Ga naar inhoud

[TK] Porsche Boxster 987 - 2.7 - 2006


Pieters

Aanbevolen berichten

Met spijt in het hart verkoop ik de Boxster wegens momenteel effe andere plannen.

Binnen een jaar of 5 koop ik mij een 993, maar nu zijn er iets belangrijker dingen aan de orde:

De gegevens:

Porsche Boxster

2.7 - 211pk (=252pk momenteel) - manueel

01/2006

58.000km

Carro: Seal grey.

Kap: Zwart. Beide draagarmen werden vorig jaar vervangen.

Zetels: Leder/alcantara, semi-elektrisch, beide kanten in hoogte regelbaar + verwarmd.

Velgen: Gelakte 19" Boxster S velgen.

Audio: Porsche sound system + versterker.

Comfort: Windscherm + voorruit met geïntegreerde zonnenband.

Airco: Automatische klimaatregeling.

Alarm: Alarmsysteem.

Uitlaat: Porsche motor sound pakket.

Op 1200km kocht de eerste eigenaar de wagen bij Porsche Antwerpen als directiewagen.

Die man (50-er, Schoten) reed ermee tot mei vorig jaar en toen stond de teller op 47.000km.

Ik kocht 'm dus op 47000km en reed op 11 maanden iets meer dan 10.000km.

Vorig jaar kreeg de wagen een groot onderhoud op 50.000km. (Vloeistoffen, remmen vooraan, olie- en watersensoren)

Recent ook een klein onderhoud op 57.000km.

Die facturen kan je uiteraard zien.

Vorige maand liet ik ook nog een condensor van de airco vervangen trouwens.

De wagen werd echt met zorg behandeld en ik hoop dat de nieuwe eigenaar hetzelfde zal doen met "mijn" Porschke. :(

Vraagprijs is €27.500, maar bespreekbaar na bezichtiging.

IMG_0200.jpg

aangepast door Pieters
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk ?

Moest ik geen JCW gekocht hebben voor mijn madam kwam ik deze zeker eens bekijken !!!

En ben nochtans geen Boxster fan;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk ?

Moest ik geen JCW gekocht hebben voor mijn madam kwam ik deze zeker eens bekijken !!!

En ben nochtans geen Boxster fan;)

Bedankt voor 't compliment Toere! Ge moogt altijd eens komen kijken hé.

Uwe JCW hebde zo weer verkocht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleur komt trouwens nogal paars over, hoewel het in het echt eerder grijs is in de meeste omstandigheden:

IMG_0105.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een condensator:

Thumb resize.

Ben je zeker dat het niet de condensor was? ;)

Amai ja :D

Vraagprijs verhoogd naar 28.000 :) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks STA911

Btw: reclame maken hé mannen :)

Wie hem voor mij verkoopt krijgt €100 :D (in't zwart natuurlijk)

Nog wat extra fotos:

Opa1.jpg

Doel1.jpg

Int1.jpg

aangepast door Pieters
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 inch velgen.

Het zou me €600 kosten om 'm te verlagen, maar ik vond de balans perfect en wou daar dus zeker niet mee (laten) klooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe Boxster, hier op zoek naar iets kleiner dan de Saab. Vriendin vind de Saabs te groot om te rijden en ik wil een cabrio.

Maar dit is buiten budget vrees ik, vooral qua onderhoudskosten. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

vooral qua onderhoudskosten. :(

Da valt goe mee ze.

En ten andere, da spel is van 2006. Ga naar ne goeie onafhankelijke ipv de officiële dealer.

Da spel moet maar elke 30.000 op onderhoud normaal gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er BTW op?

Geen BTW-wagen.

Da valt goe mee ze.

En ten andere, da spel is van 2006. Ga naar ne goeie onafhankelijke ipv de officiële dealer.

Da spel moet maar elke 30.000 op onderhoud normaal gezien.

Den Boxster kreeg op 50.000km een groot onderhoud en nog maar net een oliewissel (<1000km geleden).

Je bent weer safe voor 20.000km 't is zoals ir_fuel zegt: een onafhankelijke dealer is stukken goedkoper en te vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ook al verschillende biedingen ontvangen van mannen die weer toevallig geen tijd hebben om te komen zien, maar wel al zouden willen overschrijven :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ook al verschillende biedingen ontvangen van mannen die weer toevallig geen tijd hebben om te komen zien, maar wel al zouden willen overschrijven :grin:

Probeer ook ne Porsche te verkopen, ken da... Toevallig ne fransman met initialen dm? Wat zijn die mannen hun bedoeling eigenlijk? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da valt goe mee ze.

En ten andere, da spel is van 2006. Ga naar ne goeie onafhankelijke ipv de officiële dealer.

Da spel moet maar elke 30.000 op onderhoud normaal gezien.

Toch blijft de aankoop ook buiten budget. En niet te vergeten, madam is aan het leren rijden, ook niet ideaal zeker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer ook ne Porsche te verkopen, ken da... Toevallig ne fransman met initialen dm? Wat zijn die mannen hun bedoeling eigenlijk? :s

Volgende mail zal iets zijn dat ze teveel gaan betalen en dat jij een stuk moet terugbetalen. Hun transporteur zal de auto komen halen en als jij teruggestort hebt, dan blijkt dat hun betaling niet geldig is of zoiets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende mail zal iets zijn dat ze teveel gaan betalen en dat jij een stuk moet terugbetalen. Hun transporteur zal de auto komen halen en als jij teruggestort hebt, dan blijkt dat hun betaling niet geldig is of zoiets...

En wat als het geld effectief op de uw rekening staat? Je geeft toch geen auto mee zonder dat dat het geval is, ik toch niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid