Ga naar inhoud

Te Koop: BMW M3 E46


Maxime S

Aanbevolen berichten

Mijn M3 staat te koop.

De meeste onder jullie kennen de auto waarschijnlijk al, indien meer details gewenst:

http://www.2dehands.be/autos/autos/bmw/bmw-m3-e46-csl-pack-125483396.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_geplaatst&utm_term=0&utm_medium=email

carbonzwart met zwart lederen interieur

auto is van 2002 en heeft momenteel 110.000 kms.

Forumprijs via PM. Ik sta ook open voor een goed bod.

Auto mag weg, maar moet niet... er is alleszins geen haast bij. :)

60642305.jpg

451427bd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verandering van prioriteiten: huis / appartement enzo... :) En daar kruipt wat geld in ;)

Of er iets in de plaats komt weet ik niet: als er iets komt, dan is het iets goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verandering van prioriteiten: huis / appartement enzo... :) En daar kruipt wat geld in ;)

Of er iets in de plaats komt weet ik niet: als er iets komt, dan is het iets goedkoper.

Vroeg of laat komt dat er bij mij ook nog van. Hopelijk niet te snel:D

Succes met de verkoop. Met al die CSL-addenda zou dat normaal moeten lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:inlove:

Blijft zo verdomd de max !

Echt é. Net de auto volledig gepoetst en het blijft toch zo'n dijk van een auto! Echt één van mij all-time favourite BMW's!

Ma bon... de drang om alleen te gaan wonen is momenteel groter dan de drang om met een M3 te rijden. Ooit komt er wel weer budget voor ene! :)

Wat we gehad hebben, nemen ze mij niet meer af! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verandering van prioriteiten: huis / appartement enzo... :) En daar kruipt wat geld in ;)

Of er iets in de plaats komt weet ik niet: als er iets komt, dan is het iets goedkoper.

Komaan man, regel dat eens autoforum-style door aan de arm van mama of papa te trekken en die kar te houden :D

Effe serieus nu, jammere zaak maar soms veranderen idd de prioriteiten. Je hebt het tenminste gehad, dat is ook veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid