Asserti 3.417 Geplaatst: 5 juni 2012 Geplaatst: 5 juni 2012 Ziet er precies wel clutchdumpke uit. Alhoewel dat op die plek eigenlijk helemaal niet nodig is. Ecuyers in den droge Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Net eens over gesproken, wij komen misschien ook meedoen! Ik met de 118D en de pa met de 328i Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 6 juni 2012 Auteur Geplaatst: 6 juni 2012 Net eens over gesproken, wij komen misschien ook meedoen! Ik met de 118D en de pa met de 328i Zalig! Sideways Julien!! Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Welke wagens zitten er in dat verhuurpakket? Anderzijds ook wel zin om met de 118D af te komen. Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Welke wagens zitten er in dat verhuurpakket? Anderzijds ook wel zin om met de 118D af te komen. Oude bmw 5tourings dacht ik. Kom met je eigen wagen af, lijkt me veel leerzamer dan met een onbekende auto. Daarom dat ik persé met de 1 reeks ook wil meedoen Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 6 juni 2012 Auteur Geplaatst: 6 juni 2012 Welke wagens zitten er in dat verhuurpakket? Anderzijds ook wel zin om met de 118D af te komen. E30 325i tourings met vastgelast diff. Maar ik zou 't eigenlijk ook met eigen auto doen, heb je in the end veel meer aan. Oude bmw 5tourings dacht ik.Kom met je eigen wagen af, lijkt me veel leerzamer dan met een onbekende auto. Daarom dat ik persé met de 1 reeks ook wil meedoen Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Haha anders huren we da spel af voor AM only é @Alexx; ik wist niet dat jullie een 328i hadden? P weggedaan mss? Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Oude bmw 5tourings dacht ik.Kom met je eigen wagen af, lijkt me veel leerzamer dan met een onbekende auto. Daarom dat ik persé met de 1 reeks ook wil meedoen Probleem is dat deze winter een weekendje driften in de sneeuw me meer heeft gekost aan slijtage dan wat het kost om met een huurauto deel te nemen. En het zou mij vooral om de stuurtechniek en gas- en remtechniek gaan, zodat ik daar eens een deftige uitleg over heb gehad. Ga er eens over nadenken. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 6 juni 2012 Auteur Geplaatst: 6 juni 2012 Haha anders huren we da spel af voor AM only é @Alexx; ik wist niet dat jullie een 328i hadden? P weggedaan mss? Vanmiddag even contact gehad met Andy van skylimit en voorlopig zijn de deelnemers AM-only. Probleem is dat deze winter een weekendje driften in de sneeuw me meer heeft gekost aan slijtage dan wat het kost om met een huurauto deel te nemen.En het zou mij vooral om de stuurtechniek en gas- en remtechniek gaan, zodat ik daar eens een deftige uitleg over heb gehad. Ga er eens over nadenken. Slijtage van de banden dan? Ik weet niet wat de staat van je achterbanden is, anders even langs je bandenboer gaan en voor te driften even 2 occasie kutbanden leggen? Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 ik heb ook wel zin en ik heb nog een setje (4 stuks) banden liggen die op mogen (voor de geïnteresseerden 14"). Maar de vraag is ofdat desje dat kan (ik heb GEEN handrem, enkel een parkeerrem) Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Clutchdumpe? En wat spelen met gas lossen? ale, ik ben zeker geen kennen! Ik ga ook maar wat klungele met de 1reeks, want ik kan er ook niet veel van hoor Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Handrem heb je écht niet nodig hoor Gewoon spelen met de balans en de gas, zul je wel leren aanvoelen. Clutchdumpen gaat natuurlijk ook, maar kan soms bruut verrassen. In't begin deed ik ook altijd clutchdumps met de BMW om die sloep scheef te krijgen, maar uiteindelijk begon ik het gevoel te krijgen met die auto om met de balans te kunnen spelen en dan kun je gewoon met gas geven en gas lossen scheef gaan 8) Kan ook wel zijn gekomen omdat de banden meer versleten waren Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Kan ook wel zijn gekomen omdat de banden meer versleten waren Know the feeling Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 7 juni 2012 Auteur Geplaatst: 7 juni 2012 ik heb ook wel zin en ik heb nog een setje (4 stuks) banden liggen die op mogen (voor de geïnteresseerden 14").Maar de vraag is ofdat desje dat kan (ik heb GEEN handrem, enkel een parkeerrem) Handrem heb je niet nodig... Clutchdumpe? En wat spelen met gas lossen?ale, ik ben zeker geen kennen! Ik ga ook maar wat klungele met de 1reeks, want ik kan er ook niet veel van hoor Clutchdump ook niet... Normaal gezien Je speelt idd gewoon met de balans van je auto dmv. het gas en je sturen... Check het eerste filmpje maar, daar doe ik nergens een clutchdump... Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Handrem heb je niet nodig... Clutchdump ook niet... Normaal gezien Je speelt idd gewoon met de balans van je auto dmv. het gas en je sturen... Check het eerste filmpje maar, daar doe ik nergens een clutchdump... Nee weet ik.. Maar is meestal mijn laatste hulp op het droge als ik hem effe wil zetten.. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Clutchdumpe? En wat spelen met gas lossen?ale, ik ben zeker geen kennen! Ik ga ook maar wat klungele met de 1reeks, want ik kan er ook niet veel van hoor Gaat perfect! http://www.youtube.com/watch?v=iMWh06azKpw&feature=plcp Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Dat filmpje herinner ik me nog.. Knap! Ik vind een 1reeks niet zo simpel te driften.. Klein en geen sper.. Kan ook aan mij liggen natuurlijk Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 7 juni 2012 Auteur Geplaatst: 7 juni 2012 Netjes, Greg! Ik vind dat jij ook moet komen!! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Proper inderdaad! Maar dat spel was ook gechipt, niet? Of maakt dat nie zooo veel verschil? @Alexx: Wss heb je erover gelezen, maar sedert wnr hebben jullie en 328? welk type? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Door te chippen gaat 'ie niet beter driften eh Tenzij 'ie voordien underpowered was, maar dan nog Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Thx! Die eend was idd niet heel makkelijk te driften. Je moet hem als het ware met momentum smijten in de bochten om dat gebrek aan sper te "overbruggen".. Als je hem gewoon op power laat driften zit je constant met een spinnend binnenwiel. Hij was gechipt naar 200pk, maar daar heb je daar niet zoveel aan. Wel goesting om ook mee te doen met de mijne, maar dan ga ik liever eens naar Weeze de eerst volgende keer.. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Komen gvd! Ik ben de enigste met een sper daar Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 7 juni 2012 Auteur Geplaatst: 7 juni 2012 Komt goed, mannen! Desnoods de achterbanden op 4 bar. :D Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.