Ga naar inhoud

BMW 4 Serie Cabrio


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Schoonbroer rijdt ook al 3 jaar probleemloos rond met z'n 325i, en dat dak ligt vaak open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bmw Cabrio E93 heeft dit jaar ook al 5 keer in de garage geweest voor een probleem met mijn dak , telkens ik mijn dak wil dicht doen gaat de koffer open en blijft het dak zitten  : ( . In de garage zeggen ze dat ze dit  nog niet hebben meegemaakt en ze zijn het nog steeds aan het onderzoeken : ( . Wat was het probleem bij jullie ?  En ook de koordjes van de binnenstof zijn door de geleiders aan het scheuren !!!

Is die schakelaar die aangeeft dat de koffer volledig openstaat nog goed?

Want als die niet tegen de auto zegt dat ze volledig open is blijft het dak beneden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die schakelaar die aangeeft dat de koffer volledig openstaat nog goed?

Want als die niet tegen de auto zegt dat ze volledig open is blijft het dak beneden

normaal wel want ze hebben alles getest met de computer en die geeft geen foutmeldingen . Soms doet hij het wel goed maar soms moet men de knop om te sluiten enkele minuten (4 a 5min ) indrukken en dan sluit hij wel en dat is niet normaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid