Ga naar inhoud

BMW ///M135i

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren de Bastuck gehoord van @@Alexx

Zo brobbelen! Leek me we alsof er voor mij wat meer bass zou mogen zijn? Ik hoorde de auto natuurlijk enkel kortstondig al accelerend in de cnoque :)

Die 'simpele' afgesneden pijpen zijn wel mega, zo e46 m3 achtig.

Geplaatst:

Gisteren de Bastuck gehoord van @@Alexx

Zo brobbelen! Leek me we alsof er voor mij wat meer bass zou mogen zijn? Ik hoorde de auto natuurlijk enkel kortstondig al accelerend in de cnoque :)

Die 'simpele' afgesneden pijpen zijn wel mega, zo e46 m3 achtig.

Super he! Plofjes en soms luide knallen zijn schitterend.

Het geluid mag inderdaad iets zwaarder. Maar het is al een grote verbetering. Er ligt hier nu in de garage een rechte buis zonder dempers, deze komt er ook nog onder.

Geplaatst:

:D Ik ben benieuwd! Vraag me alleen af of de buis 't verschil zou maken of je ook downpipe zal moeten wijzigen.

Ik baseer me enkel op onderstaande video.

Geplaatst:

Op internet staat dat de einddemper in combinatie met de rechte buis zonder dempers zelfs luider is dan het complete systeem, omdat vele kiezen voor de buis mét demper. Al de filmpjes van bastuck op

Youtube zijn dan ook met rechte buis met demper. Geen enkele zonder demper...

We zullen zien :D ik ben nu al tevreden met enkel de einddemper. :D

• Vind ik leuk 1
Gast caoimhin
Geplaatst:

Die klet in de A45 mag anders ook wel eens deftig lerens vertrekken met dat ding.

Geplaatst:

Ik vermoed @@Alexx gisteren ook gehoord te hebben thv Place m'as tu vu?

Geplaatst:

Ik vermoed @@bt. 's 635 daar gezien te hebben!

Seriously?

Ik jou niet :(

Toen ik je bovenstaand bericht las, nam ik aan dat we elkaar qua timing gemist moesten hebben  <_<   

Geplaatst:

Ik vermoed @@Alexx gisteren ook gehoord te hebben thv Place m'as tu vu?

Zou goed kunnen. Ik parkeer men auto altijd aan de golf in de ondergrondse parking, dus passeer wel door de winkelstraatjes :D

Geplaatst:

De dag ervoor naar de ring geknald. Is toch meer mijn ding. Maar ja, de vriendin ook iets gunnen he :D

Geplaatst:

vandaag stond ik naast een 135i in de wasbox.

klonk serieus goed. echt een zware grom.

Geplaatst:

Seriously?

Ik jou niet :(

Toen ik je bovenstaand bericht las, nam ik aan dat we elkaar qua timing gemist moesten hebben  <_<

Ik zag je ook nog staan voor Marie Claire @bt. ! Maar had geen tijd voor een apero :(

Int vervolg, laat eens iets weten hè :) en dat geldt ook voor @@Simoni !

Geplaatst:

We hebben den III-222 ook ffkes zien staan maar 't was een rapke bij ons: ijsje Hazegras + winkelke vo madame en pintje voor meneer, dan was't rap terug nr huis ;)

Geplaatst:

Het is hopen op de Leebmann's van de wereld. Als die bv. hun gebruikelijke korting kunnen geven is het al een ander verhaal...

En dan zelf er onder vijzen ofzo? :lol:

Geplaatst:

En dan zelf er onder vijzen ofzo? :lol:

roadtripje naar dealer over de grens? bv. naar http://www.bmw-matthes.de gaan.

Kan een garagist zoals Frits zoiets niet plaatsen? (indien er geen software-verandering nodig zou zijn)

Geplaatst:

Waarom over de grens? Gaan ze u daar liever zien komen met een nieuw M-Performance sperdiff in uwe koffer?

Volgens mij gaat ge bijna geen enkele officiële dealer vinden die dat gaat willen steken, omwille van garantie enzo.

Geplaatst:

ik zei "de Leebmann's van de wereld", niet per sé Leebmann zelf. Is niet alleen een webshop hé, is ook een officiële dealer, dus plaatsing bij hen mogelijk...

Geplaatst:

ik zei "de Leebmann's van de wereld",

niet per sé Leebmann zelf. Is niet alleen een webshop hé, is ook een officiële dealer, dus plaatsing bij hen mogelijk...

Kan je hem direct gaan testen in de bergen in Oostenrijk :P

Geplaatst:

niet per sé Leebmann zelf. Is niet alleen een webshop hé, is ook een officiële dealer, dus plaatsing bij hen mogelijk...

Kan je hem direct gaan testen in de bergen in Oostenrijk :P

Moest ik een lsd laten plaatsen was een bergrit het eerste dat op het programma zou staan :P

Geplaatst:

We hebben den III-222 ook ffkes zien staan maar 't was een rapke bij ons: ijsje Hazegras + winkelke vo madame en pintje voor meneer, dan was't rap terug nr huis ;)

't was voor ons ook maar een blitzbezoek om efkes een frisse neus te halen! Zag III en bt bijna gelijktijdig wegrijden :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in