Ga naar inhoud

Pushcontrol.be / politiecontrole


BlackFox

Aanbevolen berichten

Ik denk dat iedereen de facebookgroep politiecontrole ondertussen wel kent.

Vriend van me had een ander idee hiervoor. Waarom niet de meldingen van de facebookgroep te laten pushen op je smartphone?

https://www.pushcontrol.be/

PushControl is een gratis Facebook applicatie die steunt op de data van de populaire facebook groep Politiecontrole?. Dus blijf vooral controles melden!

Wat deze applicatie extra beoogt te doen is het versturen van gratis notificaties naar onze gebruikers. Dat kan via zogenaamde 'push notifications', een twitter mention, of eventueel via (uiteraard zelf te betalen) sms'jes.

Om geen honderden notificaties per dag te ontvangen is het mogelijk om deze te filteren op keywords. Bv: "lim:, maasmechelen, e314, genk". U zal dan enkel een melding krijgen van berichten die 1 van deze woorden bevat.

De tijd tussen het posten op facebook, en het versturen van de melding is minder dan 1-2 minuten. Daarmee is PushControl zeker een app waar u op kan rekenen.

Heb het zelf ook zitten testen en nu zou het klaar moeten zijn voor het grote publiek.

Ik gebruik het dus in combinatie met de gratis iOS app "notifo" en krijg telkens een pushmelding wanneer er op de facebookgroep een controle werd geplaatst met mijn aangegeven keywords.

Heerlijk simpel en superhandig!

Nu is het aan jullie om eens te testen en jullie feedback te geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk initiatief, aangezien ik me erger aan de onoverzichtelijkheid van politiecontrole op FB.

Ze hadden veel beter zelf gewoon onmiddellijk opgedeeld in provincies en dan daarna iedere keer in de comments de nieuwe meldingen.

Nu is het gewoon een zootje geworden.

Vandaar dat ik het zeker es ga proberen in combinatie met notifo

aangepast door B3noît
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik vond het een super initiatief, tot politiecontrole het lam heeft gelegd. Kunnen ze het niet verder doen maar dan zonder de grote drukte via internet bv enkel vrienden?

Het werkte in ieder geval magnifiek voor me... :-(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know, maar hij kreeg opeens een brief van de advocaat van de jongens van politiecontrole met de vraag om alle activiteiten meteen stil te leggen.

Hij wou er eerst niet op ingaan omdat het gewoon openbare informatie is die hij gebruikt die de mensen zelf posten op de pagina van politiecontrole.

Maar dan zou het tot een rechtzaak komen en moest hij uiteindelijk zelf opdraaien voor de kosten van de advocaat e.d. terwijl hij niks verdient aan pushcontrol... dat was het hem niet waard.

Met pijn in het hart wel, want uit principe wilt hij er gewoon mee verder gaan.

Werkt het bij jou niet meer? Want de service blijft gewoon achter de schermen verder draaien... maar kan best zijn dat hij enkel mensen die hij zelf kent heeft toegelaten nu.

Bij mij werkt het ook niet meer helaas, de pushmeldingen komen niet meer door van pushcontrol :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee, was op Benoît bedoeld :D

Nu is het sowieso te laat om nog nieuwe toe te laten denk ik.

Nee het werkt bij mij niet meer. Mocht je dat terug kunnen activeren voor me zou je een held zijn ;-)

Wil er die gast gerust wat voor in return geven, want die van politiecontrole zelf vind ik echt maar niks

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

't is terug online! Maar niet via de fb groep van politiecontrole, wel die van pushcontrol.

Dus als je wilt dat een melding doorkomt, zou dat moeten verlopen via de pagina van pushcontrol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de meldingen die op pushcontrol geplaatst worden eh ;)

Maar voor insiders is het nog steeds via politiecontrole :ninja:

Zal eens een woordje doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de meldingen die op pushcontrol geplaatst worden eh ;)

Maar voor insiders is het nog steeds via politiecontrole :ninja:

Zal eens een woordje doen!

Zou ferm geapprecieerd worden, want ik gebruikte het toch frequent voor W- en O-Vl

Als er interesse is mogen ze dan ook toegang tot de groep die ik beheer op FB met ±430 leden en dagelijks toch min. 1 melding ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid