Ga naar inhoud

Foto's van exclusieve wagens


kefkie

Aanbevolen berichten

Ja daar kan je wel een maandvoorraad aan voeding in kwijt. Wel een doosje eieren onder het gaspedaal leggen in het naar huis cruisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een site met de geschiedenis van de amerikaanse custom cars . Heel leuk, en precies helemaal waar Ever Meulen de mosterd vandaan heeft.

Zie bv deze lijst uit 1955.  De site documenteert evengoed levenslustige huisvlijt van de jaren 40 als exclusieve projecten. Bill Gibbon's Cadzzilla zal niet goedkoop geweest zijn.

Hirohata Mercury

 

 

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Buurman z'n A6. 4.2 V8, 335 pk 420Nm. Sleeper 🙂 Zonder het logo weet je letterlijk van niets.

PSX_20200701_140749.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, 3000 zei:

Buurman z'n A6. 4.2 V8, 335 pk 420Nm. Sleeper 🙂 Zonder het logo weet je letterlijk van niets.

Jawel, je ziet het aan de brede wielkassen.

De V8-modellen (niet enkel S6 en RS6 dus, maar ook de A6 met 4.2) hadden van die muug lekkere, uitgeklopte wielkassen, met tussen de twee assen dorpellijsten met een verdikking (onderaan op de deur, in zwart plastic). Heerlijk, vooral met de gesmede/gepolierde 17" 5-spakers onder. :inlove:  Standaard had dat wel geen 335pk, maar 299 of 300 dacht ik (maar ik ben nu van buiten bezig en kan me stevige vergissen).

Maarreuh ... als ik zo die foto bekijk ... ik denk dat dat de gewone wielkassen zijn (alles t.e.m. 2.7T), niet de brede (V8 only). Heb je de motor effectief gezien? Want als 't effectief de smalle caisse is, is het zeker geen V8. 

 

Edit: fotootjes van de gewone A6 4.2 met z'n ultra-dikke wielkaskes:

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

 

In contrast daarmee, de gewone (i.e. smalle) versie:

$_20.jpg

$_20.jpg

Ik kan me vergissen (foto laat 't moeilijk zien) maar je buurman z'n C5 lijkt me een gewone (smalle) te zijn.
Dus geen V8. Of die motor moet nageplaatst zijn... (geen idee of dat kan)

 

 

@Avantus aan de kassa gevraagd.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn toch vrij brede wielkasten op zijn foto? Het valt gewoon niet zo hard op omdat hij die getrokken heeft vlak achter de wagen. Wij hebben dat model gehad met de 1.9 diesel variant en die zijn kasten waren toch zo breed niet. Zal dus wel een V8 zijn?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem lelijk, V8 of niet. Geen fan van die afgeronde koffer. Meestal kun je het zien aan de remschijven of het een performanter model is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Aan de klooi met zijn dakje, zo te zien. Had @Rami niet eens de hele sequentie gepost om dat ding er op te krijgen? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 2/7/2020 om 00:52, gTa zei:

Jawel, je ziet het aan de brede wielkassen.

$_20.jpg

Best vet, eigenlijk. :D

Hebben die als avant ook bredere wielkassen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Denniske zei:

Best vet, eigenlijk. :D

Hebben die als avant ook bredere wielkassen? 

Yep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Denniske zei:

LPG en LV, leuke goedkope daily dan :D

Als D'Ieteren daar een PVG voor laten homologeren heeft, yep. Ze zij' wel zeldzaam en mogelijks gaat een hele zuivere niet veel minder dan een RS6? (dunno) En de S6 had ook de brede koets en dezelfde 4.2 (met wat meer paardjes). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

toen we nog vrij naar duitsland konnen zonder zelf-quarantaine :D

Nog steeds hoor, enkel 3 gebieden zijn oranje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid