Greg 3.576 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Van de ouders van mijn vriendin: 2m70 GEEN vaarbewijs nodig!! Inclusief wieltjes om de boot te verplaatsen/slepen. Slechts 3 keer gebruikt, telkens ongeveer 1 uur. De motor heeft dus maar 3 vaaruren.. Vraagprijs: 1700€
Dawud 4.616 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Waarom doen ze die weg? Wat is de nieuwprijs?
Greg 3.576 Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 Waarom doen ze die weg? Wat is de nieuwprijs? Omdat ze er bijna niet mee buiten zijn gekomen.. Spijtig eigenlijk, want dat is zo leuk:oops: Als je er alleen in zit, gaat dat nog best hard. Op het water lijkt alles 2x zo snel te gaan ook:lol: En dan sprongen maken over de golven die een andere grote boot achterlaat, best vet. Ik kan je vertellen dat die boot wegmoet van mijn "toekomstig" schoonmoeder hoor. Al de rest van de familie wilt niet dat hij weg gaat:D
Greg 3.576 Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 Factuur zit erbij. Dacht dat de nieuwprijs incl. motor zo'n 2200€ ofzo is. En dat was een speciale actie als je hem icm de motor kocht. Er kan eventueel bij de boot nog pakket mee verkocht worden waarmee je in orde bent wettelijk om te mogen varen. Zoals daar zijn een handflare, "anker", touw, enz. enz.
Dawud 4.616 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Bedankt voor de info, maar ik laat dit wel passeren. Te water laten kan op 300m van mijn huis, maar ik moet hem wat op een ongelukkige plaats stockeren.
Naish 9.564 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Vraagje, wat weegt zoiets... Welke motor moet je daarop zetten om erachter te kunnen waterskieën/wakeboarden
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Vraagje, wat weegt zoiets...Welke motor moet je daarop zetten om erachter te kunnen waterskieën/wakeboarden Ik denk dat op deze max 8pk ofzo mag hangen. Ik had vroeger een Zodiac van 2m85 en daar hing een 9.9pk op en dat was het max dat daar op mocht. Waterskiën ging niet, maar met een band erachter ging wel op voorwaarde dat er maar 1 iemand in het bootje zat.
Naish 9.564 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ik denk dat op deze max 8pk ofzo mag hangen.Ik had vroeger een Zodiac van 2m85 en daar hing een 9.9pk op en dat was het max dat daar op mocht. Waterskiën ging niet, maar met een band erachter ging wel op voorwaarde dat er maar 1 iemand in het bootje zat. Ok... Dus enkel goed om alleen wat onnozel mee te doen of met een paar als oude peekes een toerke mee te doen.
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ok...Dus enkel goed om alleen wat onnozel mee te doen of met een paar als oude peekes een toerke mee te doen. Het moeilijkste is gwn om dat bootje te laten planeren als er volk in de band zit. Dan moet je heel ver naar voor leunen of met twee iemand die vooraan in de neus gaat zitten. Wees gerust, je kan je er goed mee amuseren ze. Met 3 man ging dat spel nog altijd goed vooruit Edith zegt dat je op dit bootje blijkbaar ook een 10pk kunt hangen
Ceke 2.729 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Een boot waar je deftig achter kunt wakeboarden gaat wel iets meer dan 2000 euro, dacht ik. Speciale vin voor hekgolf enzo
Greg 3.576 Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 Vraagje, wat weegt zoiets...Welke motor moet je daarop zetten om erachter te kunnen waterskieën/wakeboarden Weegt niet zoveel, iets van een 30kg. Die motor is ongeveer even zwaar. Ik denk dat op deze max 8pk ofzo mag hangen.Ik had vroeger een Zodiac van 2m85 en daar hing een 9.9pk op en dat was het max dat daar op mocht. Waterskiën ging niet, maar met een band erachter ging wel op voorwaarde dat er maar 1 iemand in het bootje zat. Met 10pk moet dat spel toch vrij hard gaan denk ik:lol: Nu ging hij, als je er alleen in zat, toch ook zo'n 20-25km/h schat ik. En in zo'n klein bootje is dat toch best snel. Moest "het roer" goed vasthouden toen, of ik lag eruit als ik te bruusk draaide:D Het moeilijkste is gwn om dat bootje te laten planeren als er volk in de band zit. Dan moet je heel ver naar voor leunen of met twee iemand die vooraan in de neus gaat zitten.Wees gerust, je kan je er goed mee amuseren ze. Met 3 man ging dat spel nog altijd goed vooruit Edith zegt dat je op dit bootje blijkbaar ook een 10pk kunt hangen Idd. Je moet hem kunnen laten planeren. Als je er alleen inzat, ging dat gemakkelijk. Met 2 ging het al iets moeilijker, maar het ging. Met 3 is het me nooit gelukt. Maar ook maar 1x met 3 erin gezeten eigenlijk. Heb zo eens met mijn vriendin zo'n 3-4km de zee ingevaren in Frankrijk naar een eiland. Volle gas al planerend, en over de golven springen. Was echt fun:inlove:
fiddy 782 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Heb vroeg nog een bijna identiek bootje gehad. Quicky 300, Mercury 5pk 4-takt. Met 1 of 2 personen amuseer je je daar rot mee (toch als kind). Met 3, zeker volwassenen, zal dat al moeilijker worden om dat aan het planeren te krijgen... idd spelen met ballast, gewicht op de neus bij het accelereren, en nadien zover mogelijk naar achter gaan zitten om de boeg uit het water te tillen. Je kan daar meer vermogen achter hangen, maar waterskiën of wakeboarden ga je daar nooit mee kunnen. Al zal je misschien met 9.9pk een goeie en lichte waterskiër er uit krijgen, het probleem is dat 1) jij als waterskiër die boot stuurt, niet omgekeerd. Zelfs een waterskiboot van 1400kg met vinnen krijg je met een wakeboard uit koers getrokken, zo'n rubberboot van nog geen 100kg en geen grip op het water sleur je alle kanten op 2) je geen hekgolf hebt om als wakeboarder over te springen. @Naish, als je zoiets wilt, mijn skiboot mag wel weg
The Swede 6.662 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Mooi ding. Ben de mijne aan het verkopen om een iets groter exemplaar te kopen. Als ik die heb, en de uwe is nog niet verkocht, dan neem ik contact op. Ware een mooie tender.
The Swede 6.662 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Je kan daar meer vermogen achter hangen, maar waterskiën of wakeboarden ga je daar nooit mee kunnen. Al zal je misschien met 9.9pk een goeie en lichte waterskiër er uit krijgen, het probleem is dat 1) jij als waterskiër die boot stuurt, niet omgekeerd. Zelfs een waterskiboot van 1400kg met vinnen krijg je met een wakeboard uit koers getrokken, zo'n rubberboot van nog geen 100kg en geen grip op het water sleur je alle kanten op 2) je geen hekgolf hebt om als wakeboarder over te springen. @Naish, als je zoiets wilt, mijn skiboot mag wel weg Hoe trek jij een boot van 1400kg uit lijn met uw wakeboard? De mijne weegt half zoveel en ik voel er de skiër of wakeboarder niet achter.
Greg 3.576 Geplaatst: 24 mei 2012 Auteur Geplaatst: 24 mei 2012 Mooi ding.Ben de mijne aan het verkopen om een iets groter exemplaar te kopen. Als ik die heb, en de uwe is nog niet verkocht, dan neem ik contact op. Ware een mooie tender. In orde!
fiddy 782 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Hoe trek jij een boot van 1400kg uit lijn met uw wakeboard? De mijne weegt half zoveel en ik voel er de skiër of wakeboarder niet achter. jij weegt zelf dan ook 2 keer niets Ik heb er het meeste last van bij m'n broer; 90kg en vrij sterk. Dan mag ik continu aan m'n stuur corrigeren om rechtdoor te gaan. Ga eens volledig naar links of rechts, en dan hard insnijden en aan dat koord hangen... Als je je koord aan een oog achteraan vastmaakt kan je hem als wakeboarder om z'n verticale as laten draaien, als het koord aan een beugel of tower wordt vastgemaakt (bij ons het geval) kantel je hem om je langsas. Beste is dus het touw op het snijpunt van je 3 assen vast te maken, niet voor niets dat skiboten op die plaats een paal hebben staan.
Greg 3.576 Geplaatst: 24 mei 2012 Auteur Geplaatst: 24 mei 2012 90kg en vrij sterk. Damn, zeker dat het jouw broer is:D?
fiddy 782 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Damn, zeker dat het jouw broer is:D? Jij hebt zeker nog niet gezien welke kracht er in mijn armpjes schuilt?
Greg 3.576 Geplaatst: 24 mei 2012 Auteur Geplaatst: 24 mei 2012 Jij hebt zeker nog niet gezien welke kracht er in mijn armpjes schuilt? Beertje
Aanbevolen berichten