jakob 25 Geplaatst: 14 oktober 2014 Geplaatst: 14 oktober 2014 Gisteren een ideaal dagje voor het aanbrengen van een wax. Goed bewolkt, niet te warm. 2 Quote
tuscani 11.794 Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 weet er iemand of die rode band onderaan op de deur of dat een sticker is? net zoals de schorpioen op de motorkap? en zou je dat nog deftig kunnen verwijderen na 3j? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 weet er iemand of die rode band onderaan op de deur of dat een sticker is? net zoals de schorpioen op de motorkap? en zou je dat nog deftig kunnen verwijderen na 3j? 1.jpg Dat zal een sticker zijn. Als je dat verwijdert ga je daar wel een aftekening van zien, maar dat kan je weg krijgen mits wat polijstwerk Quote
tuscani 11.794 Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 de schorpioen kan ik nog "bedekken" met mijn logo, maar heb dus idd wat schrik van de band op dat wit. fak, ofwel moet ik stoppen met zoeken ofwel moet ik nu naar duitsland zoeven. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Een rode band met ipv 'ABARTH', 'WIM's OPTIEK', in hetzelfde lettertype Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 hoe lang zou ik best moeten wachten om mijn nu te polieren? Hij is pas gespoten een week geleden. Massiv opkuis werk nu hij terug van carrosserie...eigelijk wel erg aangezien ik daar een berg geld achterlaat. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 hoe lang zou ik best moeten wachten om mijn nu te polieren? Hij is pas gespoten een week geleden. Massiv opkuis werk nu hij terug van carrosserie...eigelijk wel erg aangezien ik daar een berg geld achterlaat. Polieren mag meteen, sealen pas als hij goed uitgedroogd is. Dat kan meteen of dat kan enkele welen duren afhankelijk van hoe goed hij uitgedroogd wordt ... Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Massiv opkuis werk nu hij terug van carrosserie...eigelijk wel erg aangezien ik daar een berg geld achterlaat.Schuurstof? Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 inderdaad, massas stof overal. Ma goed interieur moest er toch weer volledig uit. Dusja ideaal om te poetsen. Het stof gaat er makkelijk af met af dressle. Er zitten een aantal stofjes in, ik heb zo van die 3M finese it schuurdingetjes liggen maar geen pad ervoor om ze eruit te halen. Ik denk dat ik er gewoon eens snel over ga gaan met de PAW, een gele sholl spider pad en ip2100. Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 interieur heb ik min of meer al terug proper, extererieur mag de carrossier zijn stofjes er zelf eerst uithalen en dan polier ik hem daarna wel helemaal. Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Direct polieren? Onze vorige carrossier zei altijd dat lak pas na 1 maand uitgehard is. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Om te sealen, waxen of coaten wacht je idd beter een paar weken, en dit omdat de oplosmiddelen moeten uitdampen. Polieren mag direct. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Direct polieren? Onze vorige carrossier zei altijd dat lak pas na 1 maand uitgehard is. Alles hangt af van hoe je gaat werken hé. Als je met infrarood of UV drogers gaat werken dan zijn die na 1 dag zo goed als helemaal uitgehard. Dat is natuurlijk een extra kost en extra moeite. Maar los daarvan kan je op een verse lak ook gaan schuren en polieren om er de imperfecties uit te halen. Het is idd geen goed idee om een verse niet (of niet goed) uitgeharde lak te gaan sealen met iets zoals een coating. Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 ja de kas is toch enkele weken gespoten. Ik wacht nog wel een beetje. Quote
Hazen 4.005 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik zoek een product om aangedampte ruiten smorgens en savonds te vermijden. Ik zie geen steek als ik wil doorrijden. @WAX-IT: is die Gyeon Q2 aan te raden of is er iets beters? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik zoek een product om aangedampte ruiten smorgens en savonds te vermijden. Ik zie geen steek als ik wil doorrijden. @WAX-IT: is die Gyeon Q2 aan te raden of is er iets beters? Ja Q2 Anti Fog http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-q2-antifog.html Werkt echt schitterend en is niet duur, maar als je de ruiten reinigt moet je het wel opnieuw aanbrengen Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ja Q2 Anti Fog http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-q2-antifog.html Werkt echt schitterend en is niet duur, maar als je de ruiten reinigt moet je het wel opnieuw aanbrengen Er werkt een foto op je pagina niet meer: http://www.wax-it.be/veilig-betalen.html Quote
Hazen 4.005 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Top, ineens besteld! Dat zal maandag pas aankomen zeker? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Er werkt een foto op je pagina niet meer: http://www.wax-it.be/veilig-betalen.html Bedankt voor de melding, meteen eens checken! 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Top, ineens besteld! Dat zal maandag pas aankomen zeker? Ja, zal pas maandag zijn Quote
walter 4.428 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik zoek een product om aangedampte ruiten smorgens en savonds te vermijden. Ik zie geen steek als ik wil doorrijden. @WAX-IT: is die Gyeon Q2 aan te raden of is er iets beters? Wat ook wat kan helpen is zorgen dat uw ramen proper zijn en eventueel nakijken of er niet teveel vocht in het interieur is door een lek (raam- of deurrubber). Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Buitenslapers worden doorheen de tijd binnen zowiezo vochtiger. Wat is eigenlijk een goeie manier om de ramen langs binnen eens heel degelijk, heel proper te maken? Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Of zo'n Pingi-vochtvreterke in de auto leggen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.