Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ook ongewenst geplaatste reclame?

Speciaal optie zonder monogram bestellen, maar wel stickers plaatsen  :roll:. Nu, voor de rest wel super tevreden van de service en verkoop bij Gregoir!! Mag ook gezegd worden  B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En daarna de wagen wassen met een emmer water met een scheut naft in.

Geplaatst:

Dreft is beter.

Geplaatst:

Dreft is beter.

In het pré Wax-It / Autoforum tijdperk vaak gebruikt  :).

Geplaatst:

Geheimtip! Vloeibare boenwas aanlengen met wat ammoniak en dat in een emmer proper water mengen. Dat geeft glans en legt een beschermlaag voor maanden!

Geplaatst:

Geheimtip! Vloeibare boenwas aanlengen met wat ammoniak en dat in een emmer proper water mengen. Dat geeft glans en legt een beschermlaag voor maanden!

Eerst wasbenzine. Ontvet als de beste!

Geplaatst:

En voor je dashboard kan je Pledge gebruiken.

Geplaatst:

Dan blinkt dat ook weer 'als nieuw'.

Geplaatst:

Ik heb een klacht @@Simoni!

Vorige week leder spullen besteld en nog steeds niks gekregen! Ik eis 50% afslag!

Of gewoon zo'n snoepje erbij, das ook al goed  :ninja:

Geplaatst:

"Colourlock Leder Fresh is het product om leder opnieuw te kleuren en zo in zijn oorspronkelijke glorie te herstellen. Maak uw keuze uit de onderstaande kleurenkaart...

Hou rekening met een levertermijn van ten minste 2 weken."

:D

Geplaatst:

Met zo'n disclaimer...

Geplaatst:

"Colourlock Leder Fresh is het product om leder opnieuw te kleuren en zo in zijn oorspronkelijke glorie te herstellen. Maak uw keuze uit de onderstaande kleurenkaart...

Hou rekening met een levertermijn van ten minste 2 weken."

:D

Nondeju, trouwens, was maar om te zeveren he :P

Snoepjes mogen wel nog altijd :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

@@Simoni

Werkt die colourlock leder goed? Na 9 jaar heb ik ook enkele plaatsen waar de kleur van het leder weg is aan de bestuurderszetel.

Ook het stuur heeft een kleine (schuur)plek. Ik heb op internet al gezien dat men dat ook gewoon lakt en dan is dat quasi onzichtbaar.

Want het valt nu enkel op door het kleurverschil (bleker).

Het leder is zwart trouwens, vermoedelijk het makkelijkst om bij te werken?

Geplaatst:

Die colourlock is effectief verf om bij te kleuren, niet om te herkleuren. Zoals je zelf aanhaalt is zwart de meest eenvoudige kleur om te verwerken dus op zich kan je daar makkelijk zelf mee aan de slag. Volg de handleiding, bekijk die videootjes en echt veel kan er niet fout lopen.

Enkel bij ernstige schade wordt het herstel een pak complexer.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Volgens mij is het op zich zeer lichte schade, ik maak zo meteen wel een foto.

Geplaatst:

Daarvoor is dat perfect, wel eerst grondig reinigen want dat kan ie wel gebruiken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

wat zijn eigenlijk de voor en nadelen van droog ijs 'cleaning'.

Had hier nog nooit van gehoord. Maar het werkt wel goed precies?

Geplaatst:

Niemand ervaring met deze techniek?

Geplaatst:

Niemand ervaring met deze techniek?

Wij hebben al een demo gehad. Alhoewel het zeker geen slecht systeem is is het gewoon overkill kwa prijs voor het gelimiteerde gebruik ervan in onze sector. Je zit met een investering van 25k voor een goeie setup die echt goed werkt. 

Het is dus meer hype en doet niet veel meer dan wat je ander gedaan krijgt. Maar het is wel eenvoudiger :)

Geplaatst:

Tornador :inlove:

Beste koop ooit. Miljaar.

Krijg wel de indruk dat je na 't tornadorren je best een beschermend laagje (Nanolex sealant?) legt, wordt snel(ler?) terug vuil.

Geplaatst:

Trouwens, dit weekend even een uurtje aan de slag gegaan met een oud pulleken "plasticdressing", en echt de moeite genomen om meermaals aan te brengen en proper af te nemen, en nadien alle restvlekken proper weg te doen. Als ik nu in m'n buitenspiegels kijk, zie ik terug een mooi donker zacht zijdeglanzende zwarte plastic spiegelvoet, in plaats van een ultra-mat en droog uitziend schamel stukje kunststof. :inlove:  Idem met de (matzwarte) dakrails: wat een verschil daarmee!

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid