3000 1.080 Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 http://www.wax-it.be/webshop/clear-wash-bucket.html En http://www.wax-it.be/webshop/microfibre-wash-mitt.html Of betere kwaliteit http://www.wax-it.be/webshop/microfiber-madness-incredimitt.html Merci! Jullie hebben ook emmers, had ik niet gedacht. Zou een bestelling plaatsen, maar ze zijn niet in voorraad zie ik? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 11 januari 2015 Geplaatst: 11 januari 2015 Idd, binnen een goeie week terug binnen Quote
Ice_Ken 6.460 Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 @@Wax-it.beHoeveel gyeon mohs heb ik nodig voor mijn golfje 2 in die coating te zetten? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 @@Wax-it.be Hoeveel gyeon mohs heb ik nodig voor mijn golfje 2 in die coating te zetten? 30ml Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Vraagje @@Wax-it.be : ik heb mij vorige week een Gyeon spray can aangekocht, als voorbereiding ga ik kleien en polieren. Heeft het nog nut om nadien AF Rejuvenate aan te brengen? Dit omdat het oppervlak voor aanbrengen van de coating mooi moet ontvet worden, gaat dit de rejuvenate dan verwijderen? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Vraagje @@Wax-it.be : ik heb mij vorige week een Gyeon spray can aangekocht, als voorbereiding ga ik kleien en polieren. Heeft het nog nut om nadien AF Rejuvenate aan te brengen? Dit omdat het oppervlak voor aanbrengen van de coating mooi moet ontvet worden, gaat dit de rejuvenate dan verwijderen? Wij gebruiken rejuvenate als voorbereiding op een coating . Daarna uiteraard nog ontvetten maar rejuvenate finished mooi na het polijsten. Maar in principe hoeft het dus niet hoor, zolang je maar mooi verfijnd hebt Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Wij gebruiken rejuvenate als voorbereiding op een coating . Daarna uiteraard nog ontvetten maar rejuvenate finished mooi na het polijsten. Maar in principe hoeft het dus niet hoor, zolang je maar mooi verfijnd hebt Dank voor het snelle antwoord! Ga dan gewoon Rejuvenate ook aanbrengen, duurt niet zo lang en ik heb het toch staan Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 15 januari 2015 Geplaatst: 15 januari 2015 Nog een vraagje @@Wax-it.be of iemand anders: Tussen het studeren door ben ik in mijn pauzes mijn velgen aan het proper zetten, oa met de bedoeling om er die coating op te zetten. Nu was mij opgevallen dat er op één van de spaken van een velg een beschadiging is ten gevolge van steenslag (denk ik). Ik heb dat proberen op foto zetten: Hoe kan ik dat wat wegwerken, of er toch op zijn minst voor zorgen dat dit niet erger wordt door weet ik veel wat? Volstaat die coating in die Gyeon spray can? Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 @@Wax-it.be @@Simoni Hebben jullie nog zo'n pack-offer of iets dergelijks? Ik zie het bos door de bomen niet meer met al die duizenden productjes. Ik had volgens mij die Nanolex producten (shampoo & finalfinish), en doe er voor de 10de keer ook maar weer zo'n washmitt & droogdoeken bij, en zo'n paars vodje En iets voor de zjante! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 @@Wax-it.be @@Simoni Hebben jullie nog zo'n pack-offer of iets dergelijks? Ik zie het bos door de bomen niet meer met al die duizenden productjes. Ik had volgens mij die Nanolex producten (shampoo & finalfinish), en doe er voor de 10de keer ook maar weer zo'n washmitt & droogdoeken bij, en zo'n paars vodje En iets voor de zjante! Ik bel u morgen wel even op, lijkt me eenvoudiger Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Nog een vraagje @@Wax-it.be of iemand anders: Tussen het studeren door ben ik in mijn pauzes mijn velgen aan het proper zetten, oa met de bedoeling om er die coating op te zetten. Nu was mij opgevallen dat er op één van de spaken van een velg een beschadiging is ten gevolge van steenslag (denk ik). Ik heb dat proberen op foto zetten: Hoe kan ik dat wat wegwerken, of er toch op zijn minst voor zorgen dat dit niet erger wordt door weet ik veel wat? Volstaat die coating in die Gyeon spray can? Die coating gaat zeker niet voldoende zijn. Best zuiver maken en dan wat bijwerken met wat verf of blanke vernis ofzo? Als dat gaat corroderen ben... 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Die coating gaat zeker niet voldoende zijn. Best zuiver maken en dan wat bijwerken met wat verf of blanke vernis ofzo? Als dat gaat corroderen ben...Ze gaan nu weg voor de winter. Ga inderdaad mss eens proberen met wat vernis te retoucheren nu of als ik er er weer onder smijt. Merci! Quote
3000 1.080 Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 http://www.wax-it.be/webshop/microfibre-wash-mitt.htmlWanneer zouden ze weer in voorraad zijn @@Wax-it.be? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 Wanneer zouden ze weer in voorraad zijn @@Wax-it.be? Dat kan nog 2 weken duren. Ik kan je wel richting incredipad sturen Quote
3000 1.080 Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 Hmm heb wel graag een handschoen eigenlijk... Zal er eens over denken Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb die spons gekocht. Werkt ook wel prettig. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Iemand tips ivm aanvriezende deurrubbers? (buitenslaper ) Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Iemand tips ivm aanvriezende deurrubbers? (buitenslaper ) 303 aerospace protectant Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Een noob-vraag: Hoe ga je te werk met die deurrubbers? 't is te zeggen, hoe kan je die buitenste "harige" rubber reinigen? 'k heb de indruk dat daar het meeste vuil en vocht in zit. Op het metaal van de deur langs binnen zie je daar het meeste ijs zitten. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Een noob-vraag: Hoe ga je te werk met die deurrubbers? 't is te zeggen, hoe kan je die buitenste "harige" rubber reinigen? 'k heb de indruk dat daar het meeste vuil en vocht in zit. Op het metaal van de deur langs binnen zie je daar het meeste ijs zitten. Kan je eens een foto nemen van de deurrubbers zodat we een goed beeld krijgen? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Het vriest dus aan op die bovenste, niet op de onderste. Quote
Ice_Ken 6.460 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 begin maar met te reinigen, zit vol mos 1 Quote
Ice_Ken 6.460 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 vandaag begonnen met het nat schuren van de lak om wat orange peel te verwijderen en de stofjes eruit te halen:voor: schuren met P1500, machinaal. Je ziet nog een klein puntje dat lager ligt, dus moest nogmaals geschuurd worden: bijna goed, P3000: eerste passage met FG400: verder verfijnen met ip2100 en FF3000: resultaat:nu die hele auto zo doen 2 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 begin maar met te reinigen, zit vol mos Gij kuisfreak! I know, maar bizar genoeg is het dat zwarte "harige" deel eronder dat het meest ijs bevat. Het mossige deel heeft net te weinig aansluiting met de deur om aan te vriezen. Komt ook in contact met de lijmrand op de deur. Dat zwarte harige deel komt in contact met een mooi effen stuk deur. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.