Ga naar inhoud

BMW E84 X1 Facelift


Phil

Aanbevolen berichten

IMG_8310.jpg

IMG_8323.jpg

8bak precies niet aanwezig op sommige modellen

IMG_8354.jpg

anyhow en terecht op z'n plek...

me_gusta_by_megustaplz-d30cns2.jpg

geslaagde LCI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar hebben ze nog veel velgen van het M-sportpakket van de E92/E93 in de rek liggen waar ze vanaf willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Die in 't blauw ziet er wel leuk uit, maar in 90% van de gevallen wanneer ik een X1 zie rijden vind ik ze eigenlijk echt niet knap.

sommige X1 zijn idd redelijke standaard gedrochten :D

soms zie ik es ééntje rijden waarvan ik denk: mja, ni mis.. maar je komt ze zo weinig tegen. Zilver & wit zijn ze imho het aangenaamst om naar te kijken (die alu bodemplaten komen dan minder tot uiting) en ze moeten minimum 18" hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige X1 zijn idd redelijke standaard gedrochten :D

soms zie ik es ééntje rijden waarvan ik denk: mja, ni mis.. maar je komt ze zo weinig tegen. Zilver & wit zijn ze imho het aangenaamst om naar te kijken (die alu bodemplaten komen dan minder tot uiting) en ze moeten minimum 18" hebben

Het merendeel om eerlijk te zijn... Ik ken iemand die een witte SDrive18d heeft met wieldeksels :sick:

Anderzijds veronderstel ik dat een X1 met alle goeie opties en een sportieve look al dicht in de buurt komt van een middelmatige X3.

Misschien dat daarom potentiële kopers van zo'n X1 uiteindelijk buiten komen met een X3?

Nuja, 20d EN XDrive zijn voor mijn persoonlijk de minimum vereisten voor een X1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie liever een X1 dan een F20.

Interieur is geslaagder, beter optiebeleid (ik kan perfect iets samenstellen naar mijn goesting en mis niets) en vanuit sommige hoeken best knap.

Ben wel geen fan van het sportpakket, best op de standaardvelgen met zo'n allu-exterieur pakket, dan ziet het er al wat off-road uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tomski, alle automaten worden achttraps hoor ... Maar ik denk dat de verzchillende poken komen door sportautomaat of gewone automaat .. Alhowel die laatste interieurfoto ook klassieke pook + paddles is ... Heeft mss iets te maken met de motorisatie?

De pre-LCI's met N20 blok en 205 hadden ook al de achttraps en de 'sport'pook ...

die zwarte pook is een 6traps automaat, staat te lezen op bimmerpost. Is voorzien voor de xdrive35i, van de diesels spreken ze in de US of A niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg doorheen de week zoveel BMW mail dat ik in mijn vrije tijd nog weinig zin heb om externe info te gaan opzoeken :(

zie je, van je hobby je werk maken is nooit goed!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Nu ik die foto hier zie.

Die versnellingspook staat nu toch wel minder naar de bestuurder gericht? Heb dat ook al gezien op een F11 520D bij ons. Is dat een aanpassing van MY2012 toe of wat is de reden daarvan?

Hier eentje die meer naar de bestuurder gericht is:

BMW_5_Touring_4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik die foto hier zie.

Die versnellingspook staat nu toch wel minder naar de bestuurder gericht? Heb dat ook al gezien op een F11 520D bij ons. Is dat een aanpassing van MY2012 toe of wat is de reden daarvan?

Hier eentje die meer naar de bestuurder gericht is:

Thumb resize.

Dit is de pook van de sportautomaat. Die in de X1 van de normale.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dus:

Naar bestuurder gericht: Sportautomaat

Niet naar bestuurder gericht: Normale automaat

Dat is op alle modellen zo vanaf de F10/F11?

Wat is het verschil tussen de sportautomaat en de gewone?

Thx! :)

EDIT:

Ja, zal wel iets sportiever rijden natuurlijk maar praktisch alle automaten hebben een "Sport" stand dus what's the difference? Is Sportautomaat enkel te verkrijgen icm M-pack?

aangepast door Stancke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dus:

Naar bestuurder gericht: Sportautomaat

Niet naar bestuurder gericht: Normale automaat

Dat is op alle modellen zo vanaf de F10/F11?

Wat is het verschil tussen de sportautomaat en de gewone?

Thx! :)

EDIT:

Ja, zal wel iets sportiever rijden natuurlijk maar praktisch alle automaten hebben een "Sport" stand dus what's the difference? Is Sportautomaat enkel te verkrijgen icm M-pack?

paddles aan het stuur en een kortere pook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

paddles aan het stuur en een kortere pook.

Ah, 't is al ofwat? :D

Enkel verkrijgbaar op modellen met M-pack of ook zonder M-pack mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, 't is al ofwat? :D

Enkel verkrijgbaar op modellen met M-pack of ook zonder M-pack mogelijk?

Zonder ook hoor. Wij hebben in onze F11 bijvoorbeeld ook de sportautomaat. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid