Maaher 2.273 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 (aangepast) Uitdaging: druk een foto van deze wagen af, neem een pen en herteken de achterkant zodat het er evenwichtig uitziet. Publiceer dan het ontwerp hier Beste voorstel mag naar BMW Ik had liever iets als dit gezien (vergeef me m'n amateuristische PS vaardigheden): Het nadeel hiervan is natuurlijk meteen duidelijk: een volwassene op de achterbank zal waarschijnlijk geen hoofdruimte overhouden. Dus begrijp ik BMW wel, maar het maakt 'm niet mooier. Begrijp je? Ik zeg dus niet dat ik het beter kan (bovenstaande is ook maar om een idee te geven), maar dat wil niet zeggen dat ik het huidige design mooi moet vinden. sorry voor het offtopic. Edit: na de forumupdate was het attachment verloren gegaan. Bij deze dus. Edit 2: Weer een verdwenen foto. Fixed. 22 oktober 2015 aangepast door Maaher Attachment deed voos Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Nog een keertje proberen. Foutje van de firma. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Kun je het origineel ook eens posten? Ik zie wel dat er iets anders is, maar niet wat Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Kun je het origineel ook eens posten? Ik zie wel dat er iets anders is, maar niet wat De daklijn loopt geleidelijker af. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Origineel Modified Edit: na de forumupdate was het attachment verloren gegaan. Bij deze dus. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Ahja! Yup, subtiel maar knap verschil. Quote
CMon 503 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Heel knap idd maar het is zoals je zegt, vanachter kan daar niemand meer bij. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Ik had liever iets als dit gezien BMW heeft daar een oplossing voor, nl. de 3 coupé. :wink: Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Mja, BMW mist wel iets van het E30-formaat. Maar volgens de geruchten zou er wel eens een 2 sedan uit kunnen komen om net die niche op te vullen. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Mja, BMW mist wel iets van het E30-formaat. Maar volgens de geruchten zou er wel eens een 2 sedan uit kunnen komen om net die niche op te vullen. 1-coupe is toch formaat van E30? Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 1-coupe is toch formaat van E30? Je hebt gelijk, om een of andere reden dacht ik dat de 1 coupe 20 cm korter was. Nu, mijn punt blijft wel: er is nood aan het opvullen van het 'gat' tussen de 1 en de 3, en volgens sommige geruchten zal men dit effectief ook doen met een 4-deurs 2. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ik vind het goed zoals het nu is bij BMW... Klein: 1 Middel: 3 Groot: 5 (Zonder frikandel natuurlijk!) Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 BMW heeft daar een oplossing voor, nl. de 3 coupé. :wink:Ik ben niet akkoord. De 3 is groter en duurder, ik denk dan ook dat het doelpubliek niet hetzelfde is. Trouwens, dat was mijn punt niet. Ik vind het design van de 1 coupé zoals hij nu is, niet super geslaagd. Of daar dan een "oplossing" voor bestaat, dat interesseert mij niet. Het maakt de E82 niet mooier. Althans, dat vind ik. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ik vind het goed zoals het nu is bij BMW...Klein: 1 Middel: 3 Groot: 5 (Zonder frikandel natuurlijk!) Super klein: MINI Heel klein: 1-reeks Klein: 3-reeks Middel: 5-reeks Groot: 7-reeks Quote
de neef 12 Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 levering eind september... BMW M135i Sportshatch Koetswerkkleur: Mineralgrau Binnenuitrusting: Leder Dakota Schwarz Wielen: Alu velgen styling 436M 18" Gekozen opties: Sportautomatische versnellingsbak Multifunctioneel stuur M Sport remmen Antidiefstalbouten Alu velgen styling 436M 18" Sportautomatische versnellingsbak Adaptieve M sportophanging Variable Sport Steering Alarmsysteem Elektrisch doorschijnend schuifdak Zonnewerend glas achteraan Fluwelen tapijten Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels Neerklapbare achterzetels Sportzetels vooraan Lendensteun vooraan Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar Sierlijst in Schwarz hochglänzend Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon 5 zitplaatsen Elektronisch gestuurde airconditioning Cruise Control met remfunctie Bijkomende 12V stopcontacten Navigatiesysteem Professional HiFi-luidsprekersysteem Muziekaansluiting voor Smartphones GSM-voorbereiding Bluetooth met USB-aansluiting Apps Instrumentencombi High M sportstuur M Aërodynamicapakket Shadow Line hochglänzend Hemelbekleding Anthrazit Veiligheidskit Comfort Pack Plus Neerklapbare hoofdsteunen achteraan Lichtpakket Opbergpakket Park Distance Control (PDC) Regen- en lichtsensor Automatisch dimmende binnenspiegel Light Pack High Beam Assist Adaptive Headlights Hogedrukreiniging koplampen Xenonlichten plaatsen coyote naast achteruitkijkspiegel Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 Gefeliciteerd! Maar eh, dat is weer typisch BMW zeker? BMW M135i Sportshatch Gekozen opties: M Sport remmen Adaptieve M sportophanging Variable Sport Steering Sportzetels vooraan M sportstuur M Aërodynamicapakket Dus ge koopt een M sport, maar behalve de motor is alles wat M en/of sport is een optie? Wat is dit? Apps Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 M-pack + Mineral Grau is bloedmooi. Quote
de neef 12 Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 (aangepast) Dus ge koopt een M sport, maar behalve de motor is alles wat M en/of sport is een optie? Voor de duidelijkheid heb ik er standaard uitrusting en opties van gemaakt BMW M135i Sportshatch Koetswerkkleur: Mineralgrau Binnenuitrusting: Leder Dakota Schwarz Wielen: Alu velgen styling 436M 18" Standaard uitrusting : Multifunctioneel stuur M Sport remmen Antidiefstalbouten Alu velgen styling 436M 18" Variable Sport Steering Alarmsysteem Fluwelen tapijten Sportzetels vooraan Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar Sierlijst in Schwarz hochglänzend Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon Elektronisch gestuurde airconditioning Cruise Control met remfunctie HiFi-luidsprekersysteem M sportstuur M Aërodynamicapakket Shadow Line hochglänzend Hemelbekleding Anthrazit Veiligheidskit Hogedrukreiniging koplampen Xenonlichten Opties : Mineraalgrijs metaalkleur Leder dakota zwart Sportautomatische versnellingsbak Adaptieve M sportophanging Elektrisch doorschijnend schuifdak Zonnewerend glas achteraan Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels Neerklapbare achterzetels Lendensteun vooraan Bijkomende 12V stopcontacten Navigatiesysteem Professional Muziekaansluiting voor Smartphones GSM-voorbereiding Bluetooth met USB-aansluiting Apps Instrumentencombi High Comfort Pack Plus Neerklapbare hoofdsteunen achteraan Lichtpakket Opbergpakket Park Distance Control (PDC) Regen- en lichtsensor Automatisch dimmende binnenspiegel Light Pack High Beam Assist Adaptive Headlights plaatsen coyote naast achteruitkijkspiegel 1 juli 2012 aangepast door de neef Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 (aangepast) Dat wordt een dikke kar. Wie wil kan hem hier al samenstellen: http://www.bmw.at -> Konfigurator 1 juli 2012 aangepast door Phil Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Staat nu ook op de Belgische configurator. Vraag is, als je +- op 48.000 uitkomt voor een M 135i, of je kan voor +- 54000 een 1M coupe uit de stock kopen of je dan niet beter voor die laatste gaat? Natuurlijk zal er wel wat korting gegeven worden op de M 135i (in D krijg je tot 15% op de 5-deurs), maar toch: herverkoopwaarde zal nooit hetzelfde zijn als bij de 1M coupe. Quote
de neef 12 Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Staat nu ook op de Belgische configurator. Vraag is, als je +- op 48.000 uitkomt voor een M 135i, of je kan voor +- 54000 een 1M coupe uit de stock kopen of je dan niet beter voor die laatste gaat? Natuurlijk zal er wel wat korting gegeven worden op de M 135i (in D krijg je tot 15% op de 5-deurs), maar toch: herverkoopwaarde zal nooit hetzelfde zijn als bij de 1M coupe. Naar VAA toe is de 1M coupé niet intressant, de M135i met CO2 uitstoot van 175 gram valt "binnen de perken" Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Staat nu ook op de Belgische configurator. Vraag is, als je +- op 48.000 uitkomt voor een M 135i, of je kan voor +- 54000 een 1M coupe uit de stock kopen of je dan niet beter voor die laatste gaat? Natuurlijk zal er wel wat korting gegeven worden op de M 135i (in D krijg je tot 15% op de 5-deurs), maar toch: herverkoopwaarde zal nooit hetzelfde zijn als bij de 1M coupe. met 6.000 euro kan je al wat leuke dingen doen. Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 met 6.000 euro kan je al wat leuke dingen doen. idd, maar in de toekomst zal dit gecompenseerd worden door minder groot waardeverlies IMO. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.