Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog wat foto's maar die heb je wss al op FB de revue zien passeren ;-)

Voor de rest nog wat filmpjes, maar voornamelijk van onze wagens. Als jullie er daarentegen opstaan, zijn het meestal mindere pogingen.

Ik heb echter de tijd nog niet gevonden om het wat aan elkaar te knopen, maar maak er morgen wel eens werk van

Geplaatst:

Inderdaad, zitten een paar heerlijke tussen! Ik wil er gerust voor betalen en begrijp dat materiaal ook duur is etc maar 8€/foto vind ik wat te veel van het goede als je er meerdere wilt...

Geplaatst:

'k heb me gisterenavond ook eens bezig gehouden ;)

De filmpjes van de anderen, plak ik dan ook eens snel aan elkaar

• 4 weken later...
Geplaatst:

Wie doet beter? :D

IMG_2717.jpg

Den draad steekt er nog niet uit! Pussy!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als er nog mensen zijn die morgen willen komen driften, er zijn nog 5 vrije plaatsen. Ik, gl3nn en Quadrifoglio zullen er ook zijn.

Geplaatst:

DRIFTEN! DRIFTEN!

BANDEN OPSMOREN!

Zeg niet zomaar band tegen een Viking.

Geplaatst:

Minder deelnemers dan vorige keer, meer (controleerbaar) overstuur met dank aan Gl3nn's winterbrolbanden,...

Heerlijke dag! "MX5: drifting made easy" :inlove:

Geplaatst:
meer (controleerbaar) overstuur met dank aan Gl3nn's winterbrolbanden,...

Gaarne gedaan! :inlove: Fuck die grippy Toyo's! Daar zaten we dan met onze 1600'tjes tussen al die 320i en 325i's :D

Status van de linkerachterband na 2 dagen bij Driftschool :ninja:

8127309D-9AA9-43CA-9AD1-6295541B0CBA-73418-000034BBC39E9826_zpsd130675d.jpg

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ahzo dat was een meet en greet toen  :lol:  :lol:

Het driften was niet echt evident met de GT3... banden waren te goed, de grip te veel, motor op de achterwielen en veel power die dan nog in 1e vitesse rond het punt moest geleid worden  :roll:

een ideale coctail om u es belachelijk te gaan maken haha, maar na wat tips en trics van Dennis en zijne maat begon het toch een beetje te lukken voor een 1e dagje driften.

Binnenkort ga ik nog es!

Geplaatst:

Zag er inderdaad niet simpel uit met de GT3.

Ben van plan om binnenkort ook nog eens te gaan. Toch genoeg oude banden op velg liggen :D

Geplaatst:

Net ingeschreven voor 8 feb!  B)

Geplaatst:

Dat zag er inderdaag gigantisch vet uit, zo'n driftende GT3 B)

Hmmm... eind deze winter mogen de winterbanden van de MX5 opgerookt worden... maar de VX heeft ook nog voldoende profiel over voor een dagje.

Dennis, Glenn, Kenny, Benny,...: wanneer zijn we?

Geplaatst:
Dat zag er inderdaag gigantisch vet uit, zo'n driftende GT3 B)

Hmmm... eind deze winter mogen de winterbanden van de MX5 opgerookt worden... maar de VX heeft ook nog voldoende profiel over voor een dagje.

Dennis, Glenn, Kenny, Benny,...: wanneer zijn we?

Zo snel mogelijk! :D Nee, zeg maar een paar data. Mij is het allemaal goed zolang ik dat op voorhand weet. 

Geplaatst:
Zo snel mogelijk! :D Nee, zeg maar een paar data. Mij is het allemaal goed zolang ik dat op voorhand weet. 

Even snel gekeken, maar had gehoopt voor een dag in het weekend...

Geplaatst:

Volgende keer dat ik ga driften mag het wat meer voor gevorderden zijn...

Niet dat dit niet leuk was, integendeel! Maar nog een dag op zo'n klein parcourtje gaat me meer tegensteken denk ik.

Net als al dat aanschuiven en wachten tussendoor.

Geplaatst:
Volgende keer dat ik ga driften mag het wat meer voor gevorderden zijn...

Niet dat dit niet leuk was, integendeel! Maar nog een dag op zo'n klein parcourtje gaat me meer tegensteken denk ik.

Net als al dat aanschuiven en wachten tussendoor.

Weeze dan maar? Welke parcours zijn er zo nog? Laat me zeker iets weten als ge ergens gaat.

Toen in oktober waren we met 6-8 auto's, vraag maar aan quadrifoglio. Was heerlijk rijden toen, constant driften :inlove:

Geplaatst:
Ik ga voorlopig nergens :D
Regel dat eens tegen komend weekend, kerel! Waarom toch al dat getreuzel? :s

:D

Weeze dan maar? Welke parcours zijn er zo nog? Laat me zeker iets weten als ge ergens gaat.

Toen in oktober waren we met 6-8 auto's, vraag maar aan quadrifoglio. Was heerlijk rijden toen, constant driften :inlove:

's Ochtends beginnen met 3 wagens, zaligheid :lol:

Als het met de Mazda is: iets hoger niveau mag gerust

Als het niet met de Mazda is... nja, wat denkt ge? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in