Ga naar inhoud

[TK] 2008 BMW 335i -14100km

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Bij deze even de BMW van één van mijn beste vrienden hier voorstellen. Defo een mooie occasie voor een echt BMW-fan.

Hij verkoopt zijn BMW 335i - 2008 - manueel - 14.100km.

Hij is echt een maniakale autofan, geld zat, geen madame, dus zijn autos worden steeds superonderhouden. Hij heeft daar een kleine vloot wagens bollen en deze was er eentje "enkel voor in het weekend en als het niet regende"...

Gezien hij eigenaar is van een meubelwinkel reed hij d'r te weinig mee, daarom doet hij hem nu weg (hem kennende om zich één dezer weer een stuk speelgoed te te kopen :lol: ).

Vrij standaard uitgerust: manueel, zwart leder, zilvergrijs, parktronic, automatische airco, etc.

Wagen komt van bij Monserez in Kortrijk maar is in Wattrelos (FR) ingeschreven.

http://www.leboncoin.fr/voitures/322779090.htm?ca=17_s

Als iemand vragen heeft, mag die ook naar mij PM'en. Ik ken de wagen ook goed.

PS: de wagen heeft geen logo en werd opzettelijk simpel gehouden om geen indruk van "rijkdom" te wekken bij de klanten ;)

aangepast door The Swede
Geplaatst:

Wat een sleeper!

Zeer jammer dat er geen opties opzitten, maar op z'n eigen manier toch een unieke auto daardoor.

Geplaatst:
Wat een sleeper!

Zeer jammer dat er geen opties opzitten, maar op z'n eigen manier toch een unieke auto daardoor.

Bwa, valt wel mee. Welke opties heeft een mens meer nodig? Het is een handgeschakelde 3-reeks met een dikke zes-in-lijn, ofte een rijders auto. Zolang je airco, leder, electrische ruiten, parkeersensors en co hebt, ben je toch uitgerust? Hier heb je geen masserende zetels, TV of andere spielereien op nodig.

Geplaatst:

Een sportzetel was toch leuk geweest.

Geplaatst:

Ik dacht zelfs dat, dat standaard was op een 335. Deze heeft ze blijkbaar niet.

Geplaatst:

Imago vs inhoud ;)

DSCF0446.jpg

DSCF0435.jpg

DSCF0428.jpg

DSCF0414.jpg

DSCF0412.jpg

DSCF0451.jpg

Geplaatst:
Lijkt een 118d leaser :D

Is toch perfect. Zo wordt je sociaal aanvaard en heb je tenminste nog BMW rijplezier :D

Geplaatst:

Jammer dat het geen diesel is

Geplaatst:
Bwa, valt wel mee. Welke opties heeft een mens meer nodig? Het is een handgeschakelde 3-reeks met een dikke zes-in-lijn, ofte een rijders auto. Zolang je airco, leder, electrische ruiten, parkeersensors en co hebt, ben je toch uitgerust? Hier heb je geen masserende zetels, TV of andere spielereien op nodig.

True, maar op zo'n auto imo toch minstens navi, xenon en de sportieve opties (ophanging, stuur, zetels).

Geplaatst:
Jammer dat het geen diesel is

Ideaal voor u anders. ;)

Geplaatst:
Ik dacht zelfs dat, dat standaard was op een 335. Deze heeft ze blijkbaar niet.

Op een coupé in ieder geval wel, sportstuur, sportophanging en xenon ook.

Geplaatst:
True, maar op zo'n auto imo toch minstens navi, xenon en de sportieve opties (ophanging, stuur, zetels).

Ja, maar dat is niet het onderwerp van de verkoop hier ;)

Geplaatst:

Een rijders auto... Je wordt in een bocht naar alle kanten geslingerd, wegens geen zijdelingse steun van de zetels en vanwege slappe standaardophanging, en dat dun stuur ligt totaal niet goed in de hand. Maar anoniem rechtdoor knallen zal hij wel heel goed doen.

Geplaatst:

Best veel km's voor een weekendkar :D

Geplaatst:
Best veel km's voor een weekendkar :D

Hij heeft een buitenverblijf ergens aan de kust en gebruikt de wagen hoofdzakelijk om daar de zondag en maandag te zitten. Ding heeft een 3500km per jaar gedaan. Best redelijk.

Een rijders auto... Je wordt in een bocht naar alle kanten geslingerd, wegens geen zijdelingse steun van de zetels en vanwege slappe standaardophanging, en dat dun stuur ligt totaal niet goed in de hand. Maar anoniem rechtdoor knallen zal hij wel heel goed doen.

Kom nu. Ik dacht dat BMW's van nature zo een sportieve en perfecte autos waren...

Geplaatst:

Wat een strandstoelen zitten daar in man. :o

Geplaatst:

Ah okay, kist is dus 2dehands gekocht geweest?

Dat is al logischer :D

Geplaatst:

4 x 3,5 = 14

mgv,

Geplaatst:

4 x 3,5 = 14

mgv,

:rofl:

Blackfox heeft precies aan de uitlaat van zijnen Honda liggen snuiven :lol:

Nee, auto helemaal nieuw gekocht. En ik geloof dat de kerel bij Monserez in Kortrijk hem die verkoop nog gaat herinneren. De eigenaar van deze auto is nog een stuk straffer als ik als het aankomt op het beschrijven van "wagens met imago maar zonder motor" :lol:

Geplaatst:

Ffs, ik had 141.000 gelezen :lolz:

Geplaatst:
Ffs, ik had 141.000 gelezen :lolz:

En dat werkt dan voor een bank. :lolz:

Geplaatst:
En dat werkt dan voor een bank. :lolz:

Namen graag :D We zitten uiteindelijk toch in Chitchat ;)

Geplaatst:

We zitten uiteindelijk toch in Chitchat ;)

Ahja!

Geplaatst:
Ahja!

Tuurlijk. Weet gij voor welke bank Blackfox werkt? Ik wil nl dat een leningske van 14100 Euro aangaan :D