Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Ik zoek iets om mijn winterwielen te behandelen voor ik ze weer op de wagen steek, iemand suggesties? Op mijn zomerwielen heb ik Gyeon Cancoat gezet maar die bus is stuk gegaan/vast komen te zitten en heb ik dan zelf helemaal naar de kl**en geholpen door dat buisje te willen losprutsen. Terug Cancoat, iets anders van coating, een sealant,...? Alvast bedankt Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Cancoat is wel goed prijs kwaliteit natuurlijk. Anders eens een klassieke sealant proberen of als het wat mag kosten een Gyeon RIM bvb? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Cancoat is wel goed prijs kwaliteit natuurlijk. Anders eens een klassieke sealant proberen of als het wat mag kosten een Gyeon RIM bvb? Cancoat ben ik wel redelijk tevreden van, alleen stom dat ik een halve fles de lucht in gespoten heb toen die bus kapot was natuurlijk Had nochtans altijd mooi omgekeerd en uitgespoten. Was trouwens dat buisje dat muurvast zat, niet de dop die verstopt zat Zitten RIM en cancoat trouwens niet rond dezelfde prijs? Maar ik zal eens langskomen morgen of volgende week Quote
X5. 508 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 @@Wax-it.be Welke microvezeldoeken raden jullie aan om Gyeon Mohs te verwijderen na applicatie? Edgeless 460 Polishing Towel of Super Plush 360 Finishing Towel? Wanneer zouden deze terug beschikbaar worden? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 @@Wax-it.be Welke microvezeldoeken raden jullie aan om Gyeon Mohs te verwijderen na applicatie? Edgeless 460 Polishing Towel of Super Plush 360 Finishing Towel? Wanneer zouden deze terug beschikbaar worden? Gyeon Baldwipe! Quote
X5. 508 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Gyeon Baldwipe! Ok, zal nog eens kosten doen dan Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Heb in mn RS4 wat lichte vegen/matte plek op de pianolak vlak voor de pook... is dat met de hand met iets te verhelpen? Gewone polish? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Heb in mn RS4 wat lichte vegen/matte plek op de pianolak vlak voor de pook... is dat met de hand met iets te verhelpen? Gewone polish? Pics? Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Een product om het stoffen gedeelte van zetels grondig te reinigen, aanraders? Één van de kindjes heeft een exorcistje gedaan in de Zaffer... Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Heb in mn RS4 wat lichte vegen/matte plek op de pianolak vlak voor de pook... is dat met de hand met iets te verhelpen? Gewone polish? Hoogst wss gewoon polijsten ja. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Een product om het stoffen gedeelte van zetels grondig te reinigen, aanraders? Één van de kindjes heeft een exorcistje gedaan in de Zaffer... Diepte reiniger en combineren met textiel reinigers. Auto Finesse total, nanolex interior Cleaner, 303 fabric&vinyl Cleaner of gewoon alles reiniger (schuimt wel meer) 1 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 7 dagen werk om de perfecte finish te bekomen op een splinternieuwe wagen. Schuren, polijsten, verfijnen en daarna een 3-laags Gyeon MOHS+ coating. Steenslag stickers vervangen door de Xpel Ultimate variant voor de best mogelijke bescherming en look. Schitterend resultaat, al zeg ik 't zelf. 2 Quote
ex-Mooseman 14.585 Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Oud(er) filmpje? Of al buitengezet op de nieuwe locatie? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Lijkt mij nog op de oude locatie te zijn Prachtig resultaat wel! Blijft een fantastische kleur met dat blauw er in. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Oude video ja. Ik had 8u aan beeldmateriaal te verwerken en dan wil je daar tijd voor nemen en loopt t enige vertraging op 't Komt wel goed uit want nu hebben we net een M3 in dezelfde kleur afgeschuurd Quote
ICM 24.879 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Die orange peel is wel te zot eigenlijk. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Die blinkt zo hard, dat ik het bijna onnatuurlijk vind. Door dit soort video's zie ik nu overal orange peel, ma echt overal! Ik zou zo zwaar een beroepsmisvorming kweken... 1 Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 is die orange peel eigenlijk enkel iets dat je enkel bij nieuwe auto's terugvindt, of was het 10à20 jaar geleden ook al aanwezig bij de 'premium' merken? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Afgelopen week ben ik ook eens aan het polijsten gegaan met producten die Bert me heeft aangeraden. Conclusie van een beginner. - Verbluffend hoeveel correctie je met hedendaagse producten kan bekomen al bij de eerste stap. - Als je 't grondig doet ben je in no time 10u aan het polijsten... - Resultaat mag er zijn maar het moet nog beter kunnen. - Ik heb me echt geamuseerd - Oja, en de cutting pad heeft het begeven. Dat zou wel eens aan mij kunnen liggen. Iemand tips om eenvoudig een aantal foto's te uploaden naar hier? Jammer genoeg heb ik er niet veel want in het nemen van foto's ben ik echt een kluns. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 is die orange peel eigenlijk enkel iets dat je enkel bij nieuwe auto's terugvindt, of was het 10à20 jaar geleden ook al aanwezig bij de 'premium' merken? pfja, ik zie het op onze E36's ook. Maar volgens Bert was die zwarte al herspoten op bepaalde plaatsen. Onze zilvere niet, en die heeft het ook wat, maar bijlange zo erg niet als die in het filmpje. Quote
ICM 24.879 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Die blinkt zo hard, dat ik het bijna onnatuurlijk vind. Door dit soort video's zie ik nu overal orange peel, ma echt overal! Ik zou zo zwaar een beroepsmisvorming kweken... Dat is het businessmodel van wax-it. Hij toont je dingen die je eerder nooit zag, die je nu gaan storen, en die hij dan voor je verwijdert voor zoveel €€€€€ 3 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Die blinkt zo hard, dat ik het bijna onnatuurlijk vind. Door dit soort video's zie ik nu overal orange peel, ma echt overal! Ik zou zo zwaar een beroepsmisvorming kweken... Eigenlijk best erg, bij mijn stage ook gezien. Auto's van +€100.000 voor de lokale markt die vol Orange peel zaten Zeker als je dan naar de paint check up liep waar het vol staat met lampen om fouten op te sporen valt dat erg op. 1 Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 5 €-tekens? VIJF?Neen. Aan t aantal aanvragen te zien moeten we dat mss wel doen De laatste m3 was 67uur werk als ik t goed herinner. Edit: 73,5uur 1 Quote
Phil 12.497 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 7 dagen werk om de perfecte finish te bekomen op een splinternieuwe wagen. Schuren, polijsten, verfijnen en daarna een 3-laags Gyeon MOHS+ coating. Steenslag stickers vervangen door de Xpel Ultimate variant voor de best mogelijke bescherming en look. Schitterend resultaat, al zeg ik 't zelf. Schonen tattoo @@Simoni. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.