Fernand 2.389 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Probleem is dat je wat erin zit eruit moet krijgen... I know maar een extractor huren etc... gaat mij al zoveel kosten als de boete betalen. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb een extractor staan. Kom gerust volgende week eens langs met je tapijt. Aha, forummer to the rescue! Ik stuur je een PM. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 @@Wax-it.be wat is je mening eigenlijk over Luxury Detailing? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 @@Wax-it.be wat is je mening eigenlijk over Luxury Detailing? Hoe bedoel je? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Hoe bedoel je? Vraag me gewoon af wat je van die zaak vindt. Ik doe er de social media, is een maat van me maar ik denk dat jij toch een pak meer ervaring hebt dus je misschien wel een bepaalde mening hebt of hij al dan niet goed bezig is? Of is het gewoon een klant voor jou Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Vraag me gewoon af wat je van die zaak vindt. Ik doe er de social media, is een maat van me maar ik denk dat jij toch een pak meer ervaring hebt dus je misschien wel een bepaalde mening hebt of hij al dan niet goed bezig is? Of is het gewoon een klant voor jou Ah, hij heeft me gesproken van het feit dat er iemand hun social media ging aanpakken. De wereld is klein Het is een goeie klant want ze staan open en luisteren naar ons advies, en dat heeft hun nog geen windeieren gelegd. Ze hebben in hun regio een groot potentieel en gaan dat op de juiste manier benutten naar mijn mening. Dus geen slecht woord erover Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Ah, hij heeft me gesproken van het feit dat er iemand hun social media ging aanpakken. De wereld is klein Het is een goeie klant want ze staan open en luisten naar ons advies, en dat heeft hun nog geen windeieren gelegd. Ze hebben in hun regio een groot potentieel en gaan dat op de juiste manier benutten naar mijn mening. Dus geen slecht woord erover Ik ben nog maar rustig aan begonnen met die FB met af en toe eens te komen spieken op jullie pagina hoe jullie het juist aanpakken Ik denk ook dat in onze regio (niet de armste ook niet) nog veel potentieel ligt. Hopelijk kan hij het juist aanpakken. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 op die site zou ik wel een paar foto's weghalen. die met de tt zit de man precies in zijn neus te peuteren en zijn vrouw, tja. als je zo'n naam als site zet zou ik enkel de wagen zetten ipv iemand met handen en hakken tegen de wagen. idem op die foto waar ze dat V-teken maakt. past eerder op bij een tuningfirma dan luxury cleaning. mijn mening :shame: 2 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Vraagje @@Simoni of @@Wax-it.be, ik heb een Gyeon Spray can gekocht bij jullie enkele maanden terug, nu wil ik deze hergebruiken en werkt de spuitbus bijna niet meer. Enkel na zeer krachtig duwen komt er iets uit. Enig idee wat ik kan doen om dat op te lossen? Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Welke productiedatum staat er onderaan de fles? of kan je je ordernummer bezorgen? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Welke productiedatum staat er onderaan de fles? of kan je je ordernummer bezorgen?Ik stuur direct een mailtje Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 simon at wax-it punt beHad ik al van de site gehaald Zou verstuurd zijn rond de middag. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 welk product raden jullie aan om een kunstleder te kuisen? wij hebben witte stoelen staan, maar mijn riem en/of jeansbroek geeft donkere plekken. (beetje het verhaal zoals je soms leest bij dat bleek leder bij bmw en jeansbroeken) we zouden ze eens willen kuisen maar weten niet goed met welk product. https://www.hendersandhazel.com/nl/stoelen/artikel/arthur--eetkamerstoel-rvs/20439ant/ Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 afgelengde APC, schrobben met een zachte borstel, afnemen met een vochtige doek en daarna insmeren met Poorboys Natural Look, en opwrijven tot het glimmende weg is. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 welk product raden jullie aan om een kunstleder te kuisen? wij hebben witte stoelen staan, maar mijn riem en/of jeansbroek geeft donkere plekken. (beetje het verhaal zoals je soms leest bij dat bleek leder bij bmw en jeansbroeken) we zouden ze eens willen kuisen maar weten niet goed met welk product. https://www.hendersandhazel.com/nl/stoelen/artikel/arthur--eetkamerstoel-rvs/20439ant/ Dr. leather cleaner Eventueel de doekjes als je het jezelf niet te moeilijk wil maken Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Dr. leather cleaner Eventueel de doekjes als je het jezelf niet te moeilijk wil maken Dat zal voor Wim ongetwijfeld het beste zijn. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 excuseer voor sally. zij kuist ik maak enkel vuil. stuur eens een linkje door waxbeer. dan kan ik dat bestellen. Quote
IbifaHo 282 Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 Wat raden jullie aan als ruitensealant? Had nanolex ultra maar is op nu, terug nanolex of is die gyeon beter qua prijs/kwaliteit? Was wel tevreden van de Nanolex ultra. Auto staat grotendeels van de tijd in een garage. Ah btw @ Wax-it, maken jullie nog sticker nr platen? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Vraagje @@Simoni of @@Wax-it.be, ik heb een Gyeon Spray can gekocht bij jullie enkele maanden terug, nu wil ik deze hergebruiken en werkt de spuitbus bijna niet meer. Enkel na zeer krachtig duwen komt er iets uit. Enig idee wat ik kan doen om dat op te lossen? Welke productiedatum staat er onderaan de fles? of kan je je ordernummer bezorgen? Ik stuur direct een mailtje simon at wax-it punt be Beste @@Simoni, heb jij dat mailtje ontvangen? Heb daar nog geen antwoord op gekregen Greets Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Beste @@Simoni, heb jij dat mailtje ontvangen? Heb daar nog geen antwoord op gekregen Greets Ik moest de productie datum nog navragen, het antwoord is verzonden. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Ik moest de productie datum nog navragen, het antwoord is verzonden. Hartelijk bedankt! Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Een vraagje @Wax-it / @@Simoni wordt AF Tough Coat ooit slecht? In die zin dat de sproeier precies verstopt zit. Is Glisten een goed product om daarbovenop een extra laag te leggen, of hebben jullie beters in het assortiment? Binnenkort nog eens een bestelling plaatsen, ook qua doeken etc. kom ik momenteel wat te kort. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Die tough coat zal nie rap slecht worden. Toch niet als je die goed bewaard hebt (uit het licht en vorstvrij). Glisten kan daar boven op gebruikt worden, inderdaad! Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Die tough coat zal nie rap slecht worden. Toch niet als je die goed bewaard hebt (uit het licht en vorstvrij). Glisten kan daar boven op gebruikt worden, inderdaad! Merci voor respons. Kan ik een nieuwe spuitdop bestellen? Wat is eigenlijk de gebruiksvriendelijkste spray sealant? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.