BlackFox 2.079 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Das wel erg ghetto Maar een oplossing idd Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik heb 2 half versleten banden van mijn R26.R onder mijn 135i gelegd. Het zijn Michelin Sport II banden. Ze liggen mooier op de velg dan de originele Dunlop RFT's. Ook heb ik de idee dat ze meer grip hebben dan de originele Dunlop RFT's. Hopelijk maken ze de ondergrond glad genoeg. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ervaring met driften David? En nog eens deze quoten: Moet je daar echt stipt om 8u zijn? Want dat wil dus zeggen om 5u op en dat zie ik toch niet onmiddellijk zitten :-p Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Ik ga voorzichtig zeggen dat dat volgens mij niet stipt hoeft te zijn, aangezien er staat tussen 8u en 8u45... 't is nog steeds Autominded only? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geef liever 200 euro voor een vip trackday en drift op snelheid op Ecuyers. Met betere runoff area en geen putten waar je in kan driften Wanneer is er nog eens eentje? of wanneer is er nog een sessie in Weeze? Ik zou graag eens oefenen met de MR2. Tis nodig, want ik sta veel te vaak rond. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Ervaring met driften David? En nog eens deze quoten: Neen, het is voor mij de eerste keer dat eens ga driften. Ik kijk er echt naar uit. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Neen, het is voor mij de eerste keer dat eens ga driften. Ik kijk er echt naar uit. Wij alvast ook :-) Wij gaan rond 6u15 vertrekken hier. Waarschijnlijk niet vroeger dan 8u30 aanwezig gezien ik nog een maat oppik in Kortrijk en we via doornik zullen rijden om ochtendspits te vermijden. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Driften zonder sper. Ik ben benieuwd... Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Same here. Nu bed in. Tot morgen! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Driften zonder sper. Ik ben benieuwd... Idem hier voor allebei. Toch wat ongerust er niets van te bakken met m'n 4 pitter :-p Wekker gezet voor 5u30, Tot morgen! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Ik ben er klaar voor! Hier ook zo goed als klaar, inclusief 2 extra velgen in de auto. 8) Quote
Davidk 338 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik wil ook Ik ga nu een nachtje door doen om schoolwerk af te krijgen tegen vrijdag, maar hopelijk ist dan de laatste keer ooit! Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik hoop dat het mij gaat lukken! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik hoop dat we er nog op tijd zullen zijn! Werken thv Lembeek en natuurlijk file. ETA volgens gps 8u49 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 We komen dus grandioos te laat... ETA wordt met de minuut slechter met verkeer. ETA 9.20 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 't was VET !!! Al die bullshit van driften in gaten en weetikveel, niks van aan! Ging heerlijk goed S2000's zijn ook helemaal niet zo moeilijk te driften als ze zeggen of zoals op dat filmpje leek Echt, was een hééérlijke dag Thx @ allen voor de sfeer en gebrul en geglij! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 30 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2012 Zwaar episch dagje! Was enorm fijn om dit eens met een groep bekenden te doen. Mooi om te zien hoe jullie progressie maakte naarmate de dag vorderde. Ik denk dat ik mag zeggen dat edereen enorm veel heeft bijgeleerd. En dat is handig, want driften is veel meer dan zomaar wat spelen met je auto. Het is essentiële voertuigcontrole. Anyway, ik denk dat we dit wat vaker moeten doen. Ik stel voor dat iedereen investeert in een set chinese brolbanden (goodride is aan te raden) en dan komt dat wel goed. Wie ziet dat zitten? Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Inderdaad een gigantisch zalig dagje! MX-5 heeft dat goed gedaan. Héél plezant om dat met een groep bekenden te doen. Dan eens bij iemand instappen, dan met iemand anders meerijden of iemand anders laten rijden. Prachtige dag! Thanks aan quadrifoglio om mij eens te laten glijden (poging tot ) in de VX220. Gigantisch moeilijk, dus respect ervoor. DRIVER-W merci om mij eens met de Z4 te laten gaan. Ding gaat echt wel stroef Iedereen bedankt natuurlijk! Echt plezante boel. Ik stel voor dat ik verder glij op mijn 8 jaar oude Semperits. Zag er totaal niet uit met die smalle bandjes op dat zwart staal Ging wel héérlijk Wanneer zijn we nog eens? Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Hier ook net thuis. Man man, wat was me dat op de baan met al die files (Zolder - Nieuwkerke: 3u30 rijden ) Maar WAT een dag! Zowel m'n pa als mezelf zijn echt uitermate tevreden van de progressie die we gemaakt hebben en vooral hoeveel fun we beleefd hebben! Met dank ook aan iedereen voor de nodige tips toen we aankwamen. Na een half uur 'rotonde' rijden was het wel efkes in de haren wrijven en vrezen dat het mogelijks een gans dagje op niets kon uitslaan. Vooral toen dennis in vele wagens stapte en het precies voor niets ging . Maar vooral; o zo trots op m'n trouwe 4 pitter, beesje heeft het echt goed gedaan! Jammer dat het echt zo ver is voor ons, anders zag je ons zeker en vast nog meer! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Jullie hebben dat inderdaad massa's goed gedaan! Bij velen was de progressie doorheen de dag inderdaad erg goed merkbaar. Vooral bij die kerel met zijn GT3 had ik schrik dat het de hele dag niets zou worden, maar dat ging ook opeens duidelijk beter en beter! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 In 1 woord: FAK! In iets meer woorden: Al gigantisch veel bijgeleerd vandaag, al was dat er niet altijd aan te zien! Eerst wat ondersturen op 'de rotonde', gaandeweg wat meer gecontroleerd laten uitbreken en uiteindelijk toch een paar keer een rondje kunnen driften. Zalig gevoel, voelde aan als een grote overwinning. Op het parcours veel achterstevoren gestaan, geprobeerd de kegels zo ver mogelijk te lanceren, veel te vaak tot stilstand gekomen recht onder een sproeier,... Maar dan dat heerlijke gevoel als je een keertje, door een combinatie van stuurmanskunst en geluk, 2 of zelfs 3 bochtjes aan elkaar kunt linken: Machtig! Zwaar episch dagje! Agreed! Anyway, ik denk dat we dit wat vaker moeten doen. Ik stel voor dat iedereen investeert in een set chinese brolbanden (goodride is aan te raden) en dan komt dat wel goed. Wie ziet dat zitten? Goodride, wat een bucht! mvg Thanks aan quadrifoglio om mij eens te laten glijden (poging tot ) in de VX220. Gigantisch moeilijk, dus respect ervoor. You're welcome. Ik vond dat gij het goed deed: instappen in de VX en direct een groot deel van de rotonde doen, izza nice. En ook merci aan u voor het mogen driften met de MX5 (idem aan Dennis ). Totaal ander gevoel dan de VX, maar wat blijven dat toch heerlijke kistjes: smijten, eenvoudig opvangen en dan laten overgaan in de andere richting,... Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 You're welcome. Ik vond dat gij het goed deed: instappen in de VX en direct een groot deel van de rotonde doen, izza nice.En ook merci aan u voor het mogen driften met de MX5 (idem aan Dennis ). Totaal ander gevoel dan de VX, maar wat blijven dat toch heerlijke kistjes: smijten, eenvoudig opvangen en dan laten overgaan in de andere richting,... Thanks en graag gedaan! Volgende keer MX-5 dus Zowel m'n pa als mezelf zijn echt uitermate tevreden van de progressie die we gemaakt hebben en vooral hoeveel fun we beleefd hebben! Jammer dat het echt zo ver is voor ons, anders zag je ons zeker en vast nog meer! Was plezant om jullie zoveel progressie te zien maken! Had in het begin ook wat schrik toen ik zag hoe moeizaam het ging met beide auto's. Op het einde van de dag was daar echter niks meer van te merken. Mooi zo! Inderdaad jammer dat het zo ver is Wel fijn dat jullie dit keer de lange reis naar Limburg hebben gemaakt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.