Avantus 8.093 Geplaatst: 13 juli 2014 Geplaatst: 13 juli 2014 Oki ik wacht effe af, is geen super haast bij Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 13 juli 2014 Geplaatst: 13 juli 2014 Welk Poorboy's spul gebruik ik op deze kleur om af te werken? Black Hole, White Diamond, EX-P, Natty's (blauw/wit?)...? blackhole+natty's blue paste - als je bij Poorboys wil blijven Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Zou deze week moeten binnen komen, anders bezorg ik je morgen een alternatief. @@Simoni , al meer nieuws toevallig? Anders zwitserwaks? Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Swissvax is super maar wel iets duurder. Colourlock heb ik een levering ontvangen maar die zaten er (nog) niet bij. Normaal later deze week. Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 16 juli 2014 Geplaatst: 16 juli 2014 Oki laat me gerust iets weten, dan bestel ik Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Iemand ervaring met Gtechniq - C4 Permanent Trim Restorer? Werkt dat echt zo goed als op de filmpjes? En wat met oude (25+ jaar) plastiek? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Iemand ervaring met Gtechniq - C4 Permanent Trim Restorer? Werkt dat echt zo goed als op de filmpjes? En wat met oude (25+ jaar) plastiek? Nanolex trim restorer, hint hint Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Nanolex trim restorer, hint hint Ik stel voor dat je de fantastische werking daarvan eens demonsteert op een oud stuk plastiek. Ik wil mij zelfs opofferen om je zo'n stuk uit te lenen! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Ik stel voor dat je de fantastische werking daarvan eens demonsteert op een oud stuk plastiek. Ik wil mij zelfs opofferen om je zo'n stuk uit te lenen! Ik ben zo zeker van mijn stuk dat je altijd mag langskomen voor een demo, wel op 1/2 van je bumper Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Het is geen bumper. Veel kleiner. Dus dat doe je dan volledig? 2 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Seg, Brechtje en Dylani van www.putz-it.de, 'k hebbekik een vraagsje! Mijn pulleke wielsop is op. Ge weet wel, zo van die spjitterkes mee zop in vo da zwart van de velgen af te kuisen en al. En nu vraag ik me af: jullie 5L bidon Auto Finesse Imperial Wheel Concentrate, moet dat nog aangelengd worden om hetgeen te bekomen dat in de .5L Auto Finesse Imperial Wheel Cleaner zit, of is dat hetzelfde? In het eerste geval: mohow zeh, 't is lik hoekooper dan coca-cola! In het tweede geval: mohow zeh, 't is lik bikkan hoekooper dan coca-cola! Bedankt, Rudy. Edith is hier, ze Ho ho, oh maar ho maar, 't staat er allemaal op! "De geconcentreerde 1 liter fles is goed voor tot 10 liter velgenreiniger. Dankzij het concentraat kan er altijd een ideale mengeling gevonden worden om de wielen terug als nieuw te krijgen. Gelijk hoe de mengverhouding gemaakt wordt, de velgenreiniger zal altijd veilig zijn voor de velg. De zuurvrije formule kan zo de vuilste velgen aan. Leng 10 op 1 aan voor normale vervuiling. Leng 2 op 1 aan voor ernstige vervuiling. Of leng aan naar wens om zo de perfecte mengeling te krijgen!" Kiddekidoar! Ik ga sebiet een mailtje sturen naar jullie met de vraag wat de instructies zijn voor de geconcentreerde 5 liter bidon, want de tekst zegt daar niks over. :rolleyes: 3 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Graag ook terstond een adequate definitie van wollige omschrijvingen zoals daar zijn 'normale vervuiling' en 'ernstige vervuiling'. Nu heb je daar als klant maar mooi het raden naar! b.v.: Moét er Palestijns bloed of ingewandgespletter op je velgen hangen vóór je over 'ernstige vervuiling' mag spreken? Dank bij voorbaat voor uw grondige reactie, dr. ir. Hiëroglyfus de Neuspeuterige, PHD p.s.: Ik lust geen snoepjes. Ik neem dan ook graag uw aanbod voor 5% extra korting aan. Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 iemand heeft velgenreiniger gekookt en opgedronken Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Ha, misschien daarvan dat ik zure oprispingen had, gisterenavond! @@ir_fuel wou me ter bestrijding van dat onaangename gevoel vers geperst sinaasappelsap adviseren, de ploert! Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Normale vervuiling bij ons is net gewassen bij jullie! Ernstige vervuiling bij ons is normale vervuiling bij jullie! Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Heb je last van zwarte puntjes op de velgen dan moet je ander spul kiezen (alles met iron in de naam). Wil je gewoon janten kuisen dan is de imperial de beste keuze. Ik gebruik die meestal 1 op 4, 5 liter wordt dus 25liters. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Altijd moeilijk doen :rolleyes: En wat is onze ernstige vervuiling dan voor jullie? Kassa-kassa? Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Dat is Nanolex Wheel Cleaner + Gyeon Iron + clayen en dan machinaal polieren en een coatingske op smijten! Neen, dat vraagt gewoon wat meer werk, maar alles krijg je perfect. Desnoods met pH13.9 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Diene bidon velgenpoets is echt te gek goeiekoop, ik moet dat hebben. Ik neem er zo-eentje mee als ik m'n PAW kom halen! (als ze weer binnen zijn) Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 @Wax-it : Ik las hier dat Colourlock goed was voor het aanpakken van leder? Wij zouden graag volgend probleem aanpakken: Het leder zit vol met van die "nerven" met vuil tussen. Ondertussen al Kenotec enz. geprobeerd, maar veel doet dat niet imo. Ik gok ook dat een product waarmee je zogezegd 3 dingen tegelijk kunt (reinigen, voeden en beschermen), een beetje zever is. Ik zag dit op je webshop: http://www.wax-it.be/webshop/colourlock-leder-fresh.html Krijg ik hiermee dat leder terug proper, of is het geen reiniger? Voor een heel interieur best die van 36€ nemen denk ik? De laatste foto is de koffer. Een stoffen bekleding met vlekken. Heb je een goed product daarvoor? O.a. in het interier zelf op het plafond hebben we zelfs een vlek, kettingvet ofzo. Krijg je dat nog weg? Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Ivm het stof zijn er 2 manieren1. Textielreiniger op het oppervlak vernevelen en inwerken met een borstel. Daarna alles afwrijven met een doekof2. Textielreiniger op een doek vernevelen en met de doek over het oppervlak gaan.Logischerwijs is 1 efficiënter.Producten- Textielreiniger: Auto Finesse Total, 303 Fabric/vinyl cleaner, APC, Swissvax Fabric of binnenkort Nanolex Interior Fresh- Borstel: zoals iedere textielborstel; http://www.wax-it.be/webshop/interieur-borstel.html- doeken: http://www.wax-it.be/webshop/winkel.html?cat=27Ook hardnekkige vlekken kan je zo wegkrijgen. Indien nodig kan je verder gaan door dieptereiniger, stoomreiniger, krachtigere producten,... PS: hou er rekening mee dat sommige APC's (en andere reinigers) durven schuimen, dat vraagt wat meer opkuiswerk. Zonder dieptereiniger is 't altijd beter van iets zonder schuim te gebruiken. 1 Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Ivm met leder: De correcte volgorde: 1. Reinigen 2. Kleuren 3. Beschermen KLeur Je kan dus bij Colourlock een set bestellen waarin dan de reiniger, kleur en conditioner zit. Of je kan de kleur los bestellen. Om de kleur te bestellen zijn er twee opties. Je kan de kleur matchen op basis van een kleurenkaart (enkel echt interessant bij zwart) of je kan kleur bestellen op maat. Op maat bestellen gebeurt bij recente auto's op basis van de naam vd fabrikant, bij oudere modellen wordt een staal gescand en dan kleur vermengd. De kleur van 22 en 36 euro zijn dus hetzelfde, die van 36 wordt op maat gemaakt, terwijl die van 22 een standaardkleur betreft. Vervuiling De vervuiling die je ziet zijn kleine barstjes (door uitdroging of veelvuldig gebruik) in het leder waar ook vuil in kruipt. Na verloop van tijd komt het vuil er moeilijker uit of is het leder door de kleurlaag gescheurd. Hiervoor moet je dus grondig reinigen en dan herkleuren om dit te herstellen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.