Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Wax-it.be of @@Simoni, de DAP900 wanneer is die terug in stock? Is het überhaupt wel de moeite om voor die 900 te opteren ipv een 500? Ik zou wel graag een zwaardere (wat is zwaar?) correctie uitvoeren.

Geplaatst:

And what about the PAW?

eind september normaalgezien ;)

Geplaatst:

Aha. Goed. Oktober staat mijne blauwen bak op de planning.

Ik neem aan dat de orange-peel-remover enkel met rotary werkt, en bovendien geen easy jobke is?

Geplaatst:

Ik neem aan dat de orange-peel-remover enkel met rotary werkt, en bovendien geen easy jobke is?

Goh, toch wel een dagje of 4 werk, en skill level die je nodig hebt is wel vrij hoog ... 

Ik zou het u dus niet meteen aanraden  :P

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

jaguars, zachte of harde lak? anders tips???

@@Wax-it.be ; nog een paw'ke in voorraad?

Geplaatst:

gezien dat carclean het afgekeurde lot PAW's soldeert aan 99 euro.  Maar met een heleboel disclaimers inclusief.

Geplaatst:

Wij hebben die PAW's ook beschikbaar tegen begin volgende week ;)

Geplaatst:

jaguars, zachte of harde lak? anders tips???

@@Wax-it.be ; nog een paw'ke in voorraad?

hangt af welke jaguar hé ;)

We hebben er nog geen tegengekomen met echte harde lak ;)

Geplaatst:

Wij hebben die PAW's ook beschikbaar tegen begin volgende week ;)

De "afgekeurde"?

Die wil ik niet. Komt de nieuwe batch aan dezelfde prijs? Ik ga serienummerkes checken dat ik for sure een goeie te pakken heb. :D

Geplaatst:

Zou ze ook niet willen.

Geplaatst:

@@Wax-it.be op de deur die ik gedaan heb met die slechte pad. Herhaal ik daar best stap 1 nog eens op, of doe ik gewoon stap 2 opnieuw met een goeie pad?

Geplaatst:

@@Wax-it.be op de deur die ik gedaan heb met die slechte pad. Herhaal ik daar best stap 1 nog eens op, of doe ik gewoon stap 2 opnieuw met een goeie pad?

Hangt af wat de schade is dat de slechte pad veroorzaakt heeft. Persoonlijk zou ik helemaal vanaf 0 beginnen ja ;)

Geplaatst:

Hangt af wat de schade is dat de slechte pad veroorzaakt heeft. Persoonlijk zou ik helemaal vanaf 0 beginnen ja ;)

Gaat dat geen kleurverschil ofzo geven met de rest?

Geplaatst:

Nee, je gaat overal op de originele kleur uitkomen en die is normaal dezelfde (tenzij hij ooit slecht herspoten was, maar dan zit het kleurverschil in de kleur ...)

Geplaatst:

@@Wax-it.be resultaat blijft hetzelfde met uw pads. Product is enorm moeilijk terug af te wrijven en mijn mircovezel komt heel snel echt diep rood. 2 dingen wat ik totaal niet had met stap 1. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd??

Geplaatst:

Meer uitleg?

Welke pads, welke polishes, welke wagen, welke lak,...

verkleuren van pads + doeken kan bij wagens zonder vernislaag.

Geplaatst:

Lijst eens even op wat je nu exact uitgevoerd hebt. Welke pad + polish combinatie aan welke snelheid, en wanneer je het doffe resultaat krijgt.

Het is misschien eenvoudiger van morgen even te bellen ;)

Geplaatst:

Gele pad, polish van auto finesse voor stap 2. 4 druppels op de pad, inwrijven met de hand, met de pad paar keer drukken in het oppervak die ik ga doen. Verdelen op laagste snelheid. Daarna naar middelmatige snelheid en dan naar op 1 na hoogste snelheid. Daarna afwrijven met mircovezel.

Dof resultaat vanaf het product wordt aangebracht. Gaat weg na (moeilijk) afwrijven mrt mircovezel. Vind het resultaat +- hetzelfde als met stap 1, heb natuurlijk geen geoefend oog :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid