Ga naar inhoud

GP F1 van Duitsland - 22 juli 2012 (Hockenheim)


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

[h=6]"I had a really good race and really enjoyed myself out there. I made a good start, pulled off some good moves on both Nico [Hukenberg] and Michael [schumacher] and had strong pace all afternoon. Sebastian [Vettel]'s pass was a pretty straightforward matter: the rules state that you can't go off the track to gain an advantage. The thing is, there would have been more opportunities for him before the end of the race as my rear tyres were damaged. That's because I had to push hard to try and catch Fernando [Alonso], which meant I had nothing left for the end of the race. We pretty much ran out of rubber two laps before the chequer.

"There are two strong positives to take away from today: firstly, although it proved very difficult to overtake, we're right up there with Ferrari and Red Bull in terms of speed. Our upgrade package is working well: if we can sort out qualifying, we're in the mix, and we'll have a really good chance of winning races this season. Secondly, although there's previously been some negative talk about our pitstops, the boys did an unbelievable job today. My fastest stop was a 2.31s - the blink of an eye, and, I'm told, the fastest pitstop in history. They were phenomenal and gave it absolutely everything today - all our effort is really paying off now. I'm already looking forward to Hungary - it's a special place for me, and I feel really encouraged that we can have another great race next weekend."

[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het seizoen tot nu toe verdient er slechts 1 rijder wereldkampioen te worden en dat is Alonso. Zo consistent en het maximale uit de Ferrari halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet weten hoe het seizoen er had uitgezien mocht Alonso in een RedBull had gereden.
Hetzelfde... Ferrari heeft een goeie wagen hoor... Massa is gwn slecht, da's alles!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer maar helaas... Dwaze regeltjes wel...

Niks dwaas aan. De binnenste wielen moeten naast de witte lijn zitten binnenkant baan of je bent off-piste. Dat krijg je met al die jeanetten-circuits waar ze alle grindbakken vervangen door asfalt, dan begint iedereen maar risico's te pakken a volonté, loopt het mis ach dan rijden we maar een stuk naast het circuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde... Ferrari heeft een goeie wagen hoor... Massa is gwn slecht, da's alles!

De Ferrari is Williams-niveau. Alonso haalt er meer uit dan er in zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ferrari is Williams-niveau. Alonso haalt er meer uit dan er in zit

Echt niet! Ferrari is volledig mee met RedBull, McLaren heeft ook terug aangesloten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt niet! Ferrari is volledig mee met RedBull, McLaren heeft ook terug aangesloten...

Dus jij veronderstelt dat Massa echt niet meer kan rijden?

McLaren probeert al zoveel jaar de ideale wagen voor Hamilton te bouwen, en daar komt ook geen kl van in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij veronderstelt dat Massa echt niet meer kan rijden?

Ik hoef dat niet te veronderstellen... Feiten spreken voor zich ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde... Ferrari heeft een goeie wagen hoor... Massa is gwn slecht, da's alles!
De Ferrari is Williams-niveau. Alonso haalt er meer uit dan er in zit

Ik denk dat de waarheid ergens middenin ligt. De Ferrari is beter dan wat ze laten uitschijnen en Massa zijn beste jaren zijn er echt af, als piloot groeit die niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het seizoen tot nu toe verdient er slechts 1 rijder wereldkampioen te worden en dat is Alonso. Zo consistent en het maximale uit de Ferrari halen.

We zullen zien wat het seizoen voor de rest geeft, maar als hij zo blijft rijden verdient hij het ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Alonso-fan, maar alle respect voor hem. Volgens mij is zowel de McLaren als de Red Bull de betere wagen. Alonso maakt hier zelf het verschil.

Als echte Hamilton-fan vind ik het trouwens niet leuk om dit te zeggen :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Alonso-fan, maar alle respect voor hem. Volgens mij is zowel de McLaren als de Red Bull de betere wagen. Alonso maakt hier zelf het verschil.

Dit nog eens onderschrijven, en ik ben Alonso-'hater' geweest! Magistraal wat hij toont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Alonso-fan, maar alle respect voor hem. Volgens mij is zowel de McLaren als de Red Bull de betere wagen. Alonso maakt hier zelf het verschil.

Als echte Hamilton-fan vind ik het trouwens niet leuk om dit te zeggen :) .

Ik ben het volledig met jou eens!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees maar zeker dat eerstvolgende regenkwalificatie iedereen buiten het circuit gaat rijden met stukken mocht dat sneller zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoere Lewis,

Thumb resize.

Dat die dat op fb zet :lol:

:lolz:

482020_343037349110933_1198846625_n.jpg

Nuja, de mannen ginds moeten wel natuurlijk, enkel lollig dat die daar mee "stoeft" op fb :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees maar zeker dat eerstvolgende regenkwalificatie iedereen buiten het circuit gaat rijden met stukken mocht dat sneller zijn ;)

Doel je op Alonso? Ie kleurt toch binnen de lijntjes? (toch in dat rondje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doel je op Alonso? Ie kleurt toch binnen de lijntjes? (toch in dat rondje).

Ja, had het filmpje niet bekeken. Maar dat is blijkbaar niet zijn pole-lap in dat filmpje?

Check dit

http://www.youtube.com/watch?v=0zR7a6Pz1LU

+/- Sec. 42 en 1:35 gaat hij buiten de baan (vermoedelijk) extra grip halen.

En ik dacht dat dat zijn pole-lap was, en niet bovenstaande

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik dacht dat dat zijn pole-lap was, en niet bovenstaande

Is inderdaad verwarring rond. Jij hebt de echte pole-lap gelinkt. Nu, in de hairpin zit ie met de rechterwielen zeker nog binnen de lijnen, in die laatste bocht lijkt het me minder safe... Even 'erg' als wat Vettel deed dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad verwarring rond. Jij hebt de echte pole-lap gelinkt. Nu, in de hairpin zit ie met de rechterwielen zeker nog binnen de lijnen, in die laatste bocht lijkt het me minder safe... Even 'erg' als wat Vettel deed dus.

Mij maakt dat niet uit hoor, het is magistraal gereden, punt.

En in de regen kunnen zo'n dingen gebeuren, maar ik heb zo het gevoel dat nu hij met die ronde de pole had, dat er volgende regen-kwali meerdere piloten grip gaan zoeken net naast het circuit, en er klachten komen en er zo weer een reglementswijziging gaat komen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rofl:

Raikonnen toch, al een chance dat em gene frisko vast had...

Mogen we niet vergeten dat Raikonnen even consistent presteert als Alonso, op 1 race na allen in de punten de gereden. Enkel de 14de plaats is een beetje een smet maar dat was dan ook de schuld van het team. Ook in 2003 was Raikonnen super consistent, zodat hij tot de laatste race mee deed voor het kampioenschap met dan de van toen nog 2002 daterende MP17D.

Grosjean is soms wel sneller, maar presteert minder consistent. Moest Boullier het in zijn hoofd krijgen Raikonnen toch te vervangen, dan moeten we hem toch zot verklaren. Hopelijk kan Raikonnen als vanouds schitteren op Spa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid