Ga naar inhoud

Jag F-Type


Phil

Aanbevolen berichten

Is in ieder geval de productievariant van de CX16 naart schijnt...

Maar ik vind de naamkeuze precies wat ongelukkig, maar dat kan aan mij liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk blijft er iets over van deze goddelijke vormen

Thumb resize.

Blijft prachtig concept, maar dat heeft niets meer te maken met het hedendaagse Jaguar hè.

Verwacht u aan dit zonder dak:

21-25391-jaguar-c-x16-concept.jpg.h380.jpg.568.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het autosalon van New York werden de geruchten bevestigd: De F-Type komt eraan. De reacties op de C-X16 conceptwagen bleken zo positief dat Jaguar de ontwikkeling ervan heeft versneld. De finale productieversie krijgen we nog later dit jaar te zien en zal uiteindelijk midden 2013 op de markt worden gebracht.

De F-Type, in eerste instantie een tweezitscabrio, zal verkrijgbaar zijn met verschillende soorten benzinemotoren, waaronder ook een compleet nieuwe reeks. De Britten zijn druk bezig met de laatste testen -kwestie van de puntjes op de ‘i' te zetten- en prototypes rollen al uit de fabriek in Castle Bromwich, waar de uiteindelijke F-Type ook gebouwd zal worden.

Het model dient niet ter vervanging van hun huidige (open) sportwagen, de XK, maar zal de rangen verstevigen om de concurrentie uit te dagen. Jaguar is sinds de introductie van de XF aan een serieuze verjongingskuur bezig en de toekomstige F-Type is een prima bevestiging van deze tendens.

Als ik het goed lees, komt dus eerst de cabrioversie. Jammer! De E-type stijlelementen van de CX-16, zoals de achterklep, vond ik net het knappe eraan. Hopelijk verrassen ze dus ook meteen met het gesloten productiemodel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid