Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 @Ice_Ken: Volgens mij kunt gij bij @Wax-It gaan werken als ge uw job beu zijt... Kan we wel voorstellen dat het veel voldoening geeft, maar ik heb zelf niet het geduld om daar zoveel tijd in te steken. Ferm resultaat en dat voor een pas gelakte auto. Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 @Ice_Ken: Volgens mij kunt gij bij @Wax-It gaan werken als ge uw job beu zijt... Kan we wel voorstellen dat het veel voldoening geeft, maar ik heb zelf niet het geduld om daar zoveel tijd in te steken. Ferm resultaat en dat voor een pas gelakte auto. ik ben jobloos @@Wax-it.be Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Gij kuisfreak! I know, maar bizar genoeg is het dat zwarte "harige" deel eronder dat het meest ijs bevat. Het mossige deel heeft net te weinig aansluiting met de deur om aan te vriezen. Komt ook in contact met de lijmrand op de deur. Dat zwarte harige deel komt in contact met een mooi effen stuk deur. Ik zou toch ook eerst de boel eens proper maken. Daarna kan je met een 303 Aerospace de boel gaan beschermen en hopelijk niet meer laten aanvriezen. 1 Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Kuisen met APC en een borsteltje. Daarna idd bv die 303 opzetten. Ik gebruik een stick die ik ooit eens kreeg van de garage, werkt ook goed, en gaat al een eeuwigheid mee Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Kuisen met APC en een borsteltje. Daarna idd bv die 303 opzetten. Ik gebruik een stick die ik ooit eens kreeg van de garage, werkt ook goed, en gaat al een eeuwigheid mee Hoe reinig je dat zonder dat je interieur nat wordt? "spoelen" met een vochtige doek? Een tuinslang of gieter moet je daar niet gebruiken... Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Doekje tegen houden. Zodat er niks naar beneden loopt. Spoelen doe je idd met een vochtige doek. En in het vervolg wat beter bij houden, dan is het gemakkelijker de volgende keer Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Die rubbers zijn in geen 18j gereinigd vrees ik... Ken je dat niet? Veel te weinig tijd om een daily te kuisen? Toch bedankt voor de tips, ik zal ze ter harte nemen! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Productje tegen het aandampen van de ramen, bestaat dat? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Productje tegen het aandampen van de ramen, bestaat dat? Voor de binnenkant heb ik Gyeon Anti-Fog gekocht bij Wax-it. Als er niet te veel vocht in de wagen aanwezig is werkt dat perfect. Al hangt dat wel van de hoeveelheid vocht in de wagen af. Als die de binnenkant echt heel nat staat, dan kan dat nog steeds aandampen. (Zelf gehad, maar auto was lek en interieur was super vochtig). Wat ook kan helpen is een sok vullen met kattenbakvulling of vochtvreter. Wanneer je deze dan onder de zetels legt zal dat zal vocht opvangen en zo het aandampen verminderen. 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Aight, van de week eens een bestellingske plaatsen. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, ik hoop dat het hier kan/mag blijven staan: Het verbaast mij echt hoe ver Plasti Dip ondertussen ontwikkeld is. Als je die glans ziet dan begin ik er echt ernstig over na te denken om zelf zo iets te doen later. Geeft een mooie bescherming voor uw lak en je kan al eens van kleur wisselen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Plasti Dip ... David blaine is er niets tegen Dat is dus gewoon verschrikkelijk hé, ze doen het uitschijnen alsof het een super product is dat iedereen kan aanbrengen. Buiten wat accessoires waarvoor het nog tof is hebben wij nog niets dan negatieve zaken gezien en gehoord erover. Mensen die het laten doen hebben (of zelf gedaan hebben) staan hier soms letterlijk met tranen in hun ogen ... In die video gaat het om een wagen die door HQ zelf gedaan is blijkbaar, en zelf daarop kan je al zien dat er 0 reflectie is, alles is troebel en er is gigantisch veel orangepeel en structuur in de lak. Er is een reden dat ze die video vanop 10m afstand geschoten hebben en met filters over hun lens Daarnaast houden die mannen geen rekening met stof en ander vuil en van overspray hebben ze ook nog nooit gehoord. Ik spreek echt niet graag negatief over iemand anders product, maar hier (zeker in het detail topic ) wil ik toch iedereen waarschuwen zodat ze het plasti dip verhaal toch correct kunnen plaatsen! Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Oke, zo had ik het nog niet bekeken. Zelf heb ik ook enkele kleine stukken mat gedaan, dan valt het resultaat wel mee hoor. Maar zijn dan ook maar stukken ter grootte van een a4 blad ofzo. Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Voor kleine onderdelen is dat wel tof, maar om een hele wagen zo te doen... Daar heb je een wrap voor nodig, en dat aanbrengen is ook geen eenvoudig werkje. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Ik heb de koplamp ringen van de Mini eens gedaan en de eerste keer was het ook niet gelukt. De bus sputterde af en toe eens met blazen als gevolg. Nochtans goed en lang staan schudden. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Voor kleine stukken die je kan demonteren is dat echt eens leuk, voor grote vlakken is 't echt niet geschikt. Maar spiegelkapjes, een koplampring, raamomlijsting, een wintervelg,... Daarvoor kan 't wel van pas zijn! Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 kan dat geen kwaad als je hem nadien gaat wassen? als je er met een borstel (jaja uit een wasbox ) overgaat bv? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 kan dat geen kwaad als je hem nadien gaat wassen? als je er met een borstel (jaja uit een wasbox ) overgaat bv? Mja, dat zou ik idd niet doen. Op @@Miss wax-it haar mini zijn de logo op de zijkant gedaan en daar is geen probleem mee. Echter met de hogedruk of borstel ga je problemen kunnen hebben Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 30 januari 2015 Geplaatst: 30 januari 2015 Eentje van een ander forum 7 Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Mja, dat zou ik idd niet doen. Op @@Miss wax-it haar mini zijn de logo op de zijkant gedaan en daar is geen probleem mee. Echter met de hogedruk of borstel ga je problemen kunnen hebben ik heb de grille van een audi in de plastidip gezet, die kerel gaat daarmee door de carwash zonder probleem Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Vraagske... mag je eigenlijk je auto droogblazen met een compressor? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Als je compressor geen olie meespuit, ja. Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Als je compressor geen olie meespuit, ja. ok thanks Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.