Ga naar inhoud

Aston Martin Project AM 310 / Vanquish


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

[h=1]Aston Martin Vanquish naakt betrapt op video[/h]

Blijkbaar doet Aston Martin niet heel erg veel moeite om de gloednieuwe Vanquisheen beetje geheim te houden. Vorige week dook er al een video op van de kont en nu is de opvolger van de Aston Martin DBS uitgebreid gefilmd en gefotografeerd in het Italiaanse Padua. Inclusief beelden van het interieur!

En nu we eindelijk ook de voorkant van de ‘gloednieuwe’ Vanquish hebben gezien kunnen we bevestigen wat velen al dachten: de bizarre splitter die we onder devoorbumper van de Project AM 310 zagen haalt inderdaad het productiestadium. Sterker nog, het lijkt erop dat de productieversie van de Vanquish voor 99% (of zelfs 100%?) gelijk is aan de auto die Aston Martin op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este liet zien, onder de naam Project AM 310.

Een tweetal lezers van autoblog.it kwam dit grijze exemplaar tegen in het Noord-Italiaanse Padua en ze konden gelukkig snel een aantal foto’s en een video maken. Volgens Aston Martin is de Vanquish ten opzichte van de DBS voor 75% nieuw. Het platform waarop deze auto staat zal niet noemenswaardig zijn aangepast, maar wel schijnt er nu een 8-trapsautomaat gemonteerd te zijn ipv een 6-traps en levert de V12 nu 573 pk ipv 517 pk.

Het bodywork is voortaan gemaakt van carbonfiber in plaats van aluminium om nog meer gewicht te besparen, maar het interieur schijnt niet echt aangepast te zijn als we even snel een blik naar binnen werpen. Meer spyshots kan je bekijken opautoblog.it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt Aston nieuwe modellen dan?

vroeg ik mij dus ook af :lolz:

en dan durven ze iets zeggen dat een 911 er al 25 jaar hetzelfde uitziet. Bij AM trekken AL hun modellen op mekaar.

Ik durf met mijn hand op mijn hart zeggen dat als er een AM passeert dat ik géén flauw idee heb of het nu een AMV8 of een Vanquish of een DB9 is...

De cabrio herken ik wel, maar alleen het huidig en het vorig model :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeg ik mij dus ook af :lolz:

en dan durven ze iets zeggen dat een 911 er al 25 jaar hetzelfde uitziet. Bij AM trekken AL hun modellen op mekaar.

Ik durf met mijn hand op mijn hart zeggen dat als er een AM passeert dat ik géén flauw idee heb of het nu een AMV8 of een Vanquish of een DB9 is...

De cabrio herken ik wel, maar alleen het huidig en het vorig model :lolz:

Welke Cabrio? De V8 Vantage Roadster, DB9 Volante, DBS Volante of Virage Volante? :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, bestaan er meer? :lolz:

AM is zoals wijn, ik zie het verschil tussen wit en rood En daar stopt het :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt Aston nieuwe modellen dan?

²²²²²

Als ik eerlijk ben kan ik bijna geen enkel model uit elkaar houden:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat er terug een Vanquish komt maar ik dacht dat de DBS zijn plaats al had ingenomen.

Hoeveel gaat dit kosten, duurder dan een DBS dus vanaf 270k?

Edit: Had de tekst niet gelezen. Dit is dus de opvolger van de DBS, maar gaan ze die nu al vervangen? De DB9 is toch nog altijd verkrijgbaar na al die jaren, dan heeft de DBS maar een korte tijd bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze zie je het verschil wel wat. Maar er mocht nog iets meer verandering in zitten van mij.

Ik denk trouwens niet dat ik een Virage en een DB9 zou kunnen onderscheiden, de rest lukt wel.

Heb je ook foto's van de achterkant zoals hij daar staat Mazda? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk trouwens niet dat ik een Virage en een DB9 zou kunnen onderscheiden, de rest lukt wel.

Lukt je makkelijk... nog niet in het echt gezien dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alé gasten, dit is toch prachtig en goed te onderscheiden van de andere modellen? :$

Thumb resize.

Thumb resize.

Nondedju. :inlove:

Gast, dat is een Virage met extreem mottige velgen en tuningbumpers.

De secretaresse van de designstudio heeft dat op 1 namiddag in elkaar gestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid