Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil dat ook nog wel eens doen. Weeze lijkt mij inderdaad ook interessanter om te doen. 

Geplaatst:

Zou ook graag weer doen maar eerst een auto zoeken :)

Geplaatst:

Ik zou ook graag meedoen, maar daarnet nog.. Man ik erger me aan dat doorspinnend wiel! Ik wil een sper gvd!

Geplaatst:

Jammer, 8 feb zou net iets te snel zijn, heb nu donderdag mijn eerste halve dag les bij maitrise  B), hopelijk lukt het een beetje.

Geplaatst:

Ah, laat me weten hoe het was. Ik was dat ook van plan en heb wat gemaild en mag ineens stage feeling volgen.

Geplaatst:
Ah, laat me weten hoe het was. Ik was dat ook van plan en heb wat gemaild en mag ineens stage feeling volgen.

Is idd ook meteen een halve dag feeling, die basis opleiding leek mij iets te braaf.

Geplaatst:

Ik had hetzelfde gevoel.. Laat me weten wat je ervan vond.. Ik heb hoge verwachtingen!

Gopro laten filmen mag ook altijd! :D

Geplaatst:
Ik had hetzelfde gevoel.. Laat me weten wat je ervan vond.. Ik heb hoge verwachtingen!

Gopro laten filmen mag ook altijd! :D

De meeste filmpjes op youtube zien er veelbelovend uit, oa van jokke   :inlove: , maar ik hoop er niet op dat het al zo vlotjes zal gaan de eerste keer.

Geplaatst:
Ik zou ook graag meedoen, maar daarnet nog.. Man ik erger me aan dat doorspinnend wiel! Ik wil een sper gvd!

Onze 135i is ook niet gemakkelijk om te driften. Dat heeft ook geen sper en een slechte gasrespons.

Geplaatst:

En ik rij dan met zen trage diesel.. Kunt ge het u voorstellen? :D

Lange bochten en rondpuntjes zijn geen probleem, maar als de snelheid lager ligt is het wat moeilijker..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nog mensen die het eventueel zouden zien zitten om 4 april mee te doen?

Geplaatst:
Nog mensen die het eventueel zouden zien zitten om 4 april mee te doen?

Ik ben alvast ingeschreven :D

Geplaatst:
Ik ben alvast ingeschreven :D

Godver, had ik net m'n congé kunnen regelen en wou ik me nu inschrijven, lukt het me niet meer :(

Zou dat niet meer lukken om 1 extra? @@gl3nn @@Denniske gezien jullie daar toch al vrij goed gekend zijn en het nu ook niet m'n eerste keer is.

Ik heb namelijk 2 maten die deelnemen (1M en 335d) en zou hen toch graag joinen...

Geplaatst:
Godver, had ik net m'n congé kunnen regelen en wou ik me nu inschrijven, lukt het me niet meer :(

Zou dat niet meer lukken om 1 extra? @@gl3nn @@Denniske gezien jullie daar toch al vrij goed gekend zijn en het nu ook niet m'n eerste keer is.

Ik heb namelijk 2 maten die deelnemen (1M en 335d) en zou hen toch graag joinen...

Best @@Denniske vragen. Ik ben daar compleet onbekend. 

Geplaatst:
Best @@Denniske vragen. Ik ben daar compleet onbekend. 

Kga eerst keer mailen naar hen, hopelijk lukt het dan nog, anders zal ik idd extra hulp inroepen.

Wel jammer, want ik had zopas ook een 2e 1M weten te overtuigen :(

Geplaatst:

Best met Andy regelen, maar vol = vol... daar kan ik ook niets aan veranderen :)

Geplaatst:

Andy heeft me een bericht teruggestuurd; ik ben dus bij deze ingeschreven.

@gl3nn: neem je je gropro mee? 

ik zou namelijk graag eens wat foto's/filmpjes willen deze keer van binnenin en op de carrosserie.

Geplaatst:

Oh ja, gisteren een nieuw setje gescoord waar de banden mogen opgerookt worden  :ninja:

UwiHH7W.jpg

Is daar een krik aanwezig eigenlijk?

Geplaatst:
Andy heeft me een bericht teruggestuurd; ik ben dus bij deze ingeschreven.

@gl3nn: neem je je gropro mee? 

ik zou namelijk graag eens wat foto's/filmpjes willen deze keer van binnenin en op de carrosserie.

Ik neem mijn GoPro mee! Krik pak ik meestal zelf ook mee. 

Ik leer trouwens die dag een kameraad driften. Should be fun :D

Geplaatst:

Ik kom sowieso kijken na mijn werk. Kan wel pas om 15h uur vertrekken :(

Geplaatst:
Ik neem mijn GoPro mee! Krik pak ik meestal zelf ook mee. 

Ik leer trouwens die dag een kameraad driften. Should be fun :D

Ah ideaal!

Geen zin om die mastodont hier in de koffer er te moeten bijleggen voor de ganse rit...

Mag ik die dan eventueel eens gebruiken op m'n kar voor wat beeldmateriaal aub?

En nice! Met de mx5?

Geplaatst:
Ah ideaal!

Geen zin om die mastodont hier in de koffer er te moeten bijleggen voor de ganse rit...

Mag ik die dan eventueel eens gebruiken op m'n kar voor wat beeldmateriaal aub?

En nice! Met de mx5?

Komt in orde! Ja, met de MX-5.

Geplaatst:

Precies 2 posts verdwenen hier...?

Ik heb er massa's zin in moet ik zeggen :)

Ik zal dus 2 extra 16'ers meenemen voor het geval de banden er volledig doorzitten en we anders niet meer thuis zouden geraken.
Maten plannen het ook zo te doen. Alleen vraag ik me af waar jullie dit dan veilig leggen?

Want heb ook geen zin om constant die banden te horen klotsen in m'n koffer :)

Geplaatst:
Precies 2 posts verdwenen hier...?

Ik heb er massa's zin in moet ik zeggen :)

Ik zal dus 2 extra 16'ers meenemen voor het geval de banden er volledig doorzitten en we anders niet meer thuis zouden geraken.

Maten plannen het ook zo te doen. Alleen vraag ik me af waar jullie dit dan veilig leggen?

Want heb ook geen zin om constant die banden te horen klotsen in m'n koffer :)

Ik leg die altijd ter plaatse bij de auto's, krik ook altijd. Beetje in het zicht wel en dan met een deken over. Heb altijd goede hoop dat ze dat dan niet pikken. 

Iig, ik pak een stuk of 6 velgen mee in de Golf (servicewagen :D), just to be sure. Die kan ik wel wegleggen zonder dat iemand die pikt.

Leg dan uw velgen in mijn Golf? 

Geplaatst:

Zou heel vriendelijk zijn Glenn ;)

Bij deze ook hotelleke aan het zoeken om woensdag al te overnachten. 

Geen zin om zoals in augustus er inclusief files veel te lang over te doen en dan uiteindelijk ook nog 20 minuten te laat aan te komen :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in