Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke velgenreiniger kunnen jullie me aanraden? Heb eigenlijk nog nooit iets gehad waarvan ik vond dat het goed werkte

Geplaatst:

Voor regelmatig gebruik zou ik Bilberry Safe Wheel Cleane aanraden. Die koop je als concentraat en kan je dan zelf aanlengen naar behoefte. Ik gebruikte die zelfs verdund tot 1:10 voor lichte vervuiling. 1l product maakt dan 10l velgenreiniger = cheap, werkt goed, veilig, ruikt lekker :)

Straffer spul is Meguiar's wheel brightener of Autosmart Smart Wheels, Die eerste is iet wat agressief, de tweede gebruik ik nu en werkt goed en lijkt me veilig.

Geplaatst:

Ik ben content van de Autofinesse Imperial Wheel Cleaner.  Zelfde systeem als hierboven.

Voor extemere vervuiling zou ik iets met een ijzeroplosser overwegen, genre AF Iron-Out, Nanolex heeft ook iets dat goed zou zijn, maar daar zullen @Waxit of @@Simoni je graag verder mee helpen.

Geplaatst:

Heeft het nut om sealant in meerdere lagen aan te brengen? Ik heb vandaag mijn auto gepolierd en ben van plan om hem morgen te beschermen met Scholl W6+, een sealant die machinaal dient aangebracht te worden.

Geplaatst:

Zou gewoon 2 lagen leggen. Dan ben je zeker van een goede dekking

Geplaatst:

b4bb1edc3941dbc8e7e06fa6869d4b8a.jpg

Orangepeel op de nieuwe 1 :(

Damn you wax-it, door jullie ben ik kritisch geworden en kan ik daar niet meer tegen :/

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Damn you wax-it, door jullie ben ik kritisch geworden en kan ik daar niet meer tegen :/

Ja echt é. Vroeger wist ik niet dat dat bestond en had ik er geen last van :)
Geplaatst:

Bij BMW lijkt dit standaard de laatste tijd.

Maar idd damn you, @Wax-it. Door jullie zie ik sinaasappelvel, swirls, hologrammen, pigtails, marring... ipv autolak

Geplaatst:

Bij BMW lijkt dit standaard de laatste tijd.

Maar idd damn you, @Wax-it. Door jullie zie ik sinaasappelvel, swirls, hologrammen, pigtails, marring... ipv autolak

Ben al blij dat ik niet weet wat pigtails en marring is :)
Geplaatst:

Zelfs op een M6 is dat meer dan aanwezig. Zonde eigenlijk.

Geplaatst:

Zelfs op een M6 is dat meer dan aanwezig. Zonde eigenlijk.

Op wagens van die prijsklasse vind ik dat niet kunnen. Net zoals Ferrari een verschrikkelijke 488GTB tentoon gesteld heeft. Schande op zo een dure wagen.
Geplaatst:

Ik was vorige week bij Autoworld, en zelfs daar zaten de auto's vol met swirls en andere lakfouten, ondanks de vele Meguiars bordjes. En dat voor een museum  :huh:

Geplaatst:

In die musea is dat doordat ze de wagens af en toe af stoffen, met een doek en zoiets als een industriële instanet. Stof weg, maar die vloeistof heeft niet genoeg 'smerende' eigenschappen om dit zonder krasjes te doen.

Geplaatst:

ik heb daar alles voor liggen. Ik doe dit met de achterlichten van mijn golf 2tjes. Is best makkelijk om te doen, beetje gerief aankopen en eraan beginnen zou ik zeggen.

Geplaatst:

Kent iemand een mogelijkheid om krassen uit glas te krijgen? Het gaat om krassen veroorzaakt door een enthousiaste ijskrabber..

Waarschijnlijk kan ik het beter uit mijn hoofd zetten :)

Geplaatst:

Volgens mij kan je glas ook polieren. Niet?

Geplaatst:

Volgens mij kan je glas ook polieren. Niet?

Daar hoop ik zowat op, maar vrees ik sterk voor. Daarom kwam ik hier te rade B)

Geplaatst:

Blijf maar vrezen. Glas is knetterhard.

In Nederland zijn er bedrijven die het doen. En er is ook een product 'Ceriglass' waarvan men beweert dat je er lichte krassen mee weg krijgt.

En dan heb je nog de mogelijke vervorming van het beeld, door de lensvorming die je door het slijpen gaat krijgen (in een voorruit)

Geplaatst:

Het gaat om een achterruit, maar ik vrees er idd voor :)

Geplaatst:

b4bb1edc3941dbc8e7e06fa6869d4b8a.jpg

Als het een troost mag zijn, da's op iedere 1 zo hoor :P

Tevreden van de nieuwe firma-ketel?

Geplaatst:

Dat is een showroom krel, de mijne is er pas +-1 juni

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid