komen en dergelijke*

Laat maar: D

allez jup kom nog wat posts wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid