Ga naar inhoud

Detailtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Wetsanden is eigenlijk minder en minder noodzakelijk. Betere polishes (s0, s3+, fg400) betere pads (wollen schol pad!!), betere machines,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je wol met een dap gebruiken?

 

Dat kan maar naar onze mening heeft het weinig meerwaarde maar wel veel restschade.

 

Persoonlijk zou ik met een spiderpad van scholl werken als je meer correctie zoekt op een DAP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een A5 coupé gehad deze week, typisch carwash lachtoffer:

14550797952_29c22b2213_o.jpg

14365109928_aaf681a82b_o.jpg

DAP 900, paarse schol pad en FG500, oranje menzerna pad en IP2000, afgewerkt met swisswax onyx.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, ik ben wel benieuwd naar het effect van de witte spiderpad! Was op de A5 niet helemaal tevreden met de correctie, ik had amper 1 dag om dit te doen, 8u de wagen gehaald en 17u30 terug gebracht. Eigenaar heel tevreden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje:

Aangezien de M3 toch nog een tijd blijft, zou ik hem eens helemaal opnieuw in orde willen laten zetten. Veel steenslag en bumper ook wat geschaafd door een stom "accidentje".

Nu is mijn vraag : eerst de bumper laten herspuiten+steenslag wegwerken en daarna deftige detailbeurt...of omgekeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort de A6 van mijn vader eens polieren.

4 jaar oud, nooit carwash gezien, enkel 2-emmermethode dus voornamelijk lichte krasjes rondom.

Hier en daar een diepere kras van skistokken ofzo.

 

@@Wax-it.be

 

Heb een DAP500 maar heb nieuwe pads en polish nodig, aanraders?

Menzerna? Eventueel nog een wax (geen gouden). Poorboys EX-P gebruik ik ook graag, zalig spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel meer dan 20 zal je niet meer krijgen. :D

En daarom blijft hij ook, en omdat ik er nog altijd stapelzot van ben. Eye-catcher...nog altijd.

Is nog altijd het goedkoopst ook he, deze bijhouden en de taksen + hoge brandstof kost erbij nemen, dan veel geld uit te geven voor een andere deftige auto;( geld dat ik toch niet heb :D  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort de A6 van mijn vader eens polieren.

4 jaar oud, nooit carwash gezien, enkel 2-emmermethode dus voornamelijk lichte krasjes rondom.

Hier en daar een diepere kras van skistokken ofzo.

@@Wax-it.be

Heb een DAP500 maar heb nieuwe pads en polish nodig, aanraders?

Menzerna? Eventueel nog een wax (geen gouden). Poorboys EX-P gebruik ik ook graag, zalig spul.

Nieuwe scholl pads! Prijs kwaliteit onklopbaar en werken super op de DAP

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kleuren?

Vorige keer heb ik Menzerna 1000, 2000 en 3000 gebruikt.

 

Zou er in 2 weken ofzo aan beginnen dus ben nu aan het kijken om spullen te bestellen in het geval je sommige zaken nog niet in stock zou hebben. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kleuren?

Vorige keer heb ik Menzerna 1000, 2000 en 3000 gebruikt.

Zou er in 2 weken ofzo aan beginnen dus ben nu aan het kijken om spullen te bestellen in het geval je sommige zaken nog niet in stock zou hebben. :)

Paars, oranje en zwarte wafel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een A5 coupé gehad deze week, typisch carwash lachtoffer:

DAP 900, paarse schol pad en FG500, oranje menzerna pad en IP2000, afgewerkt met swisswax onyx.

 

Die blinkt schoon!!

 

P.S.: S5 wannabe dus gewoon strepen in trekken :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Wax-it.be

Ik heb overlaatst een excentrische poliermachine gekocht. En heb daarbij witte, oranje en wit wafel, oranje wafel en zwart wafel pads gekregen. Nu moet ik nog polijstpasta kopen, heb je een idee wat ik best koop voor de verschillende stappen uit je webshop? En als je wil dan nog eens uitleggen welk product ik met welke pad moet combineren in de volgorde van verschillende stappen. Ook kom ik dan om dat nieuw product voor de velgen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Wax-it.be

Ik heb overlaatst een excentrische poliermachine gekocht. En heb daarbij witte, oranje en wit wafel, oranje wafel en zwart wafel pads gekregen. Nu moet ik nog polijstpasta kopen, heb je een idee wat ik best koop voor de verschillende stappen uit je webshop? En als je wil dan nog eens uitleggen welk product ik met welke pad moet combineren in de volgorde van verschillende stappen. Ook kom ik dan om dat nieuw product voor de velgen.

Alvast bedankt

 

Ivm de pads zal ik wel het merk moeten weten want aan de hand van de kleuren wordt het moeilijk ;)

 

Ivm polishes zou ik Scholl aanraden. Héél krachtig en eenvoudig te verwerken.

In uw geval kies je voor S3 gold, S30+ en S40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm de pads zal ik wel het merk moeten weten want aan de hand van de kleuren wordt het moeilijk ;)

Ivm polishes zou ik Scholl aanraden. Héél krachtig en eenvoudig te verwerken.

In uw geval kies je voor S3 gold, S30+ en S40.

Geen merk helaas, was allemaal gebundeld in een set..

Dacht dat de kleuren een bepaalde grofheid/korrel vertegenwoordigden?

En de grofste polijstpasta ( eerste stap ) is dan S3 gold?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen merk helaas, was allemaal gebundeld in een set..

Dacht dat de kleuren een bepaalde grofheid/korrel vertegenwoordigden?

En de grofste polijstpasta ( eerste stap ) is dan S3 gold?

 

Yup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid