Ga naar inhoud

Audi neemt Ducati over


Spillies

Aanbevolen berichten

Audi neemt Ducati, de traditierijke fabrikant van sportieve motorfietsen in het Italiaanse Bologna over.

AudiDucati.jpg

Audi neemt Ducati, de traditierijke fabrikant van sportieve motorfietsen in het Italiaanse Bologna over.

De overname moet zo snel mogelijk gestalte krijgen nadat de mededingingsautoriteiten groen licht gegeven hebben. De raden van commissarissen van Audi AG en Volkswagen AG gaven gisteren toestemming voor de overname. Ducati geldt wereldwijd als toonaangevend premiummerk in de motorfietsenbranche met uitstekende kwaliteiten op het gebied van motorenontwikkeling en lichtgewicht constructies.

Verder lezen kan hier: http://www.audisport.be/nieuws/55/Audi-neemt-motorfietsenfabrikant-Ducati-over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet slecht zijn me dunkt.

Hopelijk blijven ze er gewaagd uitzien en kun je binnenkort het verschil tussen twee types nog duidelijk zien :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk blijven ze er gewaagd uitzien en kun je binnenkort het verschil tussen twee types nog duidelijk zien :lol:

:roll:

Al eens een F30 naast een F10 gezet???

Zo'n gelijkende achterkanten hebben zelfs Audi's niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beelden zeggen zoveel meer dan woorden:

Thumb resize.

Die auto die je toont kan je wel goed personaliseren! Ik zie dat ze andere uitlaten hebben en meer of minder chroom. Dat vind ik echt de toegevoegde waarde van een premiummerk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die auto die je toont kan je wel goed personaliseren! Ik zie dat ze andere uitlaten hebben en meer of minder chroom. Dat vind ik echt de toegevoegde waarde van een premiummerk!

Daar gaat het niet over... Dat is bij Audi ook zo hé...

Het gaat over het feit dat het tegenwoordig niet alleen Audi meer is die hun auto's gewoon op 85% copiëren voor het andere model...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het niet over... Dat is bij Audi ook zo hé...

Het gaat over het feit dat het tegenwoordig niet alleen Audi meer is die hun auto's gewoon op 85% copiëren voor het andere model...

Lees mijn post nog eens opnieuw, ik praat in enkelvoud.

Grapjes die je moet uitleggen zijn niet leuk :geek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu nog harder mijn best doen om mijn "oude" ECHTE Ducati's toch te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het niet over... Dat is bij Audi ook zo hé...

Het gaat over het feit dat het tegenwoordig niet alleen Audi meer is die hun auto's gewoon op 85% copiëren voor het andere model...

:lol:

je hebt de clue niet. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:roll:

Al eens een F30 naast een F10 gezet???

Zo'n gelijkende achterkanten hebben zelfs Audi's niet...

De achterkant van de huidige 3 en 5 mogen van mijn part onmiddellijk in het rijtje gaan staan hoor, je hebt groot gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De achterkant van de huidige 3 en 5 mogen van mijn part onmiddellijk in het rijtje gaan staan hoor, je hebt groot gelijk.

:lolz:

BMW en hun interne benamingen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:roll:

Al eens een F30 naast een F10 gezet???

Zo'n gelijkende achterkanten hebben zelfs Audi's niet...

Beelden zeggen zoveel meer dan woorden:

Thumb resize.

Die auto die je toont kan je wel goed personaliseren! Ik zie dat ze andere uitlaten hebben en meer of minder chroom. Dat vind ik echt de toegevoegde waarde van een premiummerk!

Not again... *geeuw*

Ja BMW's lijken op elkaar en ja Audi's lijken ook op elkaar.

Is die discussie ondertussen niet al vierduizend keer gevoerd? Word je dat nooit moe? :geek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Not again... *geeuw*

Ja BMW's lijken op elkaar en ja Audi's lijken ook op elkaar.

Is die discussie ondertussen niet al vierduizend keer gevoerd? Word je dat nooit moe? :geek:

Merkfreaks zijn vermoeiender dan mensen die er een mening op nahouden :poke:

:up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BMW's lijken op elkaar en ja Audi's lijken ook op elkaar.

Is die discussie ondertussen niet al vierduizend keer gevoerd? Word je dat nooit moe? :geek:

Zo lang je er fanboys mee kunt op stang jagen niet nee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid