Ga naar inhoud

[TK] 2000 Mazda MX-5 1.6


Porker

Aanbevolen berichten

Mijn moeder verkoopt haar geliefde MX-5 wegens aankoop nieuw model.

Specs:

  • Bouwjaar: 2000
  • Kilometerstand: 70k
  • Motorisatie: 1.6

Letterlijk maniakaal onderhouden, nooit buiten in slecht weer, nieuwe kap, bagagedrager en 4 nieuwe banden.

Vraagprijs: €7.500

P1010669_1.jpg

P1010668_1.jpg

P1010671_1.jpg

P1010673_1.jpg

P1010689_1.jpg

P1010674_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maniakaal onderhouden en dan in een boerenveld gaan foto's nemen. :D

Leuke auto, prijs lijkt me zeer fair, succes met de verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door Porker zelf met gereden?

Hoogstens 100km, ik rij daar echt niet graag mee... Ik heb nooit iets begrepen van die MX-5 adoratie bij 'kenners', smaken verschillen duidelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstens 100km, ik rij daar echt niet graag mee... Ik heb nooit iets begrepen van die MX-5 adoratie bij 'kenners', smaken verschillen duidelijk!

Afgeragd dus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke keer ik van die goeie MX-5's zie, sta ik op het punt een bod te doen. Hier ook weer. En just vooraleer ik op 'send' druk, denk ik weer aan het feit dat dat maar 2 plaatsen heeft :D

Had al bijna de 500 van mijn vrouw terug tekoop gezet, maar die heeft toch echt een achterbank nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke keer ik van die goeie MX-5's zie, sta ik op het punt een bod te doen. Hier ook weer. En just vooraleer ik op 'send' druk, denk ik weer aan het feit dat dat maar 2 plaatsen heeft :D

Had al bijna de 500 van mijn vrouw terug tekoop gezet, maar die heeft toch echt een achterbank nodig...

Dat heb ik ook met veel cabrio's...

Nog erger bij mijn zoektocht achter die oldtimer cabrio... Blijft iedere keer niet veel over hoor op die manier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstens 100km, ik rij daar echt niet graag mee... Ik heb nooit iets begrepen van die MX-5 adoratie bij 'kenners', smaken verschillen duidelijk!

Kunnen we hieruit dan voor eens en voor altijd concluderen dat de E30 318is >>>>>>> MX5 ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we hieruit dan voor eens en voor altijd concluderen dat de E30 318is >>>>>>> MX5 ? :D

Dat, of de mama van Porker >>>>>>>>>>>>> Porker

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat, of de mama van Porker >>>>>>>>>>>>> Porker

:D

Ik wil je steunen, maar dan wil ik eerst foto's zien van mama Porker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke keer ik van die goeie MX-5's zie, sta ik op het punt een bod te doen. Hier ook weer. En just vooraleer ik op 'send' druk, denk ik weer aan het feit dat dat maar 2 plaatsen heeft :D

Had al bijna de 500 van mijn vrouw terug tekoop gezet, maar die heeft toch echt een achterbank nodig...

Zoeken naar een cheape NA, rijdt leuker dan een NB en is goedkoper!

OT: Succes met de verkoop! Heb je je moeder deze keer een 2.0 met sper aangesmeerd of niet? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid