Ga naar inhoud

F1 GP van Monaco - 27 mei 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

YEEEEEEEEEEES, EINDELIJK. Jammer van de grid penalty :(

Hopelijk rijdt hij eens een race uit, ik gun hem zelfs de overwinning. Kerel blijft een legende en hopelijk draait hij nog enkele jaren mee in de F1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schumacher heeft Monace 5 keer gewonnen, de laatste keer in 2001 en slechts 1 keer vanop pole position (1994).

Schumacher is een legende, maar zijn comeback had hij beter achterwege gelaten. Een overwinning vandaag op Monaco zou goed doen maar dan is het tijd om definitief de helm aan de haak te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen verrassende race...

Knap van Vettel en Alonso... McLaren stinkt!!!

Wel hoopte ik stiekem op die megacrash aan de start...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat uitleg van Lewis

Lewis Hamilton concedes his Monaco GP was "not the best" as instead of working his way forwards, he fell backwards despite not being overtaken on track.Hamilton had been lapping in third place behind Mark Webber and Nico Rosberg when he came in for his one and only stop of the afternoon, emerging back in line behind the duo.

One lap later Fernando Alonso came in for his only stop and managed to leapfrog Hamilton in the order.

There was more of the same when Sebastian Vettel, the very last man to pit, came in for his stop and came out millimetres in front of Hamilton.

The McLaren driver was not able to fight back as it is notoriously difficult to overtake on the streets of Monte Carlo.

"It was not the best result, but this is motor racing," Hamilton told the BBC.

"I really dislike going backwards, but we still go away with some points. There are many races ahead of us and we still need to keep pushing."

The Brit's efforts were undone a bit by his start, which he rated as "one of the worst" after he failed to attack the leading duo even though he was third on the grid.

"My start was one of worst starts I've had in a long time," he said.

"I don't understand why it happens when two guys next to be and those behind us got perfect starts. I was fortunate not to get caught up in the crash.

"We do thousands of starts, it shouldn't be a problem."

The start, though, was not Hamilton's only issue as the McLaren driver was heard telling his team over the radio that "someone's dropping something from the pit wall" and that it "hits me on the head."

Explaining after the race exactly what kept falling on his head, the Brit said: "The guys hold the pit boards over the track and two or three slips fell out and hit me in the front of the helmet.

"I was like 'guys this is getting ridiculous' as they kept dropping them and dropping them."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvond dat al zo'n bizar bericht over de radio. Zijn er beelden van "hitting hamilton on the head"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi. Ze hebben gedaan. Ik mag terug naar huis rijden. :)

Was weer eens een slaapverwekkende race, seg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal goed en wel zo'n historische race maar dit was echt saai. Amper een inhaal beweging gezien en als er geprobeerd wordt om in te halen dan crashen ze of moeten ze over de uitloopstrooken zoals Perez en Button bij Kovalainen die daar totaal niet op zijn plaats reed. Hij hield alles op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal goed en wel zo'n historische race maar dit was echt saai. Amper een inhaal beweging gezien en als er geprobeerd wordt om in te halen dan crashen ze of moeten ze over de uitloopstrooken zoals Perez en Button bij Kovalainen die daar totaal niet op zijn plaats reed. Hij hield alles op.
Maar echt hè, heel in het begin probeerde Alonso eens bij Hamilton maar dat was het. Hopelijk biedt Canada terug was sensatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar echt hè, heel in het begin probeerde Alonso eens bij Hamilton maar dat was het. Hopelijk biedt Canada terug was sensatie.

Canada is supersensationeel :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canada is supersensationeel :inlove:

Zeker als het regent! De race van vorig jaar vond ik de mooiste race dat ik ooit gezien heb. We hadden er wel wat geduld voor nodig. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker als het regent! De race van vorig jaar vond ik de mooiste race dat ik ooit gezien heb. We hadden er wel wat geduld voor nodig. :lol:

Doe me er niet aan herinneren, ik was die dag niet thuis en had mijn digicorder aangezet maar niet lang genoeg en dus geen race gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe me er niet aan herinneren, ik was die dag niet thuis en had mijn digicorder aangezet maar niet lang genoeg en dus geen race gezien.

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was gewoon het perfecte voorbeeld van wat schumacher al eerder zei. Door die banden vallen ze niet meer aan, maar wachten ze in de hoop dat het versleten egraakt bij de kerel voor hun. In monaco betekend dat dus gewoon treintje rijden, niet uitremmen en braaf zijn... het gevolg daarvan is dat de bochtensnelheid lager mag liggen bij die mens die eerst rijdt, en dat hij nog niet ingehaald zal worden -> De 1e auto kan zijn banden dus makkelijk sparen... hij moet enkel zorgen dat hij goeie tractie heeft bij het utikomen van de bocht zodat hij snel op snelheid is -> boring :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker als het regent! De race van vorig jaar vond ik de mooiste race dat ik ooit gezien heb. We hadden er wel wat geduld voor nodig. :lol:

Die race heeft werkelijk te lang geduurd. Heeft me 2 flessen wijn gekost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was gewoon het perfecte voorbeeld van wat schumacher al eerder zei. Door die banden vallen ze niet meer aan, maar wachten ze in de hoop dat het versleten egraakt bij de kerel voor hun. In monaco betekend dat dus gewoon treintje rijden, niet uitremmen en braaf zijn... het gevolg daarvan is dat de bochtensnelheid lager mag liggen bij die mens die eerst rijdt, en dat hij nog niet ingehaald zal worden -> De 1e auto kan zijn banden dus makkelijk sparen... hij moet enkel zorgen dat hij goeie tractie heeft bij het utikomen van de bocht zodat hij snel op snelheid is -> boring :(

Inderdaad, m'n broer zei het ook nog. Wordt saai dat niemand er vol voor gaat. Iedereen moet altijd maar die banden sparen. :wanker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft Schumacher toch al pech gehad dit jaar... ! :o

Ik ben ook een fan van hem maar je kan het natuurlijk moeilijk blijven als malchance te beschouwen. Ondertussen blijft het fantastisch wat Alonso met een middenmoot voertuig presteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een fan van hem maar je kan het natuurlijk moeilijk blijven als malchance te beschouwen. Ondertussen blijft het fantastisch wat Alonso met een middenmoot voertuig presteert.

Ik beschouw Ferrari niet meer als middenmoot... Al wil ze precies wel die indruk wekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beschouw Ferrari niet meer als middenmoot... Al wil ze precies wel die indruk wekken...
Het is niet omdat Massa 1 deftige race gereden heeft dat ze plots een topbolide hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet omdat Massa onder de middenmoot eindigt dat de Ferrari een auto uit de middenmoot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid