Ga naar inhoud

GP F1 Hongarije - 29 juli (Hungaroring)


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Grote Prijs F1 van Hongarije

Live op VT4, Eurosport FR en LaDeux (HD)

Schema

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TH]27 jul 2012

[/TH]

[TH][/TH]

[TH=class: cms_table_center][/TH]

[/TR]

[TR=class: cms_table_even]

[TD=class: cms_table_dateobject]10:00-11:30

[/TD]

[TD]Eerste vrije training[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR=class: cms_table_odd]

[TD=class: cms_table_dateobject]14:00-15:30

[/TD]

[TD]Tweede vrije training[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]28 jul 2012

[/TH]

[TH][/TH]

[TH=class: cms_table_center][/TH]

[/TR]

[TR=class: cms_table_even]

[TD=class: cms_table_dateobject]11:00-12:00

[/TD]

[TD]Derde vrije training[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR=class: cms_table_odd]

[TD=class: cms_table_dateobject]14:00-15:00

[/TD]

[TD]Kwalificatie[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TH]29 jul 2012

[/TH]

[TH][/TH]

[TH=class: cms_table_center][/TH]

[/TR]

[TR=class: cms_table_even]

[TD=class: cms_table_dateobject]14:00[/TD]

[TD]Race

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

hungaroring_3d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die ook tegengekomen op Lewis zijn pagina vorige week dacht ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

[h=6]“The result in Germany puts us right back in the hunt. In that situation, there’s nothing better than a back-to-back weekender: you return to the cockpit almost before you’ve unpacked your bags from the previous race, so it’s great to carry forward that momentum.

“Of course, Hungary’s a very special place for me: I won my first Grand Prix there back in 2006, I celebrated my 200th Grand Prix there on the Saturday evening with some of my oldest friends and colleagues in the paddock and I went on to win the Grand Prix on Sunday. It was the perfect weekend.

“And there’s every reason to believe we can get another good result this year. Our pace at Hockenheim gives us cause for encouragement - it’s just that, as always, we’ll need to run flawlessly through qualifying and the race if we’re to be in the hunt at the end.

“That high level of performance shows just how close things currently are at the top in Formula One. I’m satisfied that we’re pushing hard enough to be up at the sharp end, so it would be fantastic to take home a winning result to reward all our recent hard work.”[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

[/color]

Briljant voor Alonso.... de McLarens die terug winnen. Dat maakt het voor RB alleen maar lastiger om in te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap van Hamilton en Grosjean.

Stiekem ook blij dat Webber op p11 staat... Alleen maar goed voor het kampioenschap.

Benieuwd of het morgen gaat regenen want dan krijgen we meteen weer een andere race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op een Lotus :party:, Alonso tiende en Hamilton en Button tweede en derde. :D De andere titelkandidaten mogen allemaal uitvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op een Lotus :party:, Alonso tiende

Idem, maar wel liefst Kimi die wint. En dan uitkijken naar het interview op het podium. :P

Grosjean kennende kegelt die Hamilton eruit in de eerste ronde. :D

Het gaat waarschijnlijk wel regenen en ik denk niet dat de Lotussen sterk zijn bij regen, helaas.

aangepast door Glenn-N
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kutcircuit. :(

Wel mooie inhaalrace van Kimi... Als alles nu eens op zijn plaats valt bij Lotus...

1 Fernando Alonso Spanish Ferrari 164

2 Mark Webber Australian Red Bull Racing-Renault 124

3 Sebastian Vettel German Red Bull Racing-Renault 122

4 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 117

5 Kimi Räikkönen Finnish Lotus-Renault 116

6 Nico Rosberg German Mercedes 77

7 Jenson Button British McLaren-Mercedes 76

8 Romain Grosjean French Lotus-Renault 76

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton, overtuigend!!!

Zeer overtuigend!!!

Zeker als je in gedachte houdt dat Lotus enorm goed presteert bij warmte

:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer overtuigend!!!

Zeker als je in gedachte houdt dat Lotus enorm goed presteert bij warmte

:party:

Zijn race was toch betrekkelijk minder overtuigend dan de kwali. Mocht inhalen net iets makkelijker gaan, ben ik er niet zeker van of hij had gewonnen. Zeker omdat het verschil met de Lotussen/Kimi zo klein was en als je dan nog eens bekijkt waar Kimi zat na 20 ronden... Maar kom, ook de kwalificatie hoort er bij en daardoor heeft Kimi niet gewonnen.

Voor Spa gaat mijn geld toch naar Kimi. Hij heeft er altijd goed gepresteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn race was toch betrekkelijk minder overtuigend dan de kwali. Mocht inhalen net iets makkelijker gaan, ben ik er niet zeker van of hij had gewonnen. Zeker omdat het verschil met de Lotussen/Kimi zo klein was en als je dan nog eens bekijkt waar Kimi zat na 20 ronden... Maar kom, ook de kwalificatie hoort er bij en daardoor heeft Kimi niet gewonnen.

Voor Spa gaat mijn geld toch naar Kimi. Hij heeft er altijd goed gepresteerd.

Hij had 15 seconden achterstand op Hamilton halfweg de race .. echt niet normaal wat een tempo hij ontwikkelt heeft. Sommige zeggen dat het komt omdat hij vrij baan had, maybe. Maar waarom geeft hij Grosjean dan zo'n achterstand in de laatste stint?

Maar mijn geld op een team zitten durf ik dit seizoen niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg dat Kimi zo dichtbij kon komen omdat Hamilton zijn banden was aan het sparen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg dat Kimi zo dichtbij kon komen omdat Hamilton zijn banden was aan het sparen...

Dat is ook zo.

Maar het zegt alleen iets over het feit vanaf welke ronde hij Kimi in zijn versnellingsbak had steken. De Lotussen waren 7 tot 8 tienden sneller onderweg. Vermoedelijk waren ze effectief 5 tienden sneller dan Hamilton.

Als je denkt dat Hamilton even snel kon gedurende een stint, dan was er geen reden voor Hamilton om Kimi dichterbij te laten komen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo.

Maar het zegt alleen iets over het feit vanaf welke ronde hij Kimi in zijn versnellingsbak had steken. De Lotussen waren 7 tot 8 tienden sneller onderweg. Vermoedelijk waren ze effectief 5 tienden sneller dan Hamilton.

Als je denkt dat Hamilton even snel kon gedurende een stint, dan was er geen reden voor Hamilton om Kimi dichterbij te laten komen ;-)

Hamilton zijn banden waren een een stuk ouder dan die van Kimi, inhouden was de boodschap!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton zijn banden waren een een stuk ouder dan die van Kimi, inhouden was de boodschap!

Zeveraar.

De enige die denkt dat Hamilton even snel geweest zou zijn dat ben jij :-)

Zoek de sites en uitspraken er maar op na. Hij krijgt over een 10 op 10 vanwege het winnen met een langzamere wagen. En als je tv gekeken hebt dan zie je dat hij vol bewondering zegt 'you guys are quick!!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeveraar.

De enige die denkt dat Hamilton even snel geweest zou zijn dat ben jij :-)

Zoek de sites en uitspraken er maar op na. Hij krijgt over een 10 op 10 vanwege het winnen met een langzamere wagen. En als je tv gekeken hebt dan zie je dat hij vol bewondering zegt 'you guys are quick!!!'

De Lotussen waren snel, maar dat komt ook grotendeels door het warme weer en de bandan... neh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lotussen waren snel, maar dat komt ook grotendeels door het warme weer en de bandan... neh!!!

Nee, door het warme weer in combinatie met de layout van het circuit. De Lotussen zijn gek op 'flow' en hebben een hekel aan chicanes en hoge snelheidsbochten. Op Spa maken ze nog een kans, op Monza verwacht ik ze achterin de toptien ..

En dan heb je nog de factor 'weer' die niet te voorspellen valt, zeker op Spa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid