rouquin 64 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Met wat heb je al geprobeerd? Ik zou beginnen met een milde APC, of eventueel iets à la Bug & Grime remover. Als dat niet helpt misschien proberen kleien?Met nog niets geprobeerd. Is een auto die ik graag zou kopen maar wil zeker zijn dat ik of een detailer dit wegkrijgt.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 25 minutes ago, rouquin said: Met nog niets geprobeerd. Is een auto die ik graag zou kopen maar wil zeker zijn dat ik of een detailer dit wegkrijgt. Sent from my iPhone using Tapatalk Denk dat je dat er wel afkrijgt. Indien niet, latje vervangen? Quote
ex-Mooseman 14.597 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Het is weer lente, dus tijd voor een wielenwissel. Nu heb ik wel wat producten om velgen te reinigen, bandenzwart heb ik ook. Maar een goede coating mis ik nog. Verder ben ik wel toe aan wat nieuwe spullen sowieso, het nodige begint te verslijten. Wat zijn de fijnste producten voor: - Coating/wax voor velgen - Droogdoek - Was handschoen Tot nu toe altijd gewerkt met Meguairs, maar ik begrijp dat er beter te koop is [emoji4]Poorboys wheel sealant - Gyeon zal ook wel goed spul hebbenAqua finesse droogdoekMicrofibre Madness Incredimitt of -spungen 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 13 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Poorboys wheel sealant - Gyeon zal ook wel goed spul hebben Aqua finesse droogdoek Microfibre Madness Incredimitt of -spungen Top, die zitten in de winkelmand. Voordat ik op bestellen klik, heb je ook nog een tip voor glasreiniger? @ex-Mooseman Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 En een doek voor je ramen die je ook enkel en alleen daarvoor gebruikt. Een zuivere doek is net zo belangrijk als je product. 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Thx, gaat helemaal goedkomen! - Auto Finesse Iron Out - Poorboy's wheel sealant - Wax-IT Essentials KIT (Met de voorgestelde De Luxe Towel van Auto Finesse en een washmitt van Gyeon) - Waffle Weave 400 Glas & droogdoek - Auto Finesse Crystal Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Ik heb hier ook Nanolex insect remover. Ongelofelijk spul, maar best niet gebruiken zonder te verdunnen, op de voorruit Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Jammer dat @Wax-it.be de Poorboy's Waffle Weave Towlel niet meer verkoopt. Die van mij is rats versleten maar gebruik hem nog altijd het liefst van allemaal. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Ga al blij zijn met deze producten. Genoeg wat ik nog niet mooi proper krijg. Volgende stap is ook eens wat voeding voor raamrubbers en dergelijke. Quote
ex-Mooseman 14.597 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Top, die zitten in de winkelmand. Voordat ik op bestellen klik, heb je ook nog een tip voor glasreiniger? [emoji4] [mention=933]ex-Mooseman[/mention] De Autofinesse Crystal. En de bijhorende groene wafeltjesdoek.@waxit: mijn commissienota volgt 1 Quote
ex-Mooseman 14.597 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Ga al blij zijn met deze producten. Genoeg wat ik nog niet mooi proper krijg. Volgende stap is ook eens wat voeding voor raamrubbers en dergelijke.Autofinesse Revive. Of dat zeehondjesspel van swissvax Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 34 minuten geleden, ir_fuel zei: Autofinesse Crystal Clear. Zojuist, ex-Mooseman zei: De Autofinesse Crystal. En de bijhorende groene wafeltjesdoek. @waxit: mijn commissienota volgt Fijn dat iedereen zo gelijkgezind is hier Quote
ex-Mooseman 14.597 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Gewoon goed spul. Mijn vrouw gebruikt het ook, in de plaats van Instanet. Volgende keer pak ik een bidonneke van 5 liter mee van bij Bert. 1 Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Crystal is inderdaad een heel fijn product, de beste glasreiniger die ik al heb gebruikt. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 38 minutes ago, ex-Mooseman said: De Autofinesse Crystal. En de bijhorende groene wafeltjesdoek. @waxit: mijn commissienota volgt Die groene doek heb ik ook Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 19 minutes ago, ex-Mooseman said: Gewoon goed spul. Mijn vrouw gebruikt het ook, in de plaats van Instanet. Volgende keer pak ik een bidonneke van 5 liter mee van bij Bert. Ik heb die hier ook staan (bidon van 5L). En idd, ook al in de kuisvrouw haar handen geduwd Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 @msxx als ik mijn wielen proper zet na bandenwissel, ga ik er ook altijd met klei over vooraleer ik ze wax/coat. Komt toch redelijk wat af als je veel kilometers doet. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Zojuist, J3nkins zei: @msxx als ik mijn wielen proper zet na bandenwissel, ga ik er ook altijd met klei over vooraleer ik ze wax/coat. Komt toch redelijk wat af als je veel kilometers doet. Goede tip! Heb nog klei liggen, gebruik dat eigenlijk enkel voor teer welke ik er niet afkrijg met tar-remover. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Kan iemand mij zeggen hoe de lijmresten verwijder van een verwijderde badge ?Badge heb ik verwijderd met visdraad maar de lijm hangt er dus nog op [emoji17]Moest iemand idee hebben ? Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 HG Lijmverwijderaar, wasbenzine, white spirit, ... Quote
Germinal 464 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 HG Lijmverwijderaar, wasbenzine, white spirit, ... Tast white spirit de lak niet aan ? Heb het hier staan maar durf niet goed Quote
DHL 43 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Heb ook al verschillende keren White spirit gebruikt, kan zeker geen kwaad. Ook remmenreiniger kan geen kwaad. Enkel de doek waarmee je wrijft kan kwaad. Neem een vezeldoek of een andere zachte doek. Nooit met een harde doek of papier. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 - Dodo Juice Lime Prime Lite + Poorboys EX-P + Soft 99 Extreme Gloss Silver - AutoFinesse Mint Rims 5 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.