Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
@Alexx: Wss heb je erover gelezen, maar sedert wnr hebben jullie en 328? welk type?

De Porsche is weg.. doo de VAA.

Een nieuwe Porsche zal pas voor binnen een paar maand zijn.

Voorlopig nieuwe 328i, F30 is dat zeker? :D

manueel,sportzetels.. in sport hangt dat ding lekker aan 't gas! En gisteren heeft de papa bewezen dat dat ding lekker dwars gaat als het regent :D

Geplaatst:

Ah dat is wist ik niet. Spijtig om te horen, maar ik ken er zo velen...

En een F30 328i zal ook wel lekker rijden! Natuurlijk een andere wagen als de porsche, maar toch een knappe wagen!

Maak je geen topic of post je eens een foto?

Geplaatst:
Hebben ze daar een compressor?

Ja!

ik wil ook wel afkomen :$

Doen!

Geplaatst:
Ah dat is wist ik niet. Spijtig om te horen, maar ik ken er zo velen...

En een F30 328i zal ook wel lekker rijden! Natuurlijk een andere wagen als de porsche, maar toch een knappe wagen!

Maak je geen topic of post je eens een foto?

Heb een foto geplaatst :)klik

Geplaatst:

Ingeschreven forummers:

-Iricky (118i)

-BlackFox (S2000)

-DriverWee (Z4)

-Denniske (MX5)

-Quattro-vogel (MX5)

-gl3nn (MX-5)

-B3noît (320d)

-Vader B3noît (535d)

-BMWMB (135i)

-tgif007(bmw 320d fruitpap) + ///NFSThunder

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als er nog geïnteresseerden zijn; 't zit bijna vol... Snel inschrijven dus!

Geplaatst:

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn.

Voor de mensen die twijfelen, je leert veel op zo'n dag, zeker als Dennis er bij is ;) en het is dikke fun.

Geplaatst:
Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn.

Voor de mensen die twijfelen, je leert veel op zo'n dag, zeker als Dennis er bij is ;) en het is dikke fun.

Jammer makker! Kom je in de zomer (een andere dag) nog eens driften? :)

Geplaatst:
Jammer makker! Kom je in de zomer (een andere dag) nog eens driften? :)

misschien wel, 10 juli weet ik normaal of mn sleutel been goed genezen is en mogen de ijzerkes uit mn duim ;-)

ik kan nu nog niet rijden met de mx-5, geen servo hé...

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hoe zit dat hier nog?

Goed zeker? Je hebt je toch al ingeschreven? :)

Geplaatst:

Ik wou extra mensen optrommelen, cabrionicht!

Geplaatst:
Ik wou extra mensen optrommelen, cabrionicht!

Geen probleem dan, gasnicht! :inlove:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zin !!!

Idem :D

Al zit de kans er in dat mijn vader niet vrij zal kunnen maken. Enig idee of dat repercusies heeft op die inschrijving of kun je gewoon een mailtje sturen dat het niet lukt?

Geplaatst:

Ik zou ook wel durven afkomen ondanks de imo vrij hoge prijs. Ik ben net als zovelen hier nog een amateur dus ik zal mogelijks wel een paar keer rond staan.

Zijn er überhaupt nog plaatsen vrij? En sta je met een dergelijk grote deelnemerslijst niet meer aan te schuiven dan te driften?

Geplaatst:

Ik zou ook wel durven afkomen ondanks de imo vrij hoge prijs. Ik ben net als zovelen hier nog een amateur dus ik zal mogelijks wel een paar keer rond staan.

Zijn er überhaupt nog plaatsen vrij? En sta je met een dergelijk grote deelnemerslijst niet meer aan te schuiven dan te driften?

Prijs is normaal voor een dagje driften... Je leert enorm veel bij ;)

Het zit vol maar iricky gaat niet meedoen en heeft volgens mij nog niet afgezegd, wss kan je zijn plaats overnemen. ;)

Geplaatst:

Ik heb er zin in!

Tegen wie zeg je het! Ik absoluut ook!

Is het nu aan te raden om driftbanden te zoeken of valt de slijtage mee?

Ik wil eigenlijk stiekem zo snel als mogelijk van die RFT banden af, maar dat mag geen reden zijn :)

Geplaatst:

Tegen wie zeg je het! Ik absoluut ook!

Is het nu aan te raden om driftbanden te zoeken of valt de slijtage mee?

Ik wil eigenlijk stiekem zo snel als mogelijk van die RFT banden af, maar dat mag geen reden zijn :)

Slijtage heb je altijd... Maar die valt op zich wel mee. Ik heb vooral slijtage aan de buitenkant van mijn banden, die wordt namelijk vrij glad. :D

Driftbanden zijn zeker aan te raden, ook omdat het driften met jouw auto dan makkelijker gaat zijn. ;) Wat op zich wel een hulp is, gezien je een vrij zware auto zonder sper hebt. Gewoon naar een lokale bandenzaak gaan en zoeken naar gebruikte, stokoude chinese kutbanden. Ideaal!

Geplaatst:

Of naar Michelin pilot sport met dotcode 2004 :D

Geplaatst:

Hmm misschien toch eens voor kijken inderdaad. Maar dan wel best op 2 van m'n wintervelgen :-) gaat geen zicht zijn maar de fun wel :-)

Geplaatst:

Ik ga ook met 2 verschillende kleuren velgen rijden B)

Geplaatst:

8 jaar oude Semperit winterbanden in maat 165/60/14 op stalen velgen B) Wordt lachen! Nu misschien nog die velgen een fel kleurtje geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in